tantra massage

10-11-2015 20:49 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op BNN iets over tantra massage, daarbij werd een jonge vrouw gemasseerd door een jongeman. Eerste keer dat ik er van hoorde!
Alle reacties Link kopieren
Goh.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En dit staat bij gezondheid omdat...?
Alle reacties Link kopieren
Zag het ook, best een mooi menneke (lees: een van de mooiste afgetrainde lichamen die ik heb gezien )
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Tantra massage verkoopt beter als term dan prostitutie. Ik zat het ook te kijken. Ze gebruiken ook termen als "sekszorgverlening" en "sekscoaching". Is ook makkelijker op verjaardagen. Wat doe je? Ja uhm coaching. Misschien krijgen klanten ook wel via pgb of zorgverzekering dit vergoed?

Slimme marketing als je het mij vraagt. Ach ja, ieder z'n ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Friction-90 schreef op 10 november 2015 @ 20:57:

Zag het ook, best een mooi menneke (lees: een van de mooiste afgetrainde lichamen die ik heb gezien )+1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die jongen was leuk! Niet zo'n gladjakker, maar gewoon een leuke kerel.
quote:ciambella schreef op 10 november 2015 @ 20:59:

Tantra massage verkoopt beter als term dan prostitutie. Ik zat het ook te kijken. Ze gebruiken ook termen als "sekszorgverlening" en "sekscoaching". Is ook makkelijker op verjaardagen. Wat doe je? Ja uhm coaching. Misschien krijgen klanten ook wel via pgb of zorgverzekering dit vergoed?

Slimme marketing als je het mij vraagt. Ach ja, ieder z'n ding.Zuurtjes gegeten vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 10 november 2015 @ 21:06:

[...]



Zuurtjes gegeten vandaag?Ciambella zegt toch niets raars? Het is inderdaad gewoon prostitutie, maar verpakt in een spiritueel sausje. (ik heb het overigens niet gezien)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 10 november 2015 @ 21:06:

[...]



Zuurtjes gegeten vandaag?

Niet alleen vandaag.



En ja, het is wel raar. Tantra is geen prostitutie, wat een onzin weer.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 10 november 2015 @ 21:06:

Die jongen was leuk! Niet zo'n gladjakker, maar gewoon een leuke kerel.Dat geldt ook voor dat meid, lijkt me sterk dat er geen aantrekkingskracht is tussen hen en dat 't allemaal op professioneel vlak is.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 10 november 2015 @ 21:09:

[...]





Ciambella zegt toch niets raars? Het is inderdaad gewoon prostitutie, maar verpakt in een spiritueel sausje. (ik heb het overigens niet gezien)

En wat is daar mis mee?

Die mevrouw zag er in het geheel niet ongelukkig uit na die massage
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:lila01 schreef op 10 november 2015 @ 21:09:

[...]





Ciambella zegt toch niets raars? Het is inderdaad gewoon prostitutie, maar verpakt in een spiritueel sausje. (ik heb het overigens niet gezien)

Was niet alleen vanwege hier.

En ik zie wel nuance tussen tantramassage en prostitutie, of sekscoaching of protitutie. Niet veel nuance, maar er is een verschil. Al maakt dat natuurlijk niets zoveel uit, prostitutie kan ook wel meer zijn dan alleen seks voor geld denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk is eerlijk, ik associeer tantra ook met seks

Maar toen ik dat stukje zag over die massage wilde ik gelijk gaan googelen voor het nummer

Het zag er echt heel fijn uit, en (voor mij)m niet seks gerelateerd uit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 10 november 2015 @ 20:54:

En dit staat bij gezondheid omdat...?Misschien had ik de topic bij Lijf moeten plaatsen.
quote:Fijnmens schreef op 10 november 2015 @ 21:10:

[...]





Dat geldt ook voor dat meid, lijkt me sterk dat er geen aantrekkingskracht is tussen hen en dat 't allemaal op professioneel vlak is.

Ze zeiden toch ook gewoon dat er aantrekkingskracht was? En het was ook geen werk, het was oefenen.



Oh wacht, je bedoelde die dame die hij masseerde. Daar hoeft geen aantrekkingskracht te zijn natuurlijk het is gewoon zijn werk.ven hij had er ook geen seks mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 10 november 2015 @ 21:13:

[...]



Ze zeiden toch ook gewoon dat er aantrekkingskracht was? En het was ook geen werk, het was oefenen.



Oh wacht, je bedoelde die dame die hij masseerde. Daar hoeft geen aantrekkingskracht te zijn natuurlijk het is gewoon zijn werk.ven hij had er ook geen seks mee.Maar zij zag er ook niet verkeerd uit toen ze binnen kwam. Trouwens waarom moest zijn shirt uit!!
Alle reacties Link kopieren
Laatst hebben mijn vriendin en ik samen een Tantra gedaan bij een masseuse. We waren allebei bloot en de masseuse ook maar het pas puur ontspanning. Er vond dus geen sexuele handeling plaats. Zij heeft samen met mij haar gemasseerd en toen hebben zij met zijn tweeen mij gemasseerd.



Oftewel tantra hoeft niet altijd met sex te maken te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat kortzichtig om tantra massage te vergelijken met prostitutie, dat de masseur of masseuse ook naakt is dat heeft te maken met gelijkwaardigheid.
Uh, even voor de onwetenden onder ons; de tanta-massage is dus van een andere orde dan de yoni-massage?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 10 november 2015 @ 21:06:

[...]



Zuurtjes gegeten vandaag?



Toevallig niet

Overigens is het geen rare gedachte. Die vrouw van de "sekscoaching" noemde het zelf sekswerk. En ze is prostituee geweest. Ze is gestopt met de prostitutie omdat ze bang was op den duur beschadigd te raken en ze wilde meer haar grenzen kunnen aangeven. Dus als ik haar verhaal mag geloven, dan zit daar het verschil. Al is dat nog wat vaag vind ik.

Tantra massage zoals ik dat zag in de BNN uitzending, ging toch om de happy ending. Dat doet me dan weer denken aan de Thaise massage salons die happy endings bieden, die volgens de wet vallen onder prostitutie. Dat gebeurt in die salons overigens illegaal en gaat gepaard met vrouwenhandel. Dat is bij tantra massage, zoals ik dat zag in de BNN uitzending, natuurlijk helemaal niet het geval gelukkig. Die vrouw deed het heel liefdevol. Maar ik geef toe, ik baseer me op de uitzending en de informatie uit de media die gekleurd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 november 2015 @ 22:43:

Uh, even voor de onwetenden onder ons; de tanta-massage is dus van een andere orde dan de yoni-massage?

Yoni- en lingammassage zijn onderdeel van tantramassage. Een happy ending is mogelijk maar niet het doel.



En natuurlijk masseer je naakt, je krijgt het er ontzettend warm van.
...
Bedankt voor de info, Roos. Goed verhaal ook, alles bij elkaar.



Wanneer ik me bij een prostituee naar mijn keuze vervoeg voor een handjob of blowjob is het dus geen prostitutie.



Weer wat geleerd. Samen met de definitie van seks sinds Bill Clinton daar helderheid over verschafte, ziet de wereld er weer een stuk vriendelijker uit zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 11 november 2015 @ 13:38:



Wanneer ik me bij een prostituee naar mijn keuze vervoeg voor een handjob of blowjob is het dus geen prostitutie.



Waarom vergelijk je een blowjob bij een prostituee met een lingammassage bij een masseuse? Snap je het niet of loop je gewoon een beetje te fukken?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven