Staat mijn vriendin open voor een trio mmv?

27-11-2016 01:54 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Welk stukje aan 'ik wil niet gedeeld worden' begrijp je niet?
En nou is het afgelopen!
Nee, ze wil geen trio. En volgens mij vind ze het onderwerp ook een beetje ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 27 november 2016 @ 01:58:

Welk stukje aan 'ik wil niet gedeeld worden' begrijp je niet?Dít dus... en dit is zo geen gesprek voor whutthef*ckappdinges...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Btw, als jij je werk goed doet zie je haar toch ook genieten?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ze wil geen trio en vindt het kut als je over dat trio met je heerlijke ex praat.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik haal hier uit dat jullie allebei whatsapp hebben
Alle reacties Link kopieren
Ga je zoiets per WA bespreken?

Daarnaast: bord voor je hoofd? Ze schrijft duidelijk dat ze er niet voor in is.



Dus probeer je bedwelmende fantasietje even te temmen en naar haar te luisteren (en snijdt dit soort grootse onderwerpen volgende keer IRL aan. dan hoef je niet achteraf een forum te vragen wat ze bedoelt)!
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Je denkt met je lul? ZE WIL NIET
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet, dat zegt ze duidelijk. Niet met een vrouw erbij en ook niet met een man.
Ongelofelijk, je vriendin zegt toch duidelijk dat ze geen trio's wil? Wat begrijp je daar niet aan?

En waarom bespreek je dat soort dingen trouwens via WhatsApp?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil het niet, dat zegt ze toch?
Moet dit tegenwoordig ook al via Whatsapp?



Ze wil niet. Duidelijk.
Hier lijkt me nou echt werkelijk geen woord chinees aan. Ze wil dat soort dingen echt niet. Klaar. Niet vvm en niet mmv
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat wil ze niet. Maar als je lang genoeg blijft doorzeuren doet ze misschien nog wel een keer een trio met haar buurman en zijn maat.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
In het begin wat nieuwsgierig, maar snel daarna, in hetzelfde gesprek, is ze nogal duidelijk dat ze geen trio wil, noch met een man, noch met een vrouw erbij.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Begrijpend lezen vind je lastig?

Ze is er niet voor in.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze bedoelt 'nee'.

Wel ongelofelijk dat jij dat niet begrijpt als je haar appjes leest.
op grond van welke woorden stel jij de vraag: staat mijn vriendin open voor... etc?

ik zie niets, maar dan ook niets, wat erop duidt dat ze er op welke manier dan ook zin in heeft.
Denk dat ze wel wil. Vooral t stuk :ik wolwil jou eigenlijk NIET delen. En t stuk : ik wil NIET gedeeld worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 27 november 2016 @ 08:13:

Ze bedoelt 'nee'.

Wel ongelofelijk dat jij dat niet begrijpt als je haar appjes leest.als je iets heel graag wil dan kun je in elke ontkenning wel een bevestiging lezen natuurlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk ook dat je het ter sprake brengt onder het mom van "want met mijn ex was het zo geweldig en sexy en die wilde wel een trio en jij niet".
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 27 november 2016 @ 08:44:

Leuk ook dat je het ter sprake brengt onder het mom van "want met mijn ex was het zo geweldig en sexy en die wilde wel een trio en jij niet".



Klopt maar kennelijk hadden ze een gesprek over spannende dingen die ze op dat gebied beiden gedaan hebben.

De 1 kan dat prima hebben maar voor mij valt het in de categorie: stel alleen vragen waar je ook echt antwoord op wil hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Overduidelijk dat ze een trio wil.

Stuur haar gewoon (via whatsapp uiteraard) alleen naar de kroeg om een extra man te versieren.

Misschien vind ze er 2 en heeft ze het trio al voordat jij erbij bent. Maar kleine details kunnen er altijd zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven