Stress in relatie door seks

14-05-2015 18:28 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



Ik heb al voor lange tijd een relatie. Alles is super behalve de seks..



Ik heb nogal een hoog libido waardoor vaak 1x per week seks niet genoeg is voor mij.

Probleem is dat mijn vriendin juist weer een heel laag libido heeft en mij vaak afwijst.

Hiervoor zijn we al eens bij een sexuoloog geweest maar daar heeft zij toen een punt achter gezet.

Wel zijn er sindsdien verbeteringen gekomen vanuit haar kant door vaker (1x per week) seks met me te hebben

want dit was daarvoor nog minder.

De dagen dat ik geen seks met haar heb trek ik me 2 tot 6x per dag af. Als ik dit niet doe en ze zou me dan afwijzen

zal ik me heel erg afgewezen en verdrietig voelen de hele dag totdat ze seks met me heeft gehad.



Nu heb ik dus weer eens ruzie met haar omdat ze geen seks wil en het mij min of meer belooft had voor mijn verjaardag.

Punt is dat ze in deze periode ongesteld was.

Maar ik heb zolang zitten hopen dat ik op een gegeven moment niet langer kon wachten.

Waarbij ik haar afgelopen nacht geporbeerd heb om anaal te penetreren in haar slaap.

Helaas werd ze wakker hierdoor en werd ze heel kwaad op me omdat het al de zoveelste keer is.



Nog een punt is dat de anale seks minder fijn is voor haar en het soms pijn doet.

Ze heeft het liever in haar vagina. Ze snapt niet dat anaal veel lekkerder is voor mij

en wil me dit niet gunnen. Ik heb voorgesteld om het dan af en toe te doen maar dat wil zij liever ook niet.



Ben ik zo onredelijk of zij?
Je hebt haar dus geprobeerd te verkrachten, bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafkees ben jij.
Alle reacties Link kopieren
Ugh... TROL. Ughe ugh..



Nee TO, jij hebt helemaal gelijk.. wat een saaie muts, die vriendin van jou.



classyladeee wijzigde dit bericht op 14-05-2015 18:33
Reden: sarcasmemodus aangezet
% gewijzigd
Sjongejongejongejonge........
Lulhannes. In haar slaap anaal penetreren? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet echt.



En als het wel zo is, dan had ik 's ochtends je ballen eraf gesneden met een bot keukenmes.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
je bent niet onredelijk, je bent gestoord

ik zou er een punt achter zetten als ik haar was
Heb jij even mazzel dat je je tanden nog hebt.
misschien kun je je vriendin vragen te wachten tot je slaapt. En dat ze dan iets in jouw kont probeert te stoppen. Heb je ook iets van sex toch?





Maar als dit serieus is: je bent zo te hoeen verl met sex bezig.misschien kun je beter hulp zoeken in het omgaan hiermee. Of iemand zoeken die wel dagelijks seks met je wil.

Het klinkt niet alsof het je veel uitmaakt hoe de sex is (je wil nu ook perse dingen die je vriendin niet zegt te willen) dus wellicht ook niet met wie?

Ik hoor je niet over de wensen van je vriendin alleen maar over jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
.
arme jongen krijgt te weinig seks. nou ik en veel van mijn viva vriendinnen willen je wel seks geven. geile seks, van het soort 's nachts terwijl JIJ slaapt met een dikke vette voorbinddildo in jouw holletje. denk dat je nog nooit zo wakker geworden bent als dan hihi
Alle reacties Link kopieren
HoogLibido666

Ik hoop dat ze jou een keer terwijl je slaapt een reuze dildo in je achterste probeerd te persen,ben benieuwd hoe jij dat zou vinden,weet zeker dat je not amused zou zijn met haar actie,kan natuurlijk ook zo zijn dat je het WEL lekker zou vinden!!! Maar dan nog geeft jou niet het recht om puur voor je eigen genoegens en driften je vriendin in haar slaap te verkrachten,want dit is gewoon VERKRACHTING wat je doet.U heeft dringend hulp nodig,en hoop dat je vriendin je de deur uit trapt en aangifte gaat doen.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 14 mei 2015 @ 18:37:

misschien kun je je vriendin vragen te wachten tot je slaapt. En dat ze dan iets in jouw kont probeert te stoppen. Heb je ook iets van sex toch?





Maar als dit serieus is: je bent zo te hoeen verl met sex bezig.misschien kun je beter hulp zoeken in het omgaan hiermee. Of iemand zoeken die wel dagelijks seks met je wil.

Het klinkt niet alsof het je veel uitmaakt hoe de sex is (je wil nu ook perse dingen die je vriendin niet zegt te willen) dus wellicht ook niet met wie?

Ik hoor je niet over de wensen van je vriendin alleen maar over jezelf.Ja dit is zeker serieus en ik ben verder ook op ander gebied heel blij met haar. Als zij het zou willen zou ik haar elke dag bevredigen met orale seks of vingers maar dat wil zij ook niet. Ik zou dit wel voor haar over hebben en van genieten maar zij niet. We kampen beide met psychische problemen.
Dit is een trol toch?



Anders
quote:Moiren_ schreef op 14 mei 2015 @ 18:37:

Heb jij even mazzel dat je je tanden nog hebt.En dit.
quote:lux. schreef op 14 mei 2015 @ 18:47:

Dit is een trol toch?



Anders Natuurlijk.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2015 @ 18:33:

Dit is niet echt.



En als het wel zo is, dan had ik 's ochtends je ballen eraf gesneden met een bot keukenmes.Of beter nog dit.
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je psychische problemen krijgt van zes keer per dag sjorren: je krijgt niet genoeg rust en je hersencellen sterven er van af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heeft je vriendin al aangifte van verkrachting gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Wat een trut dat ze jou die anale seks niet gunt. Ik zeg: dumpen die handel!



I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
En van stiekem anale seks afdwingen krijg je pikrot. Eerst wordt je piemol zwart, dan begint het te stinken en onder hevige pijnen valt je ding er op een dag af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Steek jij hem even lekker tussen de heg van de buren. Mafkees...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven