Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
Hoezo slim?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw slikt het ook niet door,spuugt het na de daad gewoon uit,in handdoek of iets dergelijks, niks mis mee toch.quote:madelon1979 schreef op 21 oktober |-) 2013 @ 12:19:

Nee, ik slik echt niet. Ik vind het sowieso niet prettig als er sperma in m'n mond komt. Bij mij huidige partner heb ik er gelukkig geen last van. Daarbij is het beetje sperma wat er bij hem uitkomt minimaal. Heb bij een ONS wel een slechte ervaring ermee gehad. Een (eigenlijk te jonge) ONS mee naar huis, pijpte hem en zonder te enige waarschuwing kwam hij klaar en niet zo'n klein beetje ook.. Ik vind het zo vies... Maar doorslikken, daar moet ik al helemaal niet aan denken en dat heb ik ook nog nooit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Idd niks mis mee. Mijn ervaring is wel dat als ik het doorslik, de smaak veel minder lang in mijn mond blijft hangen. Dus als je het vies vindt, kan je het beter doorslikken...
Goedzo sim opgeruimd staat netjes





ofzo
abcdefg
Alle reacties Link kopieren
Ach ik heb nog nooit een vriendin gehad die niet wilde pijpen. Van mij hoeft dat slikken niet zo. Maar gepijpt worden vind ik het lekkerste en geilste van alles. Als ik een vriendin zou hebben die dat niet zo doen, dan moet er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel zijn om het totaalplaatje goed te houden. Is eigenlijk best wel vervelend dat het zo lekker is, want het lijkt me echt frustrerend als een vriendin dat niet zou doen. Ik hou ook van likken, lijkt me ook verschrikkelijk als ze dat niet geil zou vinden.



Een relatie zonder orale sex lijkt me veel erger dan een relatie zonder neuken.. Ik zal wel excentriek wezen :p
Alle reacties Link kopieren
De smaak van sperma hangt idd erg af van de persoon en allicht ook diens dieet.

Vind wel bij slikken dat er zo'n kleverige bende achterblijft in je keel, maar dan gewoon ff wat eten en dan is dat zo weg.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er juist erg geil van word.

Nou scheelt het inderdaad wel bij wie. Hoe beter de seks, hoe liever ik slik. Maar ook als ik iemand echt heel leuk vind, verliefd ben.



Ik heb één ex gehad die echt gewoon enorm veel sperma loosde iedere keer. Dan was het telkens toch wel een opgave.

En de smaak scheelt ook echt per persoon! Soms kan het zo heerlijk zoetig smaken...
12 but mature for my age
Alle reacties Link kopieren
quote:malou22 schreef op 03 augustus 2013 @ 15:12:

Ik geniet echt van pijpen en wordt er ook altijd vreselijk geil van, waardoor ik niet aan uitspugen denk als een man klaarkomt. Mijn laatste vaste vriendje was erg sportief maar zijn sperma smaakte niet zo lekker. Een tijdje terug heb ik het een een tijdje met een veel oudere man gedaan (achter in de 50, ik ben 22) die niet sportief was, rookte en wel een biertje luste en zijn sperma smaakte werkelijk heerlijk! Ik wist niet wat ik proefte! Het was in veel opzichten een bijzondere ervaring voor me want zijn piemel was de grootste die ik tot nu toe in mijn mond gehad heb en ook de hoeveelheid sperma was bijzonder veel. Toen ik dat tegen hem zei vertelde hij dat hij het voor me opspaarde!?! Weet iemand of dat kan?



Je hoort heel vaak dat sperma naar gaat smaken van roken en bier maar ik ben het met je eens, het wordt er juist veel lekkerder van .



Heb zelf ook eens met een oudere man afgesproken, erg spannend . Hoe ben je aan die van jou gekomen als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2014 09:52
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ikke wel hoor! Maar je moet de man ik kwestie wel echt (fysiek) mogen, anders werkt het niet is mijn idee.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2014 17:39
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een slikker. Graag zelfs, vind het erg geil. En mijn vriend nog veel meer!



Daarna zoenen is overigens ook geen probleem. We horen bij elkaar, met alles wat erbij komt kijken. Net zo goed als dat hij mij volop zoent/tongt net het beffen. Geen problemen mee dus. Heerlijk die ongeremde seks <3
Alle reacties Link kopieren
Klopt, moest wel lachen om voorgaande berichtjes.

Ik ben zelf 21 en mijn vriend is 36. 15 jaar verschil dus. Het is echt een biker. Harley Davidson, roken, bier. En zijn sperma, Mmmm heerlijk. Het liefst slik ik het altijd door!

Vergeleken met voorgaande bedpartners/ vriendjes (dat waren overigens allemaal spiermassa's en bodybuilders, daar vond ik het echt vreselijk.

Nooitmeer een ander <3

quote:renee66 schreef op 04 juni 2014 @ 21:04:

[...]





Je hoort heel vaak dat sperma naar gaat smaken van roken en bier maar ik ben het met je eens, het wordt er juist veel lekkerder van .



Heb zelf ook eens met een oudere man afgesproken, erg spannend . Hoe ben je aan die van jou gekomen als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:leather schreef op 29 oktober 2013 @ 00:01:

De smaak van sperma hangt idd erg af van de persoon en allicht ook diens dieet.

Vind wel bij slikken dat er zo'n kleverige bende achterblijft in je keel, maar dan gewoon ff wat eten en dan is dat zo weg.



Haha! Dat had ik laatst ook al, ik proefde mijn eigen sperma voor de grap. Ik wist niet dat zaad op de keel slaat!



Ik had trouwens met opzet de paar dagen ervoor verse ananas gegeten, maar daar merkte ik niets van. Het smaakte niet zoet of zo...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
[quote]susan646 schreef op 02 juli 2014 @ 13:25:

Hier ook een slikker. Graag zelfs, vind het erg geil. En mijn vriend nog veel meer!



Daarna zoenen is overigens ook geen probleem. We horen bij elkaar, met alles wat erbij komt kijken. Net zo goed als dat hij mij volop zoent/tongt net het beffen. Geen problemen mee dus. Heerlijk die ongeremde seks <3[/quot



Doe ik ook graag erg geil dat zoenen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever dat 'ie even op mijn hoofd tikt voordat er een dot sperma m'n bakkes ingespoten wordt.



Nee, ik ben absoluut geen slikker.
Yep is slik blijft alles netjes haha maar vind het zelf ook opwindend
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik slik ook. Dit is overigens wel de eerste partner waarbij ik dat kan en wil. De chemie moet dus blijkbaar wel echt optimaal aanwezig zijn, wil ik dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Nja ik vind het niet erg, en mijn vriend vind het heerlijk, dus doe ik het. Ik heb alleen een probleem. Als ik slik krijg ik super heftige krampen en flinke diarree erna.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ps, kwam laatst een bericht tegen op fb dat het erg gezond zou zijn, dus tja, het heeft alleen maar voordelen
Alle reacties Link kopieren
quote:ginaaa schreef op 07 juli 2014 @ 16:15:

Oh ja ps, kwam laatst een bericht tegen op fb dat het erg gezond zou zijn, dus tja, het heeft alleen maar voordelen Schijnt ook tegen depressiviteit te helpen
Grappig!
Alle reacties Link kopieren
En zouden jullie dan ook de tandenborstel kunnen delen met partner of is dat yekkie bah?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven