Stage Suriname

23-09-2012 14:39 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort klaar met de pabo en ga binnenkort voor een half jaar naar Suriname om daar les te gaan geven. Kijk er erg naar uit en dan niet alleen voor het de stage maar ook voor de mannen daar



Heb tot nu toe alleen maar gekeken naar die aantrekkelijke grote donkere mannen omdat ze bij sommige van mijn vriendinnen niet zo goed liggen. Ik woon in een klein dorpje en heb weinig trek in roddels maar wil me in Suriname wel gaan uitleven/ wonen.



Wie weet wat de beste discotheken zijn waar leuke mannen zijn? Ik zoek adviezen wat wel en niet te doen met mannen daar.
quote:mira85 schreef op 23 september 2012 @ 18:02:

Je hebt gelijk Frizzy, dat zijn eigenlijk woorden die helemaal niet bij mij passen. Ik ben mezelf voorbij gelopen met deze woorden door mijn enthousiasme en spanning.Gezien je strenge achtergrond begrijp ik het wel. Misschien is Suriname een iets te grote stap in je eentje. Ken je iemand daar of die daar ook stage gaat lopen? Misschien kun je ergens een contactpersoon zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Oh. Ik lees het in de OP toch echt als uitwonen en TO ontkende dat toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Dat je graag met donkere mannen naar bed wilt maakt je nog lang geen slet.



Maar kennelijk leer je bij de pabo weinig over de echte wereld.

Misschien zou je een keer iets over de relatie van Surinaamse mannen met hun vrouwen opzoeken. Het verschijnsel van een buitenvrouw bijvoorbeeld. Of hoe snel de man weg is als er een kindje op komst is.



Ik begrijp het wel dat je geen vaste relatie wilt maar ga er van uit dat je als blank meisje zeker alleen als trofee wordt gezien. Als je respect of genegenheid zoekt dan verdwijnt deze kort na het klaarkomen van de man.



Waar je ook onduidelijk over bent is de tijd na je stage. Ga je weer naar je bekrompen grefo dorp? Ga je ooit je vriendinnen vertellen hoeveel zwaart vlees je binnen had? Of ga je dan wel weg uit het dorp en zoekt het in een echte stad? Dat kan ook zonder stage.



Je denkt dat je "geheim" veilig is omdat Suriname niet om de hoek ligt. Wel, in tijden van facebook en youtube weten ze thuis ook al snel wat jij in de voormalige kolonie zoal doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker niet van plan om verliefd te worden maar ja dat heb je niet in de hand. Nu ik dit allemaal gelezen heb lijkt het me verstandig om maar eens goed de kat uit de boom te kijken en me wat beter in de cultuur in te gaan leven als ik er ben.



Van een buitenvrouw heb ik wel gehoord maar dat lijkt mij toch gewoon vreemdgaan of zie ik dat verkeerd?

Ik ga trouwens met een collegaatje van de pabo. We hebben via de school een logeeradres gekregen dus ben benieuwd.



Ik ben zeker van plan terug te komen na het half jaar.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me zoiezo verstandig om je even in te lezen over de cultuur. Buitenvrouw is het surinaamse begrip wat in Nederland een minnares is. Alleen gebeurd in Nederland alles stiekem. En zeker niet alle mannen gaan hier vreemd of hebben een buitenvrouw hoor hahaha, zo word het een beetje afgespiegeld alsof iedereen het met iedereen doet hier. Lees je een beetje in, en laat de rest gewoon op je af komen.
Alle reacties Link kopieren
Om het in het sex pijler te houden, wat is het wat je sexueel aantrekt bij donkere mannen? Is het een fantasie of heb je er ervaring mee in je refo dorp :P.
Alle reacties Link kopieren
Het enige 'zwarte' hier in het dorp is de zwarte kousen kerk. Ik heb totaal geen ervaring met donkere mannen en eerlijk gezegd ook niet zo heel erg veel met blanke.

Ja, het is echt een fantasie van me. Wat mij aantrekt is dat de donkere huid zo zal afsteken bij mijn blanke huid en dat in mijn fantasie donkere mannen dominanter zijn (bloos bloos).
Alle reacties Link kopieren
Beste Mira,



Nodig me even uit als vriend, dan kan ik je een berichtje sturen. Dan geef ik je wat meer tips en trucs zonder dat mensen hier allemaal weer met die reacties komen over dat je niet moet doen wat jij graag wil!
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dan dat ze niet moet doen wat ze wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:mpioo schreef op 23 september 2012 @ 19:49:

Beste Mira,



Nodig me even uit als vriend, dan kan ik je een berichtje sturen. Dan geef ik je wat meer tips en trucs zonder dat mensen hier allemaal weer met die reacties komen over dat je niet moet doen wat jij graag wil!Tuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:mira85 schreef op 23 september 2012 @ 19:29:

Het enige 'zwarte' hier in het dorp is de zwarte kousen kerk. Ik heb totaal geen ervaring met donkere mannen en eerlijk gezegd ook niet zo heel erg veel met blanke.

Ja, het is echt een fantasie van me. Wat mij aantrekt is dat de donkere huid zo zal afsteken bij mijn blanke huid en dat in mijn fantasie donkere mannen dominanter zijn (bloos bloos).Hahaha, nou dan zal je fantasie wel uitkomen haha. Ikzelf zou het een vreemd idee vinden ooit met een blanke man weer in bed te liggen. Hoop niet dat voor het gezegde "once you go black you won't go back"geldt. Anders heb je een mooi probleem in je zwarte kousen dorp.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 23 september 2012 @ 20:32:

Hoop niet dat voor het gezegde "once you go black you won't go back"geldt. Anders heb je een mooi probleem in je zwarte kousen dorp.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 23 september 2012 @ 20:32:

[...]





Hahaha, nou dan zal je fantasie wel uitkomen haha. Ikzelf zou het een vreemd idee vinden ooit met een blanke man weer in bed te liggen. Hoop niet dat voor het gezegde "once you go black you won't go back"geldt. Anders heb je een mooi probleem in je zwarte kousen dorp.Nou, dat is ook wederzijds. Die gezegde kun je dus op twee manier interpreteren. Veel blanke mannen zullen ook niet met jouw het bed willen delen, bleek uit een onderzoek. Ikzelf kan me daar wel in vinden. Dus once you go black, we dont want you back, een beetje in die richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 20:44:

[...]





Nou, dat is ook wederzijds. Die gezegde kun je dus op twee manier interpreteren. Veel blanke mannen zullen ook niet met jouw het bed willen delen, bleek uit een onderzoek. Ikzelf kan me daar wel in vinden. Dus once you go black, we dont want you back, een beetje in die richting.En voor deze posting moest je een account aanmaken? Sneuerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:47:

[...]





En voor deze posting moest je een account aanmaken? Sneuerd.Oei, komt de waarheid soms hard aan? Het is niet iets racistisch, absoluut niet. Wat ik wil zeggen is dat uit onderzoek in Amerika dit is gebleken en veel mensen die uitspraak op die manier opvatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 20:50:

[...]



Oei, komt de waarheid soms hard aan? Het is niet iets racistisch, absoluut niet. Wat ik wil zeggen is dat uit onderzoek in Amerika dit is gebleken en veel mensen die uitspraak op die manier opvatten.Want als een vrouw een donkere man heeft gehad 'hoef je haar niet meer'? Wat een achterlijke gedachte.
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 20:44:

[...]





Nou, dat is ook wederzijds. Die gezegde kun je dus op twee manier interpreteren. Veel blanke mannen zullen ook niet met jouw het bed willen delen, bleek uit een onderzoek. Ikzelf kan me daar wel in vinden. Dus once you go black, we dont want you back, een beetje in die richting.Ik kan me dat ook wel voorstellen. Zijn toch weer bepaalde verwachtingen waar je dan aan moet voldoen he. Houden mannen vaak niet zo van hahahaha. Is ook gebleken uit onderzoek dat mannen minder presteren onder druk.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:04:

[...]





Want als een vrouw een donkere man heeft gehad 'hoef je haar niet meer'? Wat een achterlijke gedachte.Nou dat zeg ik niet. Maar bijvoorbeeld tegen een vrouw die bij een partnerkeuze niet verder kan kijken dan alleen de huidskleur , zeg ik nee dank u. Ik wil een vrouw die ietse slimmer is en dus ook kijkt naar de persoon erachter. Gewoon een kwestie van smaak denk ik zo. En nogmaals, het is een onderzoek uit de VS. Zal wel met soa's te maken hebben, aangezien de zwarte bevolking daarin statistisch gezien in uitblinkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:47:

[...]





En voor deze posting moest je een account aanmaken? Sneuerd.Tja, dan zijn ze het kwijt he Frizzy?
Alle reacties Link kopieren
@druifje





Moet dat geen belediging voor je man zijn dat je enkel met hem bent voor zijn prestaties in bed. Zo komt het wel over, alsof je in een relatie zit met een gigolo, puur om de seks. Nogmaals ik prefereer de slimmere vrouwen, kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik prefereer ook mannen die niet zulke achterlijke dingen zeggen als 'mezelf'. Pffff. Heb je trouwens allang gestaft hoor, dat je het ff weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 21:09:

[...]





Nou dat zeg ik niet. Maar bijvoorbeeld tegen een vrouw die bij een partnerkeuze niet verder kan kijken dan alleen de huidskleur , zeg ik nee dank u. Ik wil een vrouw die ietse slimmer is en dus ook kijkt naar de persoon erachter. Gewoon een kwestie van smaak denk ik zo. En nogmaals, het is een onderzoek uit de VS. Zal wel met soa's te maken hebben, aangezien de zwarte bevolking daarin statistisch gezien in uitblinkt.Ik denk dat een vrouw die niet verder kijkt dan huidskleur zoiezo niet bij jou terecht komt ;). Scheelt weer bedanken..
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 21:11:

@druifje





Moet dat geen belediging voor je man zijn dat je enkel met hem bent voor zijn prestaties in bed. Zo komt het wel over, alsof je in een relatie zit met een gigolo, puur om de seks. Nogmaals ik prefereer de slimmere vrouwen, kwestie van smaak.Ik geloof niet dat ik dat ergens gezegt heb. Aangezien we hier in de pijler sex zijn, hebben we het toevallig over sex. Geloof dat jij meer thuis hoort in het pijler psyche.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 23 september 2012 @ 21:14:

[...]





Ik denk dat een vrouw die niet verder kijkt dan huidskleur zoiezo niet bij jou terecht komt ;). Scheelt weer bedanken..Nee, die mogen ook niet bij mij terecht komen. Gelukkig ben ik niet zo achterlijk dat uiterlijke kenmerken de doorslag geven. Ik kijk ook naar de persoon erachter. Bijvoorbeeld; heb een voorkeur voor aziatische vrouwen, maar dat wil niet zeggen dat ik donkere, blanke vrouwen bij voorbaat uitsluit voor een relatie. Ik snap niet hoe mensen zo kortzichtig kunnen zijn, maja mijn mening. Het komt heel sletterig en puur seksgericht over.
Alle reacties Link kopieren
quote:mezelf12 schreef op 23 september 2012 @ 21:19:

[...]





Nee, die mogen ook niet bij mij terecht komen. Gelukkig ben ik niet zo achterlijk dat uiterlijke kenmerken de doorslag geven.Uiterlijke kenmerken niet nee, maar mocht je eerder voor een neger gevallen zijn dan hoef je haar niet meer. Nou dat is nog eens een niveautje zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven