Stiekem, met een onbekende..

12-10-2016 08:38 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Sil, een jonge man van 25 jaar oud.

Ik loop al een aantal jaar met een gedachten in mijn hoofd en ben nou eigenlijk wel eens benieuwd of ik de enige ben, maar laat ik bij het begin beginnen.



Dus.. een aantal jaar geleden werkte ik voor een farmaceutisch bedrijf waarvoor ik veel onderweg was naar klanten toe. Vaak had ik al al vroeg in de morgen mijn eerste afspraken en kwam het wel eens voor dat de klant nog niet aanwezig was, dus ging ik vaak langs de snelweg nog even wat rusten. Op een dag lag ik dus even relaxed in m'n stoel met m'n ogen dicht waarna ik gewekt werd door getik op mijn ruit. Ik doe mijn ogen open en er staat een man.. ik doe mijn passagiers raam open en vraag of ik de heer ergens mee kon helpen. ( besef, ik ben hier pas een jaar of 20) de heer in kwestie mompelde wat waardoor ik het slecht kon verstaan. Ik vraag nogmaals wat de man wilt, en dit keer verstond ik m wel, en hij vroeg of ik gepijpt wilde worden (even voor de duidelijkheid ik ben hetero) waarop ik antwoordde dat dit niet nodig was. Ik werd eerlijkgezegd een beetje ongemakkelijk en ben toen weggereden. Wat ik toen nog niet wist was dat de parkeerplaats waar ik stond, aangeschreven stond als sex parkeerplaats wat ik overigens niet wist.



Sinds ik dit meegemaakt heb fantaseer ik steeds vaker en intensiever over sex met vreemde.. (vrouwen uiteraard) ik heb eigenlijk altijd wel vriendinnen en scharrels dus aan seks geen tekort..

maar op de een of andere manier blijft het idee van sex met vreemde, geen telefoonnummer geen contact, verder helemaal niets weten van elkaar weten, in mijn hoofd zweven.



Nu vraag ik me af of ik de enige ben aangezien ik niemand ken die deze fantasie met mij deelt.



Graag even de poll invullen o:)

Ik heb deze fantasie ook

Totaal aantal stemmen: 26

Ja, ik ben een man (42%)
Ja, ik ben een vrouw (58%)
quote:SparklingLemon schreef op 12 oktober 2016 @ 09:13:

Sil, ik wil je een bericht sturen maar deze functie heb je uit staanHengelen is verboden hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????Nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
*
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 12 oktober 2016 @ 08:58:

Oke check.. ik ben gewoon benieuwd hoeveel mannen of vrouwen deze fantasie delen.. de optie nee is dus expres niet mogelijk als optie. Deel je deze fantasie niet houd je klep dan gewoon ????????Eh nou 100% van de mannen en vrouwen delen jouw fantasie...althans dat is de uitkomst van jouw poll. Dan had je de poll dus weg kunnen laten en beter gewoon om reacties van gelijkgestemden kunnen vragen. Ik ga verder m'n " klep" houden hier, want ik deel je fantasie niet
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het stiekem?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 09:43:

Ik fantaseer nooit over iemand die ik ken...nog nooit gefantaseerd over iemand waar je verliefd op was?
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 12 oktober 2016 @ 09:38:

[...]









Nou TO, gelukkig ben je niet de enige. Kun je weer rustig slapen
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 10:18:

[...]



nog nooit gefantaseerd over iemand waar je verliefd op was?



Niet op die manier. Ik fantaseer hele gesprekken met iemand waar ik verliefd op ben. Van die kleffe dingetjes die hij dan zegt... En wat ik dan zeg....

Maar platte seks fantasieën zijn over piemels waar toevallig ook nog een of andere vent aan vastzit.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 12 oktober 2016 @ 10:15:

[...]





Eh nou 100% van de mannen en vrouwen delen jouw fantasie...althans dat is de uitkomst van jouw poll. Dan had je de poll dus weg kunnen laten en beter gewoon om reacties van gelijkgestemden kunnen vragen. Ik ga verder m'n " klep" houden hier, want ik deel je fantasie nietEn toch heb je gestemd, anders kon je dit niet zien...
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:Honingdropje79 schreef op 12 oktober 2016 @ 10:15:

[...]





Eh nou 100% van de mannen en vrouwen delen jouw fantasie...althans dat is de uitkomst van jouw poll. Dan had je de poll dus weg kunnen laten en beter gewoon om reacties van gelijkgestemden kunnen vragen. Ik ga verder m'n " klep" houden hier, want ik deel je fantasie nietInderdaad, 70% van de respondenten is vrouw, 30% is man. Dus 100% van de respondenten heeft de enquête ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
quote:photonic schreef op 12 oktober 2016 @ 10:31:

[...]





Inderdaad, 70% van de respondenten is vrouw, 30% is man. Dus 100% van de respondenten heeft de enquête ingevuld.Zou handig zijn te weten wie er gestemd heeft, 2 vrouwen per man met dezelfde fantasie
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 12 oktober 2016 @ 10:36:

[...]



Zou handig zijn te weten wie er gestemd heeft, 2 vrouwen per man met dezelfde fantasie



Het mannelijk brein in optima forma

Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 10:38:

Het mannelijk brein in optima forma



Of gewoon een praktische benadering, waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.

Maar dat zal idd wel mannelijk zijn.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 10:26:

[...]





Niet op die manier. Ik fantaseer hele gesprekken met iemand waar ik verliefd op ben. Van die kleffe dingetjes die hij dan zegt... En wat ik dan zeg....

Maar platte seks fantasieën zijn over piemels waar toevallig ook nog een of andere vent aan vastzit.

oke.

gatver, die hm haal ik weg. klinkt nu als een hmmmmmm
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:SparklingLemon schreef op 12 oktober 2016 @ 09:56:

[...]





Weet ik, heb hem alleen mijn ervaring gedeeld via bericht... hoeft niet openbaar op het forum vind ik.Ja hee... nu worden we benieuwd! Mail mij ook even.
Alle reacties Link kopieren
Ergerlijk hé hoeveel belachelijke antwoorden je krijgt op een serieus bedoelde vraag...

De speeltijd is nog volop bezig denk ik...



Ik denk dat iedereen deze fantasie wel heeft. Maar zoals eerder gezegd, er is een heel verschil tussen het fantaseren en het effectief willen beleven.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk al geopperd. Ga een prostituee bezoeken. In een keer klaar met 't verwezenlijken van je fantasie.



En nu terug naar je huiswerk, jongeman.
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 11:15:

[...]



oke.

gatver, die hm haal ik weg. klinkt nu als een hmmmmmm



Ik vatte hem op als een nadenkende, licht verraste hm.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 12:01:

[...]





Ik vatte hem op als een nadenkende, licht verraste hm.ik tuurde daarbij ook een beetje uit het raam.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Jc2 schreef op 12 oktober 2016 @ 11:45:

Ergerlijk hé hoeveel belachelijke antwoorden je krijgt op een serieus bedoelde vraag...

De speeltijd is nog volop bezig denk ik...



Ik denk dat iedereen deze fantasie wel heeft. Maar zoals eerder gezegd, er is een heel verschil tussen het fantaseren en het effectief willen beleven.



Goed gezegd!

Maar met fantaseren bedoel ik idd ook beleven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Quetzalcoatl schreef op 12 oktober 2016 @ 12:01:

Waarschijnlijk al geopperd. Ga een prostituee bezoeken. In een keer klaar met 't verwezenlijken van je fantasie.



En nu terug naar je huiswerk, jongeman.Heb geen hoer nodig om aan m'n trekken te komen chef
Alle reacties Link kopieren
Als je je ogen dicht doet, merk je het verschil toch niet. Alhoewel tegenwoordig met al die baarden. brrr
Alle reacties Link kopieren
quote:oudmannetje schreef op 12 oktober 2016 @ 12:46:

Als je je ogen dicht doet, merk je het verschil toch niet. Alhoewel tegenwoordig met al die baarden. brrrNiet voor mij weggelegd hehe
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 12 oktober 2016 @ 10:16:

Waarom moet het stiekem?Misschien heeft 1 van de 2 een relatie
quote:GijsdeGoede schreef op 12 oktober 2016 @ 11:33:

[...]





Ja hee... nu worden we benieuwd! Mail mij ook even.Ja, zeg, dadelijk wil iedereen hem in pm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven