Stage Suriname

23-09-2012 14:39 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort klaar met de pabo en ga binnenkort voor een half jaar naar Suriname om daar les te gaan geven. Kijk er erg naar uit en dan niet alleen voor het de stage maar ook voor de mannen daar



Heb tot nu toe alleen maar gekeken naar die aantrekkelijke grote donkere mannen omdat ze bij sommige van mijn vriendinnen niet zo goed liggen. Ik woon in een klein dorpje en heb weinig trek in roddels maar wil me in Suriname wel gaan uitleven/ wonen.



Wie weet wat de beste discotheken zijn waar leuke mannen zijn? Ik zoek adviezen wat wel en niet te doen met mannen daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:mira85 schreef op 03 januari 2013 @ 14:16:

Beide viel tegen en daarbij was hij ook nog regelmatig met zijn telefoon bezig. Hij weigerde ook om met zijn hoofd tussen mijn dijen te belanden terwijl hij dat wel van mij verwachtte. Kortom, komt zeker geen herhaling en ben dus wel even genezen.



Wat een afknapper zeg. Ik heb wel vaker gehoord dat Surinaamse mannen niet willen beffen. Maar regelmatig met zijn telefoon bezig zijn.. kom op, hij zou volop aandacht moeten hebben voor jou!

Dit zou ik overigens van geen enkele man pikken, blank, zwart, rood of geel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die man krijgt de Nederlandse meisjes voor de voeten geworpen, doe doet geen moeite meer natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 03 januari 2013 @ 16:53:

Die man krijgt de Nederlandse meisjes voor de voeten geworpen, doe doet geen moeite meer natuurlijk.Haha, dat zal wel! Toch weet hij niet wat hij mist. TO duwt zijn hoofd tussen haar benen en die kerel weigert te beffen. Pfff... Ik zou nogal katoen geven hoor, maar ja, ik ben natuurlijk niet zwart, en ze wou donkere mannen. Je moet keuzes weten te maken in het leven :-)
Ehm ga er gewoon naartoe en je ziet wel wie je waar tegenkomt!



Denk dat je ze op iedere hoek vd straat tegenkom, heb je discotheek voor nodig..



Gelukkig heb ik mij Surinaamse heerlijke vent gewoon hier in NL!



Succes en pas op voor soa's
quote:NepBlond schreef op zondag 23 september 2012 15:04 Wat een mooi voorbeeld voor de Surinaamse kinderen. Jij zult een goede juf worden.Hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje88 schreef op 03 januari 2013 @ 18:10:

[...]



Hahahaha!Weet dat dit sarcastisch is bedoeld maar denk dat ik echt een goede juf ben en wat ik in mijn vrije tijd doe staat hier los van...
Gewoon in t spermabad gaan liggen



(ja zo wordt t door de surinamers genoemd:-))
Alle reacties Link kopieren
Zsa Zsa Zsu is een aanrader! Volgens mij is dit een van de grootste clubs.

Je hebt ook nog Havana Lounge en Club Touchè. Deze clubs zijn iets kleiner, maar ook gezellig.



Waarom wil je je gaan uitleven in Suriname? Denk je echt dat jij dan de enige Nederlander bent die zich daar wil uitleven?



Mira, een Nederlander is daar een PROOI! Ik meen het! Zelfs de Surinamers die in Nederland wonen (ik dus) worden heel makkelijk gespot daar.

Blanke vrouwen worden daar gezien als een tussendoortje. Ik heb een keer meegemaakt dat een Nederlands meisje aan het droogneuken was met een Surinaamse man. Surinaamse mannen zien blanke vrouwen aan als sletjes. Het boeit hen echt niet of ze je zwanger maken ofzo.



Kom op, maar je kan je toch ook uitleven in Nederland? Ik vind je echt goedkoop en schijnheilig overkomen hoor. Je kent dus geen schaamte zo te zien...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is deels Surinaams en gelukkig gek van beffen maar ook van hem heb ik gehoord dat zijn neven enzo hem echt voor gek verklaarden, want dat doe je niet. Volgens hen dan...
nou dat valt dan tegen, als je er zo veel van verwacht had.

had je nog beter op dat prive bericht kunnen ingaan wat je hier toen schreef. dat vond ik trouwens niet zo vreemd, dat je dat ontvangt, nadat je zelf aangeeft lekker uitgewoond te willen worden door een surinaamse man.



maar hou je het bij die ene? of ga je kijken of er nog andere surinamers zijn die wel grote pikken hebben en belangrijker nog, die willen beffen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Stage in Suriname. Wat ben ik jaloers op je!

Ik heb hier vorig jaar zelf 4 maanden gewoond voor mijn studie. Ik deed een afstudeerproject voor de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening.



Ik zou dolgraag nog eens terug gaan. Het is een super land waar je echt verliefd op wordt. Bij de eerste voet op Surinaamse bodem dacht ik van niet, maar het is prachtig.



Over de mannen kan ik weinig zeggen. Ze doen heeel erg hun best om je te versieren maar ik had destijds een relatie. Ze willen dit niet horen en gaan zelf ook vreemd bij het leven. Een vriendin van me heeft wel een aantal Surinamers aan de haak geslagen. Ze was er enthousiast over ;)



M.b.t. stappen! Wij deden dan wel een onderzoek maar mochten dit zelf inplannen dus gingen van donderdag t/m zondag op stap



Op donderdag kun je naar Havana Club. Daar is het tot 23:00 uur salsamuziek en vervolgens komt er een dj draaien. Erg leuke club. Wel altijd erg warm maar altijd gezellig! Op vrijdag gingen wij meestal naar La Caff om vervolgens naar de afterparty te gaan bij zus en zo.



Op zaterdag gingen we meestal naar Zsa Zsa Zsu. Dit begint echter pas rond 02:00 / 03:00 uur leuk te worden. De meeste Surinamers gaan eerst slapen om vervolgens 's nachts hun wekker te zetten. Dit hebben wij ook een aantal keer gedaan. Zsa Zsa Zsu ging meestal tot de vroege uurtjes door.



Touché is ook leuk. Hier zijn wij een aantal keer op woensdag geweest.



Wat je echt moet doen is met een partybus mee! Je zult vanzelf een club nederlanders ontmoeten die een bus willen huren. Het is zeg maar een engelse bus maar dan met feestmuziek en heel veel drank. Je rijdt dan door heel Paramaribo en gaat daarna meestal nog naar een discotheek.



Zoals je ziet ben ik er nog steeds reuze enthousiast over! Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel



P.s. de trips naar het binnenland zijn echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn stage in Suriname zit er bijna op. Nog een 2 weken en dan terug richting pap en mam.

Ik heb hier een geweldige tijd gehad maar ben ook weer blij naar Nederland te gaan maar niet naar mijn dorp. De vrijheid die ik hier had is daar niet te vinden. Iedereen die elkaar in de gaten houdt is niet iets wat ik prettig vind.



Had me van de stage veel meer voorgesteld. Het leertempo ligt hier zoveel lager en voor een echt goede stage had ik beter in Nederland kunnen blijven maar de ervaring maakt het goed.



Ik heb hier volop gefeest en Suriname is gewoon een party place iets wat ik me van te voren niet zo had bedacht.

Heb ook wat feestjes gevierd met Surinaamse mannen maar het was 1 grote fiasco. Misschien had ik me er wel teveel van voorgesteld maar de mannen waarmee ik hier ben geweest zijn respectloos naar vrouwen. Ze zijn respectloos naar de dushi's en naar hun eigen vrouwen want ben er later achter gekomen dat ze allemaal een eigen vrouw thuis hebben zitten.

Ook in bed ging het eigenlijk alleen maar om hun eigen genot. Ik ben genezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Curacao gaan! Ik ben er pas geweest voor stage en genoeg keus wat donkere mannen betreft + veel mooiere stranden dan Suriname, die heb je daar volgens mij niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ooh je bent al bijna terug! Haha! Ik zit op het forum via m'n tel en zag je laatste bericht niet! Maar jammer dat het is tegen gevallen! Nu maar in nl een keer de beest uithangen met mannen die wel respect tonen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:mira85 schreef op 04 april 2013 @ 09:53:

Had me van de stage veel meer voorgesteld. Het leertempo ligt hier zoveel lager en voor een echt goede stage had ik beter in Nederland kunnen blijven maar de ervaring maakt het goed.



Misschien had ik me er wel teveel van voorgesteld maar de mannen waarmee ik hier ben geweest zijn respectloos naar vrouwen. Ze zijn respectloos naar de dushi's en naar hun eigen vrouwen want ben er later achter gekomen dat ze allemaal een eigen vrouw thuis hebben zitten.

Ook in bed ging het eigenlijk alleen maar om hun eigen genot. Ik ben genezen.Misschien had je je toch wat beter voor moeten bereiden op je stage en je verblijf daar, want de dingen die je opnoemt zijn nou niet echt dingen die de afgelopen 4 maanden plotseling zijn ontstaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je zegt, je bent genezen als je daarvoor een ziekte had!



Waar twee kijven, hebben beide schuld, zei mijn oma altijd. Ik vraag me af wat je zelf anders had kunnen doen om daardoor een beter exemplaar in bed te krijgen. Dat hij niet beft, dan is natuurlijk zijn eigen voorkeur. Ik heb genoeg vrouwen ontmoet die pijpen niks aan vinden. Maar dat hij de hele tijd met zijn telefoon bezig was, ik kan me niet voorstellen dat hij dat de hele avond niet deed en pas toen jullie in bed belandden daarmee begon.



Als je kieskeuriger bent en wat meer tijd neemt om elkaar te leren kennen, hoef je nergens van te genezen!
Zij die zonder zonden zijt, die werpe de eerste steen!
Alle reacties Link kopieren
Vind de negatieve reacties overdreven. En vindt sommige reacties racistisch i.m.o.



To had wat donkere humor (hahahah snapje? donkere humor?) met de term 'uitwonen'. TO wilt wat seksuele ervaringen opdoen terwijl ze stage loopt. Wat ik wel hypocriet vind is waarom je niet met een neger duft te daten als je in NL bent??? Wat boeit het wat de meugte in jouw inteeltdorp ervan vinden? Als een neger voor jou de ware is, dan is dat toch geen probleem?



Ik val niet op marokkanen, en mijn vader onterft mij als ik er wat mee begin, maar als ik opeens toch eentje leuk vindt ga ik er mijn hand niet voor omdraaien en loop ik er gewoon vrolijk mee rond. Boeit mij niet hoor. Moet ik het maar zonder de liefde van mijn leven stellen omwille van de idiote verwachtingen van een ander?
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil Mira graag adviezen over wat wel en niet te doen met mannen daar en hoeft ze niet van bijna iedereen te horen dat ze in hun ogen de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Als een vrouw zich in haar vrijgezelle periode lekker wil laten gaan.. wie zijn jullie/wij dan om haar te veroordelen. Het gaat toch om een win win situatie. Zij krijgt er een kick van en de mannen hun pleziertje. Zolang je er niemand kwaad mee doet. Al laat ze zich elke avond door 10 mannen 'uitwonen' dan nog moet ze dat toch lekker zelf weten. En wat heeft haar beroep en een voorbeeldfunctie er mee te maken? Mogen alleen de dames van de schoonmaak een liederlijk seksleven leiden? Bovendien heb ik heb haar niet horen zeggen dat ze gaat liggen bibberen met de kids erbij. Ik zou zeggen geniet ervan. Doe het alleen wel veilig anders is de kans reëel dat je er een heel hoge prijs voor moet betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:onecelledorganism schreef op 06 april 2013 @ 18:40:

Doe het alleen wel veilig anders is de kans reëel dat je er een heel hoge prijs voor moet betalen.Volgens mij vraagt ze daar ook geen advies over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zelf ook vanaf volgende week 3 maanden stage lopen in Suriname.. Ik moet ook toegeven dat de mannen daar vrij aantrekkelijk zijn.. Maar om me daar nou te laten "uitwonen" vind ik niet echt nodig... Heb een beetje respect voor jezelf.. Nu kom je echt over als een naïef Hollands meisje en inderdaad met deze instelling wordt je zeker uitgewoond.. Top juf hoor schaam je!
maar als jij ze zo aantrekkelijk vind anouk, dan ga je straks ook nog wel voor de bijl. ook jij bent een prooi daar. geniet er van ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben sinds een tijdje weer thuis en het bevalt me goed. Het oude leventje is rustig en ik ben blij met de ervaringen die ik in Suriname heb gehad. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik niet meer terug ga. Het is mooi geweest.



Ik vind het jammer dat ik hier 'afgerekend' word op het woord uitwonen wat ik in al mijn enthousiasme had geschreven. Zelf vind ik dat ik nog vrij netjes ben geweest. Gelukkig weet alleen mijn beste vriendin hier wat ik gedaan heb en word in het dorp er niet op aan gekeken.



Anoukliselove, ik hoop dat je een prettige stage in Suriname hebt. Ik heb het idee dat ik wel een topjuf word ondanks je mij naïef vindt. Je zal misschien wel merken dat als je daar bent dat het makkelijk is om aan verleidingen toe te geven en dat de mannen zich echt anders voordoen dan dat ze zijn (dat is tenminste mijn ervaring). Zoals Coralie76 al schrijft ben je een prooi daar.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel lekker uitgewoond dan?
fap fap fap tim, jammer dat jij het niet was.

natuurlijk heeft ze er lekker van geproefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven