Stank na seks

11-07-2016 11:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii,



Ik zit met een probleempje. 5 weken terug heb ik onbeschermde seks gehad met een jongen. Ik had al een keer eerder seks gehad met hem. Na die 2e keer, bleef er een vieze lucht hangen. Ik dacht dat gaat wel over, maar niet dus. Ik zit er nu al 5 weken mee te kijken en ik ruik het soms gewoon door mijn kleren heen.

Ik heb een soa test gedaan maar daaruit bleek dat ik geen soa heb. Daarnaast ben ik naar de dokter geweest. Die heeft mijn een pil gegeven voor schimmelinfectie die ik oraal in moest nemen. Dat werkte niet dus toen heb ik bij de drogisterij nog een pil gehaald die ik vaginaal in moest brengen maar ook dat helpt niet.



Ik ben nu echt einde raad en zit er heel erg mee.

Iemand die dit herkent of een idee heeft wat ik kan doen?



Alvast bedankt!!
Het kan ook een bacteriële infectie zijn, die gaat volgensmij niet weg met een tablet voor schimmelinfecties. Ga terug naar de dokter en vraag om een nieuw uitstrijkje, of bespreek de opties met hem/haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je ervan om terug te gaan naar je ha? Die heeft er verstand van en zal vast wel weten wat de volgende stap is.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Vaginale douche...
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een bacteriële infectie. Terug naar de huisarts. En vooral geen vaginale douches gaan nemen met Lactacyd-meuk of andere zooi.
Alle reacties Link kopieren
Ruikt het vissig?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
ik had dat ook heel erg lang! werd er gek van en had niet eens seks! Meestal gaat het vanzelf over, het is niet echt stank waarschijnlijk maar fris ook niet....... ik vergeleek het met ijzer, stinkt niet maar het ruikt ook niet lekker en het ruikt wel sterk, komt je dit bekend voor?



ik had gewoon een bact. infectie eentje die geen kwaad kan, maar wilde 2 x per dag douchen, werd er helemaal para van.

Ik heb wel echt 4 x goed antibiotica gehad, omdat ik er niet vanaf kwam. Maar de dokter zei ook dat ik geen hele strakke broeken moet dragen en katoenen ondergoed ( hipsters ) dat doe ik nu een tijdje en ben er echt helemaal vanaf. Dus misschien heb je wat aan dit advies?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een inwendig onderzoek gehad bij die Soa test?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
En is zo'n bacteriële infectie overdraagbaar via seks? en hoe kom ik er vanaf? Ik heb de dokter maar weer gebeld en kan donderdag terecht.

Heb alleen gespoeld met water! verder niets..

En het ruikt niet per se visachtig. Het stinkt wel echt gruwelijk. Af en toe alsof ik de geur van sperma ruik. kan wellicht proberen katoenen ondergoed gaan dragen. En ik heb idd ook geen seks. Ik zeg telkens maar dat ik ongesteld ben want voor me er niet prettig bij.



nee ik heb geen inwendig onderzoek bij de soa test. het was een thuistest die ik meekreeg..

Dokter heeft wel gekeken en op basis daarvan kreeg ik die pil



Bedankt voor de reacties.
Het kan ook als je hormoonhuishouding verandert dat je daar kan gaan stinken. Kan soms jaren aanhouden. Dan is een vaginale douche een uitkomst.
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen dat je een tampon vergeten bent eruit te halen?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maar zou die hormoonhuishouding verandering dan plaats hebben gevonden nadat ik seks heb gehad? dat vind ik het rare eraan. wat houdt zo'n vaginale douche dan precies in?



Kan me niet voorstellen dat ik vergeten ben een tampon eruit te halen..



ik heb wel sinds 3 maanden een spiraal.. misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Iets anders. Je kan wel seks hebben maar niet praten over een probleem wat je hebt? Waarom lieg je dat je steeds ongesteld bent? En je vriendje heeft geen verstand van het vrouwelijke lichaam?



Eerlijk zijn meid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan een inwendig onderzoek gehad?



Een vergeten tampon stinkt in ieder geval heel erg, en dat ruik je ook door je kleding heen. Dus vandaar dat ik eraan dacht (ook omdat je seks hebt gehad, als je een tampon vergeten bent dan is die door de seks waarschijnlijk dieper naar binnen geduwd en dan voel je het ook niet).



anyway, als je geen inwendig onderzoek gehad hebt zou ik daar mee beginnen, even terug naar de huisarts om inwendig te laten kijken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen vriendje dus als ik een leuke jongen tegen kom ga ik dat niet bespreken nee, en heb nu ook geen seks meer..



De huisarts heeft dus wel gekeken en gaf mij toen zo'n pil en denk dat hij het dan wel gezien heeft als dat het geval zou zijn. kan me het ook niet voorstellen maar kan het eens aangeven bij de huisarts! bedankt!
Sowieso katoenen ondergoed gaan dragen! En 's nachts niks, lekker laten ademen.



Niet gaan rotzooien met vaginale douches, met water spoelen doe je goed.



En terug naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
quote:lobke12 schreef op 11 juli 2016 @ 12:11:

Ik heb geen vriendje dus als ik een leuke jongen tegen kom ga ik dat niet bespreken nee, en heb nu ook geen seks meer..



De huisarts heeft dus wel gekeken en gaf mij toen zo'n pil en denk dat hij het dan wel gezien heeft als dat het geval zou zijn. kan me het ook niet voorstellen maar kan het eens aangeven bij de huisarts! bedankt!De huisarts zou dan wel echt naar binnen gekeken moeten hebben om het te zien, mijn ervaring met huisartsen bij schimmelinfectie is dat ze dan alleen een beetje oppervlakkig naar je schaamlippen en de opening van de vagina kijken (althans, mijn oude huisarts was volgens mij altijd een beetje gegeneerd dus die keek een beetje halfbakken en echt niet inwendig.) Maar goed, ik zou het in ieder geval inderdaad even aangeven bij de huisarts als je er toch weer bent, want een vergeten tampon kan ook erg gevaarlijk worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien een bacteriële vaginose (even Googlen)?
Vaginale douche.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze ook getest op Trichomonas? Meestal testen ze alleen op de big five, Chlamydia, Gonorroe, Hepatitis B, Lues (Syfilis) en HIV.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 juli 2016 @ 15:07:

Hebben ze ook getest op Trichomonas? Meestal testen ze alleen op de big five, Chlamydia, Gonorroe, Hepatitis B, Lues (Syfilis) en HIV.Geen idee? Lijkt het op de symptomen ervan?
Alle reacties Link kopieren
Beste Lobke12



Jij vraagt of het met het spiraal te maken zou kunnen hebben. Dat denk ik wel. Ik heb sinds mijn spiraal verwijderd is helemaal geen last van dezelfde klacht. Ik denk dus wel degelijk dat er een link is tussen een vieze geur en het spiraaltje. Ik had met regelmaat last een nare geur en werd er ook behoorlijk onzeker van. Nu is dat helemaal weg!



Succes
Alle reacties Link kopieren
In elk geval geen vaginale douche. Als er niets aan de hand is, is het niet nodig en kan averechts werken, is er wel iets aan de hand, zoals bij jou, dan moet het door de huisarts behandeld worden. En een gewone schimmelinfectie ruikt niet of nauwelijks, dus het is bij jou vrijwel zeker iets anders. Terug naar de huisarts dus.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens naar de gynaecoloog gaan ipv huisarts.. Zij kennen er toch meer van!
Alle reacties Link kopieren
quote:lobke12 schreef op 11 juli 2016 @ 15:56:

[...]





Geen idee? Lijkt het op de symptomen ervan?Vraag anders even waarop ze getest hebben.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Trichomoniasis

http://www.symptomen-beha ... sis_symptomen_402428.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven