Stress in relatie door seks

14-05-2015 18:28 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



Ik heb al voor lange tijd een relatie. Alles is super behalve de seks..



Ik heb nogal een hoog libido waardoor vaak 1x per week seks niet genoeg is voor mij.

Probleem is dat mijn vriendin juist weer een heel laag libido heeft en mij vaak afwijst.

Hiervoor zijn we al eens bij een sexuoloog geweest maar daar heeft zij toen een punt achter gezet.

Wel zijn er sindsdien verbeteringen gekomen vanuit haar kant door vaker (1x per week) seks met me te hebben

want dit was daarvoor nog minder.

De dagen dat ik geen seks met haar heb trek ik me 2 tot 6x per dag af. Als ik dit niet doe en ze zou me dan afwijzen

zal ik me heel erg afgewezen en verdrietig voelen de hele dag totdat ze seks met me heeft gehad.



Nu heb ik dus weer eens ruzie met haar omdat ze geen seks wil en het mij min of meer belooft had voor mijn verjaardag.

Punt is dat ze in deze periode ongesteld was.

Maar ik heb zolang zitten hopen dat ik op een gegeven moment niet langer kon wachten.

Waarbij ik haar afgelopen nacht geporbeerd heb om anaal te penetreren in haar slaap.

Helaas werd ze wakker hierdoor en werd ze heel kwaad op me omdat het al de zoveelste keer is.



Nog een punt is dat de anale seks minder fijn is voor haar en het soms pijn doet.

Ze heeft het liever in haar vagina. Ze snapt niet dat anaal veel lekkerder is voor mij

en wil me dit niet gunnen. Ik heb voorgesteld om het dan af en toe te doen maar dat wil zij liever ook niet.



Ben ik zo onredelijk of zij?
Ik zou in m'n eentje naar de sexuoloog blijven gaan en naar de psych, je hebt last van een serieus probleem als je je dwangmatig de hele dag moet aftrekken. Je bent een slaaf van je eigen lichaam geworden.
Alle reacties Link kopieren
Bak een appeltaart en steek m d'rin, zovaak als je wilt.





Zoek psychische hulp.. Je spoort niet
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2015 @ 18:33:

Dit is niet echt.



En als het wel zo is, dan had ik 's ochtends je ballen eraf gesneden met een bot keukenmes.Alvorens hem vastgebonden te hebben aan het bed. Serieus.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een gestoorde man. En dan doel ik op het feit dat je je vriendin wil verkrachten in haar slaap en haar probeert te dwingen tot anale seks. Dat is niet normaal. Zoek ajb professionele hulp voor jezelf en voor je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 14 mei 2015 @ 18:34:

[img]http://www.animateit.net/data/media/nov2011/KOOKOO.gif[/img]
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk leest vriendin hier mee, herken je dit verhaal, en voel je snachts iets van achteren, luid het duidelijke advies; pak je spullen en vertrek..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@HoogLibido666

Nou nou nou nouhww,waar blijft het verhaal van je vriendin??? Ohw sorry,jullie zijn natuurlijk tv aan het kijken,en daarna weer vroeg naar bed,in de hoop dat je vriendin gauw in slaap valt,om weer te proberen om haar anaal te verkrachten.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 14 mei 2015 @ 20:00:

Je bent een gestoorde man. En dan doel ik op het feit dat je je vriendin wil verkrachten in haar slaap en haar probeert te dwingen tot anale seks. Dat is niet normaal. Zoek ajb professionele hulp voor jezelf en voor je vriendin.Inderdaad, helemaal mee eens! En je hebt niet een hoog libido als je het 6x per dag met jezelf doet. Dat lijkt meer op een obsessie, zeker als je daarbij zonder schroom je vriendin dwingt tot seks. Zoek hulp voor jezelf, dat is veel beter voor haar.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Die wijven willen ook helemaal niks! Zit zeker ook de hele dag op de tablet?



Speechless
als ik zeg wat ik denk krijg ik een ban.



Maar gelukkig mag je als TO dit soort dingen wel schrijven
Jij bent knettergek en volgens mij heb je het IQ van een doperwt. Laat die arme meid gaan.



Please.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2015 @ 18:33:

Dit is niet echt.



En als het wel zo is, dan had ik 's ochtends je ballen eraf gesneden met een bot keukenmes.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ha,ha,ha, nou jouw vriendin slaapt ook licht dat ze gewoon wakker wordt als je haar anaal probeert te penetreren
Alle reacties Link kopieren
Dit kan niet waar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik toch blij dat ik single ben..
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2015 @ 18:33:

Dit is niet echt.



En als het wel zo is, dan had ik 's ochtends je ballen eraf gesneden met een bot keukenmes.



Dat mes van jou draait overuren (0;

Ik zou het met de knutselschaar van de kinderen doen. Ik zou je echt aanvallen. Wat een gek ben jij joh....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 mei 2015 @ 18:50:

Logisch dat je psychische problemen krijgt van zes keer per dag sjorren: je krijgt niet genoeg rust en je hersencellen sterven er van af.Kwam hier dit ineens tegen kom niet meer bij.
be free
Alle reacties Link kopieren
Koop een opblaaspop aangezien je geen rekening wens te houden met iemands gevoelens.
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
quote:onipaa schreef op 14 mei 2015 @ 18:29:

Je hebt haar dus geprobeerd te verkrachten, bedoel je?

Dit dus .

Advies aan de vriendin, aangifte doen van verkrachting.
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
quote:HoogLibido666 schreef op 14 mei 2015 @ 19:10:

Dit is een serieus probleem en we zoeken beide een oplossing.

Het is voor ons beide een klote situatie. Zou graag wat serieuzere reacties zien.

Zij zit bij me mee te lezen en heeft me ertoe gezet hier een topic over te maken.Ja wat je vertelt is inderdaad serieus een probleem. Als jij haar daadwerkelijk probeert te penetreren in haar slaap, ben je gewoon een verkrachter. Zou mijn vent dat bij mij flikken, zou ik de eerst volgende keer dat hij slaapt, z'n pik verminken. Jij bent echt ziek in je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met al die mensen die beginnen te commenten in oude topics dezer dagen?
Alle reacties Link kopieren
Mag toch hopen dat ze inmiddels al lang en breed weg is bij hem nu we een jaar verder zijn.
quote:nephthys schreef op 09 juli 2016 @ 17:11:

Wat is dat toch met al die mensen die beginnen te commenten in oude topics dezer dagen?Heeft vast iets met de vakantie te maken. Vreemd
quote:Amand schreef op 14 mei 2015 @ 18:32:

Lulhannes. In haar slaap anaal penetreren? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?

Wat ben jij preuts ineens.



TO heeft volledig gelijk, wat denkt zijn vriendin wel!
Oh shit, dit is een oud topic.. Wie is de schuldige???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven