Stage Suriname

23-09-2012 14:39 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort klaar met de pabo en ga binnenkort voor een half jaar naar Suriname om daar les te gaan geven. Kijk er erg naar uit en dan niet alleen voor het de stage maar ook voor de mannen daar



Heb tot nu toe alleen maar gekeken naar die aantrekkelijke grote donkere mannen omdat ze bij sommige van mijn vriendinnen niet zo goed liggen. Ik woon in een klein dorpje en heb weinig trek in roddels maar wil me in Suriname wel gaan uitleven/ wonen.



Wie weet wat de beste discotheken zijn waar leuke mannen zijn? Ik zoek adviezen wat wel en niet te doen met mannen daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen ervaring met mannen uit Suriname, maar wel met Afrikaanse mannen (volgens mij etnisch vergelijkbaar).



De kunst is inderdaad om hen in de waan te laten dat ze je mogen uitwonen, dat je bij wijze van spreken een blanke slet bent, en ondertussen met volle teugen te genieten van hun kwaliteiten in bed.



Ik weet het, het is een delicate en subtiele controle, en je hebt weinig touwtjes in handen. Maar - en dat maakt maar iedereen voor zichzelf uit - voor mij is het dat altijd waard geweest en ik lig geen seconde wakker van wat die jongens of hun omgeving dan wel van me denken.
anoniem_185706 wijzigde dit bericht op 19-09-2013 12:11
Reden: schrijffoutje :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je ze nou in de waan laten dat ze je mogen uitwonen?



Ze mogen er over heen of ze mogen het niet. Wat bedoel je?



Of laat je ze in de waan dat je zogenaamd nog nooit 'zo'n grote' hebt gehad ?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 19 september 2013 @ 11:59:

fap fap fap tim, jammer dat jij het niet was.

natuurlijk heeft ze er lekker van geproefdMisschien fantaseert hij dat TO even niet meer op een gwoon fietszadel kan zitten:-)
Alle reacties Link kopieren