Stage Suriname

23-09-2012 14:39 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort klaar met de pabo en ga binnenkort voor een half jaar naar Suriname om daar les te gaan geven. Kijk er erg naar uit en dan niet alleen voor het de stage maar ook voor de mannen daar



Heb tot nu toe alleen maar gekeken naar die aantrekkelijke grote donkere mannen omdat ze bij sommige van mijn vriendinnen niet zo goed liggen. Ik woon in een klein dorpje en heb weinig trek in roddels maar wil me in Suriname wel gaan uitleven/ wonen.



Wie weet wat de beste discotheken zijn waar leuke mannen zijn? Ik zoek adviezen wat wel en niet te doen met mannen daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen ervaring met mannen uit Suriname, maar wel met Afrikaanse mannen (volgens mij etnisch vergelijkbaar).



De kunst is inderdaad om hen in de waan te laten dat ze je mogen uitwonen, dat je bij wijze van spreken een blanke slet bent, en ondertussen met volle teugen te genieten van hun kwaliteiten in bed.



Ik weet het, het is een delicate en subtiele controle, en je hebt weinig touwtjes in handen. Maar - en dat maakt maar iedereen voor zichzelf uit - voor mij is het dat altijd waard geweest en ik lig geen seconde wakker van wat die jongens of hun omgeving dan wel van me denken.
anoniem_185706 wijzigde dit bericht op 19-09-2013 12:11
Reden: schrijffoutje :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je ze nou in de waan laten dat ze je mogen uitwonen?



Ze mogen er over heen of ze mogen het niet. Wat bedoel je?



Of laat je ze in de waan dat je zogenaamd nog nooit 'zo'n grote' hebt gehad ?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 19 september 2013 @ 11:59:

fap fap fap tim, jammer dat jij het niet was.

natuurlijk heeft ze er lekker van geproefdMisschien fantaseert hij dat TO even niet meer op een gwoon fietszadel kan zitten:-)
Alle reacties Link kopieren
Ze mogen als IK bepaal - of aangeef - dat ze mogen, en dan speel ik ook met volle overtuiging mee. Me volkomen onderwerpen aan zo'n man geeft me dan ook een flinke kick, maar het is een blijft een rol die ik speel in mijn geilheid want ik ben van nature niet echt een onderdanig persoon. Wat niet wegneemt dat die geile stemming er ook niet steevast altijd is, en dan gebeurt er gewoonweg niks.



En over 'zo'n grote': dat zijn statistieken - dus statistisch gezien klopt het, maar er zijn nog altijd voldoende uitzonderingen - en eigenlijk interesseert me dat in veel mindere mate. Zo'n grote zwarte penis is best wel leuk om te zien ja, maar de echte buitenmaten krijg je dan vaak weer niet volledig stijf en uiteindelijk moet het ding ook nog een beetje in mijn kleine blanke lichaam passen hé :-)



Nee, voor mij is het het geheel: die donkere huidskleur, hun specifieke geur, en meestal gaat het er nogal hevig en dierlijk aan toe. Dàt windt mij nu net op en totnogtoe heb ik eigenlijk alleen maar goeie zwarte sekspartners gehad.



Maar, zoals gezegd, iedereen moet het voor zich uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
negers neuken dierlijker? echt?



wat doen ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Suriname is fantastisch maar staar je niet blind op het uitgaansleven.
Alle reacties Link kopieren
Overigens vond ik Suriname fantastisch vanwege Suriname zelf en niet wat betreft de mannen. Ik heb me dan ook niet laten uitwonen daar, maar ieder zijn ding natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook niet snel laten uitwonen door een Surinamer hoor!
quote:tim777 schreef op 19 september 2013 @ 14:15:

negers neuken dierlijker? echt?



wat doen ze dan?



ik denk dat ze kwijlen en harde kreungeluiden maken, beetje als een wild zwijn. terwijl ze dat doen verspreiden ze die geur waar ze het over heeft. en natuurlijk blijven ze als een dolle hun zwarte glimmende olifanten lul naar binnen stampen. tja, zie dat maar eens na te doen haha.

gelukkig is afwisseling ook wel prettig dus is er ook hoop voor mannen die er niet uit zien als shaka zulu
quote:tim777 schreef op 19 september 2013 @ 19:37:

Ik zou me ook niet snel laten uitwonen door een Surinamer hoor!je weet niet wat je mist
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 21 september 2013 @ 07:32:

[...]





je weet niet wat je mistMaar ze beffen dan blijkbaar niet graag, en dat is voor sommige vrouwen toch een gemis he Coralie. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 21 september 2013 @ 07:32:

[...]





ik denk dat ze kwijlen en harde kreungeluiden maken, beetje als een wild zwijn. terwijl ze dat doen verspreiden ze die geur waar ze het over heeft. en natuurlijk blijven ze als een dolle hun zwarte glimmende olifanten lul naar binnen stampen. tja, zie dat maar eens na te doen haha.

gelukkig is afwisseling ook wel prettig dus is er ook hoop voor mannen die er niet uit zien als shaka zuluHet eerste deel van je tekstje is om, als blanke man, alle moed bij te verliezen, maar gelukkig doet het tweede stukje tekst de hoop weer terug "rijzen" :-)
Alle reacties Link kopieren
Kwijlen en harde geluiden maken.... dat kan ik ook wel hoor!
ah ik was niet bloedserieus, maar dat hadden jullie al door.

blijf jezelf.

okee toegegeven, ik ben best benieuwd om een door zo'n jungle-man genomen te worden.

maar daarna gewoon weer terug naar 'vertrouwde' geluiden en geuren
Alle reacties Link kopieren
Ja akkoord hoor, afwisseling moet er zijn natuurlijk. We eten ook niet alle dagen tomatensoep, hé!
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 23 september 2013 @ 10:16:

ah ik was niet bloedserieus, maar dat hadden jullie al door.

blijf jezelf.

okee toegegeven, ik ben best benieuwd om een door zo'n jungle-man genomen te worden.

maar daarna gewoon weer terug naar 'vertrouwde' geluiden en geuren jungle man
Alle reacties Link kopieren
quote:vlo1969 schreef op 19 september 2013 @ 12:08:

Ik heb zelf geen ervaring met mannen uit Suriname, maar wel met Afrikaanse mannen (volgens mij etnisch vergelijkbaar).



neger = neger



De kunst is inderdaad om hen in de waan te laten dat ze je mogen uitwonen, dat je bij wijze van spreken een blanke slet bent, en ondertussen met volle teugen te genieten van hun kwaliteiten in bed.



vraag mij af wie in welke waan zit



Ik weet het, het is een delicate en subtiele controle, en je hebt weinig touwtjes in handen. Maar - en dat maakt maar iedereen voor zichzelf uit - voor mij is het dat altijd waard geweest en ik lig geen seconde wakker van wat die jongens of hun omgeving dan wel van me denken.ga dr voor meid
Alle reacties Link kopieren
Je kunt daar echt elke man krijgen die je wilt, daarvoor hoef je niet speciaal 'uit te gaan'. Maar dat geldt voor elke knappe jonge vrouw, ook in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
De meeste Surinamers komen volgens mij nooit in de jungle. Die liggen gewoon lekker te hangen in hun hangmat......
Alle reacties Link kopieren
quote:tim777 schreef op 24 september 2013 @ 10:30:

De meeste Surinamers komen volgens mij nooit in de jungle. Die liggen gewoon lekker te hangen in hun hangmat......Al wachtende op nederlandse sekstouristes ontwikkelingshulpwerksters?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 23 september 2013 @ 10:16:

okee toegegeven, ik ben best benieuwd om eens door zo'n jungle-man genomen te worden.

Nu rijst de vraag of een blanke man eventueel ook jungleman zou kunnen spelen voor Coralie... En of Coralie dan ook consequent zelf een onderbuik-oerwoudje zou aankweken om jungleman te verleiden. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:meerdereklanten schreef op 24 september 2013 @ 10:33:

[...]





Al wachtende op nederlandse sekstouristes ontwikkelingshulpwerksters?Liggende op hun buik, met halverwege de hangmat een gaatje waar iets door hangt :-)
Alle reacties Link kopieren
Precies. Zodat de sextouristes stagiaires gelijk kunnen onderwijzen.
Als iemand een ticket voor me regelt, dan ga ik mee op reis hoor!

kan wel een "actieve" vakantie gebruiken.

jungle of hangmat, klinkt allebei goed
quote:coralie76 schreef op 24 september 2013 @ 15:59:

Als iemand een ticket voor me regelt, dan ga ik mee op reis hoor!

kan wel een "actieve" vakantie gebruiken.Zet dit op een Surinaamse website en binnen no time heb je een ticket.



Ik heb het wel eens gepresteerd om iemand uit een ander werelddeel naar hier te halen voor een "actieve vakantie".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven