Te dik voor seks voelen?!

04-05-2016 23:41 64 berichten
Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?



Dat je het de wederpartij het niet aan wilt doen..

Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?

Totaal aantal stemmen: 101

Nee (63%)
Ja, soms (23%)
Ja, regelmatig (14%)
Alle reacties Link kopieren
Want de wederpartij is niet in staat zelf te bedenken of hij seks met je wil?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
To trapt af?
TO trapt af is toch de regel.



Ja. Ik kan me niet voorstellen dat een ander iets met mij zou willen. En zou t een ander niet aan doen. Combinatie van.



Gelukkig is het zelfbeeld anders dan het perspectief van anderen
Alle reacties Link kopieren
quote:ViveMarie schreef op 04 mei 2016 @ 23:43:



Ja. Ik kan me niet voorstellen dat een ander iets met mij zou willen.Dat is weer iets totaal anders. Eerst wil je het een ander niet aan doen, nu zeg je ; een ander zal het wel niet willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je wilt waarschijnlijk vooral iets kwijt in plaats van dat je wat wilt weten.
Nee geen last van. Ik ben ook niet de dunste.
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn man in het halfdonker vroeg of hij nou een sixpack bij me zag of dat het "gewoon botjes" waren, niet meer
Nou, mijn moeder heeft zwaar overgewicht, zeg maar morbide obesitas. En heeft er 4 kinderen mee kunnen verwekken. En toen ik nog thuis woonde klonk alsof ze een best leuk seksleven had.



Te dik is niet he probleem gok ik zo bij jou, het is eerder jouw zelfbeeld. En dat is jammer.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, er zijn genoeg mannen die op dik vallen en zelfs op heel erg dik.
quote:Rhaegal schreef op 04 mei 2016 @ 23:45:

Je wilt waarschijnlijk vooral iets kwijt in plaats van dat je wat wilt weten.Nee. Ik ben reuze benieuwd of meerdere mensen dit hebben. Als ik echt iets kwijt wil bel ik een professional die zijn/haar mond moet houden;)
Alle reacties Link kopieren
En hoe dik ben je dan precies? Hebben we het over 150 kilo of zit het tussen je oren?
Nee heb ik nooit. Maat 44 en daar kun je uitstekend seks mee hebben. En ik zou mezelf ook doen als ik mij niet al was. Maar dat kan ook mijn narcisme zijn.
quote:pamelacourson schreef op 04 mei 2016 @ 23:50:

En hoe dik ben je dan precies? Hebben we het over 150 kilo of zit het tussen je oren?Ergens tussen de 70-73 kg en ben klein ,maat 38-40. Het is in verhouding. Buik en armen zijn wel erg dik
Maat 38-40 dik? malloot
quote:Rocinante schreef op 04 mei 2016 @ 23:57:

Maat 38-40 dik? mallootDat is niet dik. Dat is morbide obees.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen te dik is voor seks. En nu?
quote:Rhaegal schreef op 04 mei 2016 @ 23:58:

[...]



Dat is niet dik. Dat is morbide obees.Nee hoor. Ik ben morbide obees, ik weet precies wat dat is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 04 mei 2016 @ 23:58:

[...]



Dat is niet dik. Dat is morbide obees.
Het Viva forum is papaja.
quote:Rocinante schreef op 04 mei 2016 @ 23:59:

[...]



Nee hoor. Ik ben morbide obees, ik weet precies wat dat is.Joh, volgens de statistieken ben ik dat ook. Maar ik vind van niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach meid ga alsjeblieft iets aan je zelfbeeld doen.. Je bent helemaal niet dik. Waarom denk je dat?
quote:Rhaegal schreef op 05 mei 2016 @ 00:01:

[...]



Joh, volgens de statistieken ben ik dat ook. Maar ik vind van niet.Narcist!
quote:ViveMarie schreef op 04 mei 2016 @ 23:55:

[...]





Ergens tussen de 70-73 kg en ben klein ,maat 38-40. Het is in verhouding. Buik en armen zijn wel erg dikIk ben 97 kilo en heb maat 46/48 ik heb gewoon seks met mijn vriend.
quote:Faranya schreef op 05 mei 2016 @ 00:01:

Ach meid ga alsjeblieft iets aan je zelfbeeld doen.. Je bent helemaal niet dik. Waarom denk je dat?Vergelijken met omgeving: dames 1.70+ maat 32-34-36. En Familie let ook op mijn pondjes
Nou, ik wel hoor. Sinds ik geen maatje 134 meer hebt durf ik dat echt niemand meer aan te doen. Stel je toch eens voor zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven