strakheid vagina: relatie met leeftijd

17-07-2015 11:00 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in mijn leven nog maar met 1 vrouw naar bed geweest. en ik vraag me nu het volgende af:



Heeft de strakheid van een vagina te maken met de leeftijd: zijn deze strakker bij jonge vrouwen dan bij oudere vrouwen? Of is er een verschil tussen vrouwen die kinderen hebben, en deze die er geen hebben? of speelt het uiterlijk een rol: slank of mollig; groot of klein?



wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
De strakheid heeft te maken met de grote van de lul.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je je dat af?
Alle reacties Link kopieren
Hun, waarom wil je dat weten? Ik heb zelf nog geen kind, ben wel zwanger. Mag toch hopen dat mijn vriend niet vertrekt omdat ik na de bevalling niet strak meer ben. Is net zo goed dan zijn schuld. Daarnaast, een vagina rekt op en kan weer kleiner worden. Anders zou er niet eens een kind doorheen kunnen! Wat een rare gedachten heb jij zeg. Wordt jou zwans dikker als er urine uitkomt?
Tja volgens mij heeft mollig of slank er niks mee te maken. Ik was strak toen ik slank was en nu ik mollig ben nog steeds. Nog geen kinderen dus geen idee of het daarmee te maken heeft maar ik ben soms net een bankschroef haha.
Alle reacties Link kopieren
Heeft o.a. met deze spieren te maken:



En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
het zijn idd spieren en die kun je trainen, ha
Alle reacties Link kopieren
kun je als vr
40+



2 kinderen,

Tenger en volgens man ben ik superstrak. Aangezien wij swingen, kan hij het goed vergelijken.



Dus leeftijd/kinderen/ bouw heeft er niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hier geen verschil met toen ik een stuk jonger was en veel slanker.
Ik heb wel eens van enkele vrienden gehoord dat mollige vrouwen over het algemeen minder strak zijn dan slanke vrouwen. Of dat klopt weet ik niet.
Lijkt mij dat een vagina niet meer zo strak wordt als voorheen nadat er een kind uit is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
East man had ooit een slanke sportieve jonge dame zonder kinderen, en is fors geschapen; Alsof je een banaan in de coentunnel gooide....



East man en vrouw hebben samen 2 kinderen en een actief seksleven, maar in dit geval past alles, voor beide partijen, naar tevredenheid.



De Eastjes zijn ook swingers, en kunnen uit ervaring meedelen dat er geen relatie is tussen strak vs. wijd ten opzichte van leeftijd, haarkleur, gewicht, wel-geen kinderen, sportiviteit, alcoholconsumptie, voorkeuren voor bloemkool of broccoli, grote of kleine neuzen, staand slapen of het wel of niet zijn van ambtenaar, postbode, brandweerman(eigenlijk vrouw) of kunstenares.



Kortom; ieder lichaam is anders, en dat maakt het menselijk lichaam, in al haar/zijn verschijningen zo razend interresant!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
To ga maar ff een sessie op 50 lopen bij een psycholoog. Je kan ook eens ff een boekje lezen of internet raadplegen.
quote:Ikhierhuh schreef op 17 juli 2015 @ 11:46:

To ga maar ff een sessie op 50 lopen bij een psycholoog. Je kan ook eens ff een boekje lezen of internet raadplegen.Laat hij dat laatste nou net gedaan hebben. Of beschouw je dit forum niet als 'internet'.
quote:Dolfijntjee schreef op 17 juli 2015 @ 11:41:

Lijkt mij dat een vagina niet meer zo strak wordt als voorheen nadat er een kind uit is gekomen. Klopt hoor. Ik heb al eens bijna mijn baarmoeder van straat moeten rapen, die dreigde zo uit het gat te vallen. Gelukkig had ik die dag een slipje aan, lucky me
quote:Anyco schreef op 17 juli 2015 @ 11:51:

[...]





Klopt hoor. Ik heb al eens bijna mijn baarmoeder van straat moeten rapen, die dreigde zo uit het gat te vallen. Gelukkig had ik die dag een slipje aan, lucky me
quote:Dolfijntjee schreef op 17 juli 2015 @ 11:41:

Lijkt mij dat een vagina niet meer zo strak wordt als voorheen nadat er een kind uit is gekomen. Lijkt mij dat je je kan verdiepen in het fenomeen bekkenbodemspieren. Want wat je zegt klopt niet.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 11:55:

[...]





Lijkt mij dat je je kan verdiepen in het fenomeen bekkenbodemspieren. Want wat je zegt klopt niet.



Dacht dat jij mij onder de negeerlijst had gezet?



Negeer me dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 17 juli 2015 @ 11:50:

[...]





Laat hij dat laatste nou net gedaan hebben. Of beschouw je dit forum niet als 'internet'. Zonder vragen, gewoon lezen, was mijn punt.
Alle reacties Link kopieren
Worden mensen soms op een willekeurig ochtend wakker en denken ze: oh ik ga dit of dat vragen bij Viva forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bolletje88 schreef op 17 juli 2015 @ 11:05:

Hun, waarom wil je dat weten? Ik heb zelf nog geen kind, ben wel zwanger. Mag toch hopen dat mijn vriend niet vertrekt omdat ik na de bevalling niet strak meer ben. Is net zo goed dan zijn schuld. Daarnaast, een vagina rekt op en kan weer kleiner worden. Anders zou er niet eens een kind doorheen kunnen! Wat een rare gedachten heb jij zeg. Wordt jou zwans dikker als er urine uitkomt? Huh? Wat een invulling van een vraag... Vind jouw antwoord nog raarder eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Hij vraagd of een vagina wijder wordt als er een baby uit is gekomen. Ik kaats de vraag dus terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bolletje88 schreef op 17 juli 2015 @ 12:05:

Hij vraagd of een vagina wijder wordt als er een baby uit is gekomen. Ik kaats de vraag dus terug.

Nee, je antwoordt dat als jouw vriend daarom bij je weggaat...???

Dat vraagt en zegt hij toch helemaal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven