Squirten

24-01-2012 08:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor het eerst beleefd. Ik heb gesquirt. We waren daar nooit mee bezig of zo. We hebben het er een tijdje geleden wel eens over gehad toen we met een stel aan het vrijen waren en zij squirtend klaarkwam.



Ik ontspande mijn spieren die ik normaal eigenlijk automatisch altijd aanspan en toen kwam er dus een heleboel vocht uit. Mijn man kon niet echt zien of het er nu hard uit spoot omdat hij twee vingers in mij had en het vocht dus tegen zijn hand aankwam.



Nu mijn vraag: het vocht kwam er uit op een moment dat het gevoel heerlijk was maar ik kwam (nog) niet klaar. Het was dus wel erg lekker maar het was geen orgasme. Later kwam ik wel klaar maar dat was pas weer veel later. Ik heb hier wel eens wat gelezen over squirtend maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen gebeurd op het moment dat de vrouw klaarkwam. Hebben jullie ook wel eens gesquirt terwijl je (nog) niet klaarkwam? Puur uit interesse hoor. Ik ben niet bang dat er iets mis is met me en maak me ook geen zorgen. Ik was alleen wat verbaasd dat het bij mij niet gebeure op het moment van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 26 januari 2012 @ 11:17:

Ik krijg wel het bekende gevoel van ''moeten plassen'' maar verder niks..nouja, wel zeiknat, maar niet spuiten...

Jammer, ik zou het graag eens mee willen maken.Belangrijkste is toch dat je geniet van de sex?
ja tuurlijk, dat doe ik ook hoor, maak je daar maar niet druk om.

Lekker is het sowieso. Maar hey, can't blame one for being curious he
Alle reacties Link kopieren
Hier ook: net voor t orgasme, in de plateau fase zeg maar. En ook lang niet altijd. Het gebeurt met name als ik echt van de wereld ben en alles ontspan om niet al klaar te komen. Zalig...
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 26 januari 2012 @ 11:40:

ja tuurlijk, dat doe ik ook hoor, maak je daar maar niet druk om.

Lekker is het sowieso. Maar hey, can't blame one for being curious he Nou gelukkig maar, ik kan weer slapen ;).
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 25 januari 2012 @ 00:22:

Even een praktisch vraagje: Als er zo'n enorme hoeveelheid (1,5 liter is best veel toch) uitkomt, wat doen jullie met al die natheid. Lijkt mij niet zo leuk om alles eerst schoon te maken/verschonen en daarna weer vrolijk door te gaan?wij hebben een soort latex laken zeg maar... op bed gooien en klaar... want 1.5 liter is idd een hoop... voor iedereen persoonlijk natuurlijk maar ik voel me prettiger als dat laken eronder ligt
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee hoe je dat vocht uit de stoelbekleding krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!! Dat vocht gaat eruit met glassex!! Klinkt vreemd maar écht waar
Alle reacties Link kopieren
Twangel bedankt gaan we dat proberen
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 25 januari 2012 @ 15:35:

Heb je dan het zelfde gevoel ook zij, bij clitorale en anale stimulatie?



Ja, wat betreft het squirten wel, het klaarkomen voelt anders.



Overigens hier ook een latex laken voor op dates.... Want 1 keer extra handdoeken vragen bij de receptie is genoeg....
het is gelukt, totaal onverwacht. Ik vond het erg leuk en fijn en de wederhelft ook!
Alle reacties Link kopieren
kaatje: gratuliere! Schrok je toen het gebeurde? en hoe kwam je klaar? (door wat?)

Ik schrok wel hoor de eerste keer... dacht echt dat ie me lek geprikt had en dat t urine was. Google is en blijft mn vriend...;)
Alle reacties Link kopieren
ik vind het leuk dat mijn vrouw sinds 6 jaar kan squirten en het voelt inderdaad wel als een stukje beloning voor goed minnaarschap haha.



en het verbaasd mij nog steeds dat er zoveel zijn die ontkennen dat het bestaat.



neee, JULLIE kunnen het niet!



het is duidelijk een kwestie van je kunnen ontspannen, je durven te geven aan de persoon en in de omgeving waarin je bent , techniek en natuurlijk je moet het willen.



als je niet wilt prima maar zeg niet dat het niet bestaat.



als je het niet kunt (techniek man) prima, maar zeg dan niet dat het niet bestaat.



het is geen urine maar zoet.



het is gewoon leuk en lekker voor zover ik het kan zien
Alle reacties Link kopieren
Pardon?? JULLIE kunnen het niet???

Helaaaas jongeman, het ligt aan de wijze waarop er gestimuleerd word. Oftewel: HOE het gebeurd.

OFTEWEL: AAN DE MAN.



*grin*



kom maar met die reactie... ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoelt Mars ook de mannen, Twangel....



En zo niet: eensch met Twangel!!! 't Isneen grof schandaal!!
Alle reacties Link kopieren
Squirten is de grootste onzin van de vorige eeuw. Onvoorstelbaar dat die verhalen nog steeds de ronde doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Willem wat zou ik jou toch graag even aan die drie sprieten op je hoofd willen trekken en je binnen dertig seconden van ZEER dichtbij mee willen laten maken dat squirten bestaat.



Dat je dr maar in mag verzuipen, mijn jong.
Alle reacties Link kopieren
Nou maar hopen dat je vrouw dat ook blijft denken, Willem....
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 januari 2012 @ 19:05:

Squirten is de grootste onzin van de vorige eeuw. Onvoorstelbaar dat die verhalen nog steeds de ronde doen.



Willem, veel vrouwen, waaronder ik, hebben dit hoor.

Ook al kan je het niet geloven.

En ja, het is ook heel lekker.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wilde je op mijn hoofd plassen?
Alle reacties Link kopieren
Willem, je loopt te zeiken.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Vertel mij dan eens waar dat vocht vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 januari 2012 @ 19:15:

Vertel mij dan eens waar dat vocht vandaan komt.



Even terug scrollen naar het middelste deel van dit topic. Daar heb ik een stukje geplaatst met foto Willem.



Je kan lezen dus het moet lukken. Maar pas op: het plaatje is van en blote vrouw. Kan je dat wel aan?
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat kan je wel aan. Je bent de 60 gepasseerd dus heb heel wat filmpjes gezien (grapje).
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nou, als Willem in 1959 is geboren (is niet perse het geval), dan isssie...... da isssie, euhhh 2012-1959 euh 12 onthouden, euhhhhhhh.............. volgens mij nog geen 60!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een wiskundedeuk die wijvuh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven