Te dik voor seks voelen?!

04-05-2016 23:41 64 berichten
Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?



Dat je het de wederpartij het niet aan wilt doen..

Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?

Totaal aantal stemmen: 101

Nee (63%)
Ja, soms (23%)
Ja, regelmatig (14%)
Alle reacties Link kopieren
quote:ViveMarie schreef op 05 mei 2016 @ 00:11:

[...]





Vergelijken met omgeving: dames 1.70+ maat 32-34-36. En Familie let ook op mijn pondjesDe gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42, dus jouw omgeving is gewoon niet representatief.

http://gemiddeldgezien.nl/gemiddelde-maat-vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 05 mei 2016 @ 00:06:

[...]





Ik ben 97 kilo en heb maat 46/48 ik heb gewoon seks met mijn vriend.

Gatver dat je dat durft en doet zeg. Wat doe je jezelf en hem aan.



*let op de smilies!

Ik ben iets lichter maar nog steeds te zwaar en ook maat 46..
Alle reacties Link kopieren
quote:ViveMarie schreef op 05 mei 2016 @ 00:11:

[...]





Vergelijken met omgeving: dames 1.70+ maat 32-34-36. En Familie let ook op mijn pondjesWat heeft jouw familie met je pondjes (gatver) te maken? Als jij je goed voelt in je lijf maakt het dus niks uit hoeveel je weegt.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2017 15:04
Reden: privacy
99.45% gewijzigd
Tja het bestaat kennelijk



http://www.powned.tv/nieu ... tel_te_dik_voor_seks.html



Maar niet als je maat 38-40 hebt gelukkig. Mijn man is erg tevreden met mijn 40-42, ook al was dat eerder een 38. En als 'ie dat niet was kon 'ie de scheidingspapieren ondertekenen. Heb geen klachten over vet dat in de weg zou zitten. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel vet heb je nou?



Maat 42 is nog gewoon regular size hoor, je zit dus ruim onder plus size.
Stel dat ik met mijn 1,59 m maat 40 zou hebben, dan was ik echt wel obees. Ik heb nu een bmi van om en nabij 23, maar ben tenger gebouwd en (dus) mollig. Vier kilo erbij, of zo, en ik heb overgewicht. Terwijl ik makkelijk in mast 36 pas, en dan ook nog.

Gelukkig zitten mijn complexen in mijn hoofd, en besef ik dat ook zodat ik niet denk dat ik mijn partner iets aandoe met mijn dikke lijf.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2017 15:03
Reden: privacy
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pff ok met mijn maat 50 had ik heerlijke sex en vonden mannen, en ikzelf, mij prachtig ;) het zit tussen je oren. Zoveel mannen zijn dol op volle vrouwen. Vind jij jezelf wel leuk? Met je gewone - niet dikke lijf-?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het maar beter wel doen. Is toch sport en val je van af.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb dat wel eens gehad..



toen ik 40 weken zwanger was



Vriend had die grens een aantal weken eerder al bereikt, maar dat lag volgens mij meer aan het idee van de beeb want verder viel het wel mee.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:carrie-bradshaw schreef op 05 mei 2016 @ 07:02:

Ja ik heb dat wel eens gehad..



toen ik 40 weken zwanger was



Vriend had die grens een aantal weken eerder al bereikt, maar dat lag volgens mij meer aan het idee van de beeb want verder viel het wel mee.zo voel ik mij nu haha
quote:pamelacourson schreef op 04 mei 2016 @ 23:59:

Ik denk dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen te dik is voor seks. En nu?

De resterende 20% krijgt het heel druk.



Maar ik zal, ondanks dat ik niet tot die 20% behoor, met mijn hand over mijn hart strijken en mijn best doen om de tekorten op te vullen.
Ik herken het gevoel wel. Ik heb ook 38/40, maar mijn buik is niet meer mooi plat en daar kan ik me inderdaad wel voor schamen (samen met de cellulitis op mijn billen). Niet altijd, maar op de meest ongelegen momenten steekt die onzekerheid de kop op. Verder vind ik mezelf er best goed uitzien voor mijn leeftijd, al mag er nog wel wat af en zeker die buik.

Ik ben maar gewoon hard gaan trainen, meer dan dat kan ik er niet aan doen. En ik laat de seks er niet voor na hoor!
Ik herken het gevoel ook wel. Met 10 kilo extra (maat 44 bij een lengte van 1.60) voelde ik mijzelf erg onaantrekkelijk en ik kon mij

ook niet voorstellen dat mijn man dat aantrekkelijk vond. Ook al heeft hij er nooit een woord over gezegd.

Maar ik heb dus iets aan dat probleem gedaan en ben die kilo's af gaan vallen zodat ik mij ook niet meer onaantrekkelijk en ongemakkelijk hoef te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik schaam me niet , helemaal in het begin was ik wel onzeker over een putje of een puistje, maar 20 jaar verder is hij ook geen Boomsma meer.

Wel heb ik ervaren dat ik minder lenig ben in mijn zwaardere periode na mijn zwangerschap. Ik vind het allemaal wat makkelijker als ik gewoon lichter ben.

En dat heeft niets met onzekerheid te maken.

Hoe leg je dat uit....toen ik 80 woog tilde hij mij niet zo snel op , dus de standjes zijn ietsjes beperkter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu redelijk slank, maar toen ik een stuk dikker was, was de seks ook prima



Dat ik vroeger onzeker was had meer met opmerkingen van een betreffende man te maken, dan met mij



Uiteraard is die man allang exit
Alle reacties Link kopieren
Van die 64% neestemmers zal een flink deel mager of slank zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 05 mei 2016 @ 08:53:

Van die 64% neestemmers zal een flink deel mager of slank zijn.Lijkt me sterk aangezien er niet zoveel magere mensen meer zijn.
quote:retrostar schreef op 05 mei 2016 @ 08:53:

Van die 64% neestemmers zal een flink deel mager of slank zijn.

Of ze hebben geen familie die zeurt over hun gewicht en geen partner die zeikt.

In mijn jonge jaren had ik een vriend die commentaar had op mijn gewicht. Ik was toen een lange maat 38. Ik kende een meisje, een soort elfje was dat, een twijgje. Haar vriend had het uitgemaakt omdat hij haar te dik vond.



Mijn conclusie: als je je te dik voelt voor seks, zoek dan een andere partner. Snelste manier om 80 kilo kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren
Ooit was ik rond maat 50 en voelde me dik.. haha, ik was ook dik. Mijn partner wilde best sex, maar ik schaamde me vaak voor mezelf. Nu ben ik maatje 38 en heb een nieuwe partner en totaal nieuwe sex en schaam me nergens meer voor! Dus een paar jaar geleden zou ik ja gestemd hebben, nu een volmondig NEEEE!!!



Komt er dus op neer dat het er aan ligt of je zelf tevreden bent met je lichaam.. wat al eerder gezegd werd.
viva la vida!
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 05 mei 2016 @ 09:04:

[...]





Lijkt me sterk aangezien er niet zoveel magere mensen meer zijn.Tuurlijk wel! De meesten zijn wel onder de 25 maar er zijn flink wat echt dunne vrouwen; maat 34-36-38. Wel is het zo, hoe ouder hoe dikker, maar zijn ze eenmaal echt oud dan wordt men weer magerder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 05 mei 2016 @ 09:10:

[...]



Of ze hebben geen familie die zeurt over hun gewicht en geen partner die zeikt.

In mijn jonge jaren had ik een vriend die commentaar had op mijn gewicht. Ik was toen een lange maat 38. Ik kende een meisje, een soort elfje was dat, een twijgje. Haar vriend had het uitgemaakt omdat hij haar te dik vond.



Mijn conclusie: als je je te dik voelt voor seks, zoek dan een andere partner. Snelste manier om 80 kilo kwijt te raken. ja, je moet een partner kiezen die al is wat je wil. Maar sommigen kunnen die misschien niet krijgen en beginnen dan een ander exemplaar te bestoken met hun wensen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn moeder had vroeger een prachtige Antilliaanse vriendin. Zogenaamd 'overgewicht' maar de mannen stonden voor haar in de rij en wat een sex en power straalde die vrouw uit.

Die vrouw zag er zo lekker uit, echt om in te bijten. Als kind vond ik haar zo fantastisch.

Ik heb meer moeite met de diverse verzakkingen, putten en spataderen. Maar overgewicht,tenzij je niet meer kunt lopen en diverse vergroeiingen moet wegschuiven om erbij te kunnen lijkt me geen reden om geen sex te hebben.
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen willen een "gewone" vrouw, gezellig, lief, die weet hoe ze zich moet kleden, charmant, vrolijk en met humor. En hij wil zich gewaardeerd voelen (zoals iedereen). Ik vind dat als hij wil dat ze altijd maat 36 blijft houden, hij dit duidelijk moet zeggen en niet achteraf moet gaan klagen.



Nou ik zat er toch niet ver naast: Wat mannen zoeken in een vrouw
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zegt altijd liever een zelfverzekerder vrouw van 80 kilo dan een onzekere slank modelletje.



En ik denk dat daar echt een waarheid in zit, als ik het omdraai word ik bepaald niet opgewonden van een onzekere man die niks anders doet dan met zijn lijf bezig zijn.



Liever dan een man met wat overgewicht die het vol overgave doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven