Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
TO vraagt simpelweg om tips. Bij deze:



1. Tong er tegenaan als ie klaarkomt.

2. Oefen deepthroat, dan wordt je kokhalsreflex minder

3. Hoe dieper hij in je mond klaarkomt en hoe sneller je doorslikt, des te minder proef je het

4. Laat hem zoete dingen eten. Dat verandert de smaak van sperma in positieve zin.

5. Denk eens na over hoe je zijn klaarkomen beleefd. Zie je het als een eenvoudige fysieke reactie? En zie jij jezelf als degene die de gevolgen daarvan simpelweg moet 'verwerken' (letterlijk)? Of bedenk je je dat je zijn orgasme helemaal in je opneemt en op die manier één vent?
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Uit naam van TO, bedankt.

Topic is 4 jaar oud, ik denk niet dat ze hier nog leest. Maar leuke poging.
...
Je hoeft het qua smaak niet lekker te vinden, je moet het gewoon doorslikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 augustus 2016 @ 00:36:

Uit naam van TO, bedankt.

Topic is 4 jaar oud, ik denk niet dat ze hier nog leest. Maar leuke poging.

Lief van je, Roos

Misschien leest ze nog, posten heeft ze alleen maar op die ene dag gedaan



Verder best leuke discussie
Alle reacties Link kopieren
O jee, het was mij niet opgevallen dat dit een oud topic was, maar zou ze het inmiddels doorgeslikt hebben?
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 31 juli 2016 @ 15:35:

Ik heb het wel een paar keer meegemaakt dat ze het "huppa" meteen weer uitspuugde.. .



Belachelijk! Moet jij eens zeggen dat je iets niet lekker vind aan haar, dan is ze vast gelijk verontwaardigd.

Dat ze niet wil slikken, okee, maar maak de sex dan nog wel even goed af. Dus laat het geil uit je mond lopen en over je tieten heen druppelen. Geef de man even zijn orgasme moment en ga dan pas spoelen.



Je hebt toch ook wel eens hoestdrank op die niet zo lekker was. Die smaak een halve minuut langer daar ga je niet dood van.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik graag en nog heerlijker is het om daarna te tongzoenen. Eerlijk zullen we alles delen. Helaas zijn de mannen die dat waarderen schaars.



En bij keelontsteking gorgelen met zaad uiteraard, regel nr ... van het minnaartopic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 14:18:

Ik slik graag en nog heerlijker is het om daarna te tongzoenen. Eerlijk zullen we alles delen. Helaas zijn de mannen die dat waarderen schaars. .

En dat is juist echt zó geil...

(bovendien, elke man kent de smaak van zijn eigen sperma, en wie zegt dat het niet zo is, die is een jokkebrok)
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 04 augustus 2016 @ 14:23:

[...]



En dat is juist echt zó geil...

(bovendien, elke man kent de smaak van zijn eigen sperma, en wie zegt dat het niet zo is, die is een jokkebrok)Dat dus! Ik vroeg me net af of al die mannen ook niet meer willen beffen nadat ze je hebben volgespoten? Of is het na het lozen al klaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 14:31:

[...]





Dat dus! Ik vroeg me net af of al die mannen ook niet meer willen beffen nadat ze je hebben volgespoten? Of is het na het lozen al klaar?Ik ben niet roomser dan de paus, en mijn eigen zaad proeven als het naar buiten loopt: nema problema. Maar ik heb een paar keer mmv gedaan en nadat "hij" zijn vloeibare behoefte had gedaan, kostte het me toch enige moeite om dat te overwinnen. En achteraf bedacht ik me dat we sowieso wel wat riskant hadden gedaan met al die onverpakte sapjes. Het is alweer een hele tijd terug, dus eind goed al goed, niet meer over denken.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 14:31:

[...]





Dat dus! Ik vroeg me net af of al die mannen ook niet meer willen beffen nadat ze je hebben volgespoten? Of is het na het lozen al klaar?Ik wil absoluut niet mijn eigen zaad (of welk zaad dan ook...) proeven. Beffen nadat ik klaarkom is op zich prima natuurlijk, maar niet als ik in haar kut ben klaargekomen. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak, meestal bef ik nog nadat ik ben gekomen.
-
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet Typo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 14:31:

[...]





Dat dus! Ik vroeg me net af of al die mannen ook niet meer willen beffen nadat ze je hebben volgespoten? Of is het na het lozen al klaar?Meestal wel, ik zie mijn eigen orgasme vaak als de kers op de taart. Gelukkig heb ik een buitengewoon goede controle over mijn orgasme en zien mijn bedpartners het ook zo. Niet gezegd dat ik vies ben van de smaak van eigen zaad en dus niet zou beffen na het volspuiten maar echt regelmatig komt het njet voor.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Geen probleem mee om mijn eigen zooitje weer zelf op te ruimen hoor, van een andere man vind ik het ook een ander verhaal. En zoals oranjexxx al aangaf, tongzongen nadat je klaargekomen bent in haar mond is heerlijk. En gelijk een goed begin voor de volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 14:18:

Ik slik graag en nog heerlijker is het om daarna te tongzoenen. Eerlijk zullen we alles delen. Helaas zijn de mannen die dat waarderen schaars.



En bij keelontsteking gorgelen met zaad uiteraard, regel nr ... van het minnaartopic.Ja, dat is lekker! En zeker niet alleen na het slikken, ook een enkele keer wel voordat het doorgeslikt wordt
Nou nou, en dat voor een brave huismoeder!
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 04 augustus 2016 @ 21:14:

[...]





Ja, dat is lekker! En zeker niet alleen na het slikken, ook een enkele keer wel voordat het doorgeslikt wordt Eensch! Ik ben dan meteen weer hard. Juist omdat het net een beetje fout of stout is, daarom vind ik het zo geil.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 04 augustus 2016 @ 18:07:

[...]





Ik wil absoluut niet mijn eigen zaad (of welk zaad dan ook...) proeven. Beffen nadat ik klaarkom is op zich prima natuurlijk, maar niet als ik in haar kut ben klaargekomen. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak, meestal bef ik nog nadat ik ben gekomen.Jammer, dan mist je vriendin de sensatie van het leeglikken van haar kut nadat ze is volgespoten.
Alle reacties Link kopieren
Als je ontzettend veel van je geliefde houd hoor je in mijn ogen ook van alles met hem te delen en doen. Dat je dan vies bent van zijn sperma gaat er bij mij niet in. Ik geniet meestal wanneer mijn vriend weer eens klaarkomt in mijn mond na een pijpbeurt. Alleen al om hem te zien genieten en laten zien dat ik het doorgeslikt heb, geeft mij al een enorme kick. Dat hij daarna graag weer wil zoenen moet ie dan zelf maar weten
Ik vind het goor, ik heb al moeite met pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ruikt ie niet fris ofzo, of zit er een kromming in, waardoor het je niet aan staat? Mijn vriend heeft een kaarsrechte piemel. Persoonlijk ben ik daar erg blij mee, en kan ook net dat laatste zetje nog geven.
quote:Tas29 schreef op 06 augustus 2016 @ 15:46:

Ik vind het goor, ik heb al moeite met pijpen.En zelf oraal bevredigd worden, ook moeite mee?
quote:Drupje schreef op 06 augustus 2016 @ 16:20:

[...]





En zelf oraal bevredigd worden, ook moeite mee?Ja, vind ik echt vies gadver.
Mijn zaad smaakt iig heerlijk
quote:Tas29 schreef op 06 augustus 2016 @ 16:49:

[...]





Ja, vind ik echt vies gadver.Dat hoor je niet vaak van een vrouw. Maar ieder zijn of haar ding. Vooral doen wat je zelf leuk en lekker vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven