Stiekem, met een onbekende..

12-10-2016 08:38 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Sil, een jonge man van 25 jaar oud.

Ik loop al een aantal jaar met een gedachten in mijn hoofd en ben nou eigenlijk wel eens benieuwd of ik de enige ben, maar laat ik bij het begin beginnen.



Dus.. een aantal jaar geleden werkte ik voor een farmaceutisch bedrijf waarvoor ik veel onderweg was naar klanten toe. Vaak had ik al al vroeg in de morgen mijn eerste afspraken en kwam het wel eens voor dat de klant nog niet aanwezig was, dus ging ik vaak langs de snelweg nog even wat rusten. Op een dag lag ik dus even relaxed in m'n stoel met m'n ogen dicht waarna ik gewekt werd door getik op mijn ruit. Ik doe mijn ogen open en er staat een man.. ik doe mijn passagiers raam open en vraag of ik de heer ergens mee kon helpen. ( besef, ik ben hier pas een jaar of 20) de heer in kwestie mompelde wat waardoor ik het slecht kon verstaan. Ik vraag nogmaals wat de man wilt, en dit keer verstond ik m wel, en hij vroeg of ik gepijpt wilde worden (even voor de duidelijkheid ik ben hetero) waarop ik antwoordde dat dit niet nodig was. Ik werd eerlijkgezegd een beetje ongemakkelijk en ben toen weggereden. Wat ik toen nog niet wist was dat de parkeerplaats waar ik stond, aangeschreven stond als sex parkeerplaats wat ik overigens niet wist.



Sinds ik dit meegemaakt heb fantaseer ik steeds vaker en intensiever over sex met vreemde.. (vrouwen uiteraard) ik heb eigenlijk altijd wel vriendinnen en scharrels dus aan seks geen tekort..

maar op de een of andere manier blijft het idee van sex met vreemde, geen telefoonnummer geen contact, verder helemaal niets weten van elkaar weten, in mijn hoofd zweven.



Nu vraag ik me af of ik de enige ben aangezien ik niemand ken die deze fantasie met mij deelt.



Graag even de poll invullen o:)

Ik heb deze fantasie ook

Totaal aantal stemmen: 26

Ja, ik ben een man (42%)
Ja, ik ben een vrouw (58%)
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de optie 'nee'.
Alle reacties Link kopieren
Goeie poll!
Oh dear, how sad, never mind.
Geniale poll
Alle reacties Link kopieren
Heeft je moeder je niet geleerd geen raampjes open te draaien voor vreemde meneren op parkeerplaatsen langs een snelweg?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk heeft m'n moeder me dat geleerd, maar kan prima voor m'n zelf zorgen ;)
quote:Bugs_Bunny schreef op 12 oktober 2016 @ 08:42:

Geniale poll Echt over nagedacht
Alle reacties Link kopieren
Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????
Intimacy
Alle reacties Link kopieren
En wat maakt het uit als een man je pijpt?

Volgens mij doen een man en vrouw dezelfde handelingen.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????

Jawohl herr Sturmbannführer!



Jij zegt dat je je afvraagt of meer mensen die wens hebben, maar nee is geen toegestaan antwoord. Bijzondere redenering......
Oh dear, how sad, never mind.
*
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????



Les fatsoen heeft je moeder zeker overgeslagen?

Maar ik zal mijn klep verder houden en wens je veel suc-6 met je "poll"!
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Ik heb deze fantasie ook gehad en inmiddels in werkelijkheid beleefd. Seks met een vrouw die ik nooit eerder ontmoet had, waarvan ik de naam niet eens weet. En voor de duidelijkheid: ik heb er niet voor betaald.



Lekkere, herkenbare fantasie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 12 oktober 2016 @ 09:05:

[...]



Jawohl herr Sturmbannführer!



rrrr, spannend, mannen in uniform!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????pardon uit je klep? nu wou ik dat nooit gestemd had
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
het lijkt me toch geen heel afwijkende fantasie? ik fantaseer meestal over onbekenden
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 09:23:

het lijkt me toch geen heel afwijkende fantasie? ik fantaseer meestal over onbekenden He gatver King, dat had ik nou nooit achter je gezocht
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????Zo werkt dat dus niet op een openbaar forum
Alle reacties Link kopieren
quote:SparklingLemon schreef op 12 oktober 2016 @ 09:13:

Sil, ik wil je een bericht sturen maar deze functie heb je uit staanAangepast!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 12 oktober 2016 @ 09:26:

[...]



Zo werkt dat dus niet op een openbaar forum 1-0 voor jou!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 12 oktober 2016 @ 09:24:

[...]





He gatver King, dat had ik nou nooit achter je gezochtin het bos, op de begraafplaats, in mijn auto, in een kleedkamer. ik woon ze uit en spuit ze vol, en ik ken ze helemaal niet he! in mijn fantasie..
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 09:36:

[...]



in het bos, op de begraafplaats, in mijn auto, in een kleedkamer. ik woon ze uit en spuit ze vol, en ik ken ze helemaal niet he! in mijn fantasie..







Nou TO, gelukkig ben je niet de enige. Kun je weer rustig slapen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer nooit over iemand die ik ken...



Overigens is fantaseren heel iets anders dan het willen meemaken TO.

Dat je niet denkt dat "de meisjes" hier je graag willen ontmoeten in een donker steegje.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:photonic schreef op 12 oktober 2016 @ 09:18:

Ik heb deze fantasie ook gehad en inmiddels in werkelijkheid beleefd. Seks met een vrouw die ik nooit eerder ontmoet had, waarvan ik de naam niet eens weet. En voor de duidelijkheid: ik heb er niet voor betaald.



Lekkere, herkenbare fantasie!Nice!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven