Sperma slikken

13-12-2016 21:22 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels best lang een relatie met mijn vriendin, maar ze slikt mijn sperma niet door.

Ik durf het niet zo goed tegen haar te zeggen dat ik dat geil vind. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze het wel doet?
Tegen haar zeggen dat je het geil vindt.
Toch tegen haar zeggen... da's de beste optie.



Andere optie is schietgebedjes doen, maar dan kon het wel eens 80 jaar gaan duren voor ze het doorheeft. Tenzij ze helderziend is.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen. Hoe wou je het anders aanpakken vriend?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je dat geil? Ik vind het zelf behoorlijk vies eigenlijk.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat er heel veel vitamientjes in zitten?
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Een gezond dieet volgen zodat je beter smaakt. Verse groenten en salades.
Nou gewoon haar neus dichtknijpen als jij bent klaargekomen. Dan proeft ze vanzelf die ananassmaak en dan wil,ze nooit meer anders!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 december 2016 @ 21:26:

Nou gewoon haar neus dichtknijpen als jij bent klaargekomen. Dan proeft ze vanzelf die ananassmaak en dan wil,ze nooit meer anders!









Dat was ik vergeten: veel zoet fruit eten. Het helpt echt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind ze het vies smaken, daar doe je weinig aan. Heb je zelf wel een idee van hoe het smaakt? Want eerder is het eigenlijk onredelijk om dat te verlangen als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Zelf een keer voordoen
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 december 2016 @ 21:29:

Zelf een keer voordoen

J

Dat heb ik dus een keer gedaan. Je had dr gezicht moeten zien!
Haar voor Kerst een glazen bol kado doen, zodat ze zonder dat je het hoeft te zeggen kan zien wat je wil?

Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 december 2016 @ 21:26:

Nou gewoon haar neus dichtknijpen als jij bent klaargekomen. Dan proeft ze vanzelf die ananassmaak en dan wil,ze nooit meer anders!Een trechter werkt ook
Noem me lief nu ik nog leef!
Inderdaad een prangend probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mond en neus dicht houden met je handen.

of vragen
Zo
Alle reacties Link kopieren
Als je vriendin graag sperma slikt, dan had ze dat allang gedaan. Heb jij zelf wel eens je eigen sperma geproefd?
Ik denk dat als je het niet vraagt de kans groter is dat ze het een keer spontaan doet. Tenzij ze het vies vindt.
Alle reacties Link kopieren
Haal een pak griesmeelpap ofzo en als je samen aan het eten ben zeg je : Goh lijkt wel een beetje op sperma vind je ook niet ! Zo heb een opening. Als ze zegt ik zou het niet weten dan zeg je kom naar de slaapkamer en proef ofzo en als ze zegt ik vind Sperma vies dan heb je pech.



be free
[quote]Maccaron schreef op 13 december 2016 @ 21:43:





Jezusmina, meteen van slag of zo.....
Alle reacties Link kopieren
Niks zeggen als je klaar komt. Of het komt in haar mond of over haar gezicht.
quote:badmeester schreef op 13 december 2016 @ 21:30:

[...]



J

Dat heb ik dus een keer gedaan. Je had dr gezicht moeten zien!Jij moet wel heel lenig zijn.
Heb je zelf wel eens jouw sperma geproeft? Zo nee, doe dat eens en bedenk dan of je nog steeds graag wil dat je vriendin dat gaat slikken.
Alle reacties Link kopieren
Je zou eerst eens moeten vragen waarom ze het niet doet...
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven