Sperma slikken

13-12-2016 21:22 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels best lang een relatie met mijn vriendin, maar ze slikt mijn sperma niet door.

Ik durf het niet zo goed tegen haar te zeggen dat ik dat geil vind. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze het wel doet?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is iedereen negatief....probeer het gewoon eerst een beetje geil en voorzichtig in haar mond te spuiten. Laat haar weten wanneer je komt...haal je lul uit haar mond..en spuit gewoon eerst een beetje in haar mond en de rest over haar borsten. Blijf elkaar aankijken terwijl je dit doet...als zij jouw blik ziet gaat ze het vanzelf meer doen en meer van willen. Wel eerst dit scenario met haar doornemen natuurlijk. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Ach de een slikt wel en de ander niet. Ik vind het niet zo enorm speciaal. Genoeg andere leuke en lekkere dingen om te doen. maar het is wel extra geil als de dame in kwestie het wel wilt doen (en soms ook handiger ).
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vrij weinig toevoegen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
En ik doe niets liever....die blik van hem is goud waard....en daar doe ik het voor. Maar ik kan me echt bijna niet voorstellen dat je zoiets niet over hebt voor je partner. Ik zou zwaar chagrijnig worden als hij me niet zou willen beffen. Is ook een deal breaker bij mij.
quote:Vicfree schreef op 14 december 2016 @ 12:46:

Jeetje wat is iedereen negatief....probeer het gewoon eerst een beetje geil en voorzichtig in haar mond te spuiten. Laat haar weten wanneer je komt...haal je lul uit haar mond..en spuit gewoon eerst een beetje in haar mond en de rest over haar borsten. Blijf elkaar aankijken terwijl je dit doet...als zij jouw blik ziet gaat ze het vanzelf meer doen en meer van willen. Wel eerst dit scenario met haar doornemen natuurlijk. Succes.wel je aantekeningen naast je houden natuurlijk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicfree schreef op 14 december 2016 @ 19:25:

En ik doe niets liever....die blik van hem is goud waard....en daar doe ik het voor. Maar ik kan me echt bijna niet voorstellen dat je zoiets niet over hebt voor je partner. Ik zou zwaar chagrijnig worden als hij me niet zou willen beffen. Is ook een deal breaker bij mij.



Dat je niet de hele handel doorslikt wil toch nog niet zeggen dat er helemaal niet gepijpt wordt?

Ik kan me op mijn beurt weer niet voorstellen dat het geil is om je partner iets te zien consumeren wat hij of zij niet lekker vindt.

Mijn partner vindt het ook niet erg opwindend om mij spruitjes te zien eten hoor, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Cum Ik zou het wel door slikken! Maar eerst zou ik met een mond vol sperma hem een tong zoen geven kijken hoe die kijkt als hij het proeft hoe het smaakt, als hij het door slikt doe ik het ook.
Op elke vraag is een antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
Vind slikken ook wel praktisch, scheelt schoonmaken en als het vies is kun je het beter doorslikken dan eerst een plek zoeken om het uit te spugen. Ben je er sneller vanaf En overigens vind ik het ook gewoon geil om te doen. Wel alleen binnen een relatie, waarbij beiden getest zijn, anders wordt niet onveilig gepijpt en dus ook niet geslikt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Als het puur om het doorslikken gaat kan je het ook door haar yoghurt doen.
quote:Vicfree schreef op 14 december 2016 @ 19:25:

En ik doe niets liever....die blik van hem is goud waard....en daar doe ik het voor. Maar ik kan me echt bijna niet voorstellen dat je zoiets niet over hebt voor je partner. Ik zou zwaar chagrijnig worden als hij me niet zou willen beffen. Is ook een deal breaker bij mij.Fijn voor je
quote:Portishead schreef op 14 december 2016 @ 20:33:

[...]





Dat je niet de hele handel doorslikt wil toch nog niet zeggen dat er helemaal niet gepijpt wordt?

Ik kan me op mijn beurt weer niet voorstellen dat het geil is om je partner iets te zien consumeren wat hij of zij niet lekker vindt.

Mijn partner vindt het ook niet erg opwindend om mij spruitjes te zien eten hoor, echt niet.Als jouw pijpen te vergelijken is met spruitjes eten, dan doe je echt iets verkeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:26Kelly schreef op 14 december 2016 @ 20:45:

Cum Ik zou het wel door slikken! Maar eerst zou ik met een mond vol sperma hem een tong zoen geven kijken hoe die kijkt als hij het proeft hoe het smaakt, als hij het door slikt doe ik het ook. Dit vind ik nou altijd zo weird. Het zou voor mij persoonlijk geen probleem zijn. Maar zulke " eisen" stellen....
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 13 december 2016 @ 22:45:

[...]



Vind ik ook... zit altijd de alfalfa van mijn belegde broodjes te pulken (wordt overal opgeflikkerd op mijn werk, helaas).Dacht echt dat ik de enige was gelukkig een mede alfalfaruiker gevonden
be free
Alle reacties Link kopieren
Je vraag is hoe jij er voor kan zorgen dat zij alles doorslikt.... Dat kan alleen met dwang of acceptatie dat nee, nee is.

Of maak het aantrekkelijk en geil voor haar... Laat zelf zien hoe veel jij van je zaad houdt, kom over haar klaar en lik het zelf eens op, daarna eventueel zoenen (snowballing). Kom eens klaar over haar voeten of in haar hoge hakken en laat zelf eerst zien hoe geil jou zaad wel niet is. Of vindt je dat vies?
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
T'is wel vroeg voor dit topic,maar toch ff reageren voor ik de deur uitga.

Als je er niet van houd of het vies vind gewoon niet doen,maar iets voor elkaar over

hebben en het proberen is ook niet verkeerd. De meesten mannen vinden het geweldig als hun vrouw (een vrouw) dit voor hen doet.

Is het sperma slikken niets voor jouw....

nou dan is dat een reden om het niet te doen.

Wat ik wel altijd jammer vindt is dat als je het 'vies' vindt of het gewoon 'not done' vindt,

er zulke negatieve reacties zijn. Zelf slik ik soms wel soms niet,ligt helemaal aan de situatie

en hoe geil ik ben en de klik met de partner. En staat de smaak mij niet aan?......dan weet je

toch wat je moet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 15 december 2016 @ 08:24:

Zijn we er uit toch! Wat ik bedoelde is,ik hoef niks op te eten waar jij van over je nek gaat?



Dit vind ik nou altijd zo weird. Het zou voor mij persoonlijk geen probleem zijn. Maar zulke " eisen" stellen....
Op elke vraag is een antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
Ben het helemaal eens met iedereen die zegt praat erover met je vriendin. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen hierin verschillen. Zelf vind ik het heel geil om te doen maar de meeste van mijn vriendinnen moeten er niet aandenken. De keus is aan jouw vriendin, enige wat jij kan doen is het bespreekbaar maken.
Inderdaad gewoon over praten. Mijn partner mag wel in mijn mond klaarkomen (de onderbreking lijkt mij zo vervelend) maar slikken doe ik niet. Ik hou het gerust nog even in mijn mond en zuig alles nog wat schoon. Maar daarna gaat het netjes door de gootsteen.
Alle reacties Link kopieren
@charliecharlie75 mag ik vragen waarom je het niet doorslikt, als het toch al in je mond zit?



Ik vind weglopen en uitspugen ook altijd zo'n onderbreking en bij slikken ben je er ook meteen vanaf
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:charliecharlie75 schreef op 15 december 2016 @ 16:54:

Inderdaad gewoon over praten. Mijn partner mag wel in mijn mond klaarkomen (de onderbreking lijkt mij zo vervelend) maar slikken doe ik niet. Ik hou het gerust nog even in mijn mond en zuig alles nog wat schoon. Maar daarna gaat het netjes door de gootsteen.





Hij zou het toch niet erg vinden om het terug te krijgen? Als gootsteen niet voor handen is!

Je mag ook niet met een mond vol praten.
Op elke vraag is een antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
Niet Roken, Niet drinken en geen vlees eten. Verbeterd de smaak.



Ook genoeg die het juist snel doorslikken zodat ze zo min mogelijk proeven



En anderen die met een mond vol daarna uitgebreid de man gaan tongen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:26Kelly schreef op 15 december 2016 @ 17:45:

[...]





Hij zou het toch niet erg vinden om het terug te krijgen? Als gootsteen niet voor handen is!

Je mag ook niet met een mond vol praten.

Denk niet dat ik hem daar blij mee maak haha.

Er is altijd wel iets waar ik het kan deponeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:charliecharlie75 schreef op 15 december 2016 @ 17:54:

[...]



Denk niet dat ik hem daar blij mee maak haha.

Er is altijd wel iets waar ik het kan deponeren.



Dus je kan je man nog wat leren spannend!

Verder ben ik het wel met je eens.
Op elke vraag is een antwoord op?
quote:lollypopje schreef op 15 december 2016 @ 17:45:

@charliecharlie75 mag ik vragen waarom je het niet doorslikt, als het toch al in je mond zit?



Ik vind weglopen en uitspugen ook altijd zo'n onderbreking en bij slikken ben je er ook meteen vanaf Geen idee eigenlijk haha (het idee ofzo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven