Strakkere vagina na een paar weken zonder seks?

12-03-2017 20:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend kwam mijn vriend weer thuis na iets meer dan drie weken in het buitenland. Natuurlijk verlangden we erg naar elkaar en we hebben gisteren en vandaag veel seks gehad. Ik merkte toen (en dat had ik al eerder gemerkt) dat hij heel voorzichtig moet zijn als hij bij me naar binnenkomt. Als hij er eenmaal inzit is alles prima, maar het moment dat hij hem erin doet, kan soms best even pijnlijk zijn. Wanneer hij gewoon in Nederland zit en we een paar keer per week vrijen, is het geen probleem, ook niet in het begin.



In de drie weken dat hij er niet was heb ik het wel zelf gedaan, ook met een vibrator, maar echte seks na een pauze is toch altijd even wennen. He is niet echt een issue, vriend vindt het "wel lekker,als je zo strak bent" maar ik vroeg me gewoon af of er meer vrouwen zijn die na een paar weken zonder seks weer even in het ritme moeten komen.
Ehh...
Alle reacties Link kopieren
Die van mij groeit volledig dicht.
Spinnenwebben.
Misschien is je doos gewoon helemaal dik vanwege de irritatie door zoveel seks. Mensen kinderen, noem me ouderwets maar ik mot d'r nie an denke
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik iedere keer na mijn ongesteldheid. Dan is het de eerste keer na die week weer wat wringen.

Pijn doet het niet maar het is gewoon wat strak.
quote:proudmama33 schreef op 12 maart 2017 @ 20:14:

Misschien is je doos gewoon helemaal dik vanwege de irritatie door zoveel seks. Mensen kinderen, noem me ouderwets maar ik mot d'r nie an denke Ook niet toen je net verliefd was?
quote:proudmama33 schreef op 12 maart 2017 @ 20:14:

Misschien is je doos gewoon helemaal dik vanwege de irritatie door zoveel seks. Mensen kinderen, noem me ouderwets maar ik mot d'r nie an denke Ah, eeltranden! Ja, dan moet ie even doorduwen inderdaad.
quote:proudmama33 schreef op 12 maart 2017 @ 20:14:

Misschien is je doos gewoon helemaal dik vanwege de irritatie door zoveel seks. Mensen kinderen, noem me ouderwets maar ik mot d'r nie an denke Huh, vriend was net 3 weken weg dus TO had juist geen seks.
Ik herken het 100%.
quote:Zinerva schreef op 12 maart 2017 @ 20:19:

[...]





Huh, vriend was net 3 weken weg dus TO had juist geen seks.Lees de OP eens....wat heeft ze gedaan toen hij weer terug kwam?
quote:proudmama33 schreef op 12 maart 2017 @ 20:21:

[...]





Lees de OP eens....wat heeft ze gedaan toen hij weer terug kwam?Even een paar dagen veel seks moet geen probleem zijn lijkt mij.
Echt
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is het gewoon je eigen anticipatie waardoor je de boel wat strakker aanspant.
Alle reacties Link kopieren
Of die van hem is gewoon wat dikker geworden als hij een paar weken geen seks gehad heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel hoor. En ook na mijn menstruatie
Ik herken het ook.
Wat reageren sommige stom hier. Ik herken het ook.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet vochtig genoeg?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Yep, herkenbaar
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren


mooi plaatje
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik herken het ook. Ik denk zelf dat het ermee te maken heeft dat je misschien wat meer gespannen bent, hoeft niet eens in negatieve zin te zijn en dat je misschien wat sneller overgaat op penetratie, omdat het zo lang geleden is, voor je echt helemaal nat en ontspannen bent.



Het kan geen kwaad iig
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet douche je?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook. Geen rare vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven