Tegelijk klaarkomen? Normaal?

05-09-2015 00:09 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!



Ik en mijn huisgenoten hadden kort geleden een discussie over tegelijk klaarkomen. Een aantal beweerden dat het niet mogelijk Was, teveel gedoe zou zijn of dat het dan niet om de seks zou gaan, gemaakt dus. Ik wist niet zo goed wat ik hoorde. Is dat niet normaal dan?



Nou Is het zo, ik en mijn vriend komen vrijwel iedere keer tegelijk, zonder extra handwerk. Gewoon lang voorspel, favouriete standjes en communicatie tussendoor. Wij ervaren het niet als teveel moeite, leek ons ook best normaal dat je uiteindelijk samen tot een hoogte punt komt, maar kennelijk heb ik dit altijd verkeerd gedacht? Is het werkelijk zo dat het zo ongewoon Is? Dat vrouwen bijna niet klaarkomen?



Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar hoe anderen het eigenlijk hebben, nu ik gehoord heb dat het dus kennelijk niet bij iedereen zo gaat als waar ik mij bewust van Was!



Mijn vraag naar jullie dus, hoe ervaren jullie seks? Ook zonder hoogtepunt? Heel benieuwd

Brand los:)
Alle reacties Link kopieren
.
...
Alle reacties Link kopieren
.
...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was ooit ook normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 september 2015 @ 00:11:

Wat vooral normaal is is om jezelf als laatste te noemen, dus "mijn huisgenoten en ik" "mijn vriend en ik".

Tenminste, als je enige opvoeding genoten hebt.



De rest is mazzel en toeval.Haha, ohjeej iemand heeft een goed avond humeurtje! Het spijt me zeer dat ik me schriftelijk voorgetrokken heb. Niet mijn bedoeling. Heb idd geen opvoeding gehad ;) hoop niet dat ik je dag verpest heb!
Alle reacties Link kopieren
.
...
Alle reacties Link kopieren
Heel vroegah! dacht ik dat het echt zo hoorde, samen klaarkomen. Maar dat is gelukkig niet zo. Lukt het je wel als stel, super en geweldig enzo! Maar euhm, je telt ook als mens mee als het niet zo is!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Roosje, roosje. Niet overal zo'n punt om maken! :D dat ik eens op een laat avondje vergeet, dat mijzelf vooraan de zin zetten, verkeerd door een forummer geïnterpreteerd kan worden..wil nog niet zeggen dat diegene niet goed wijs Is. Iets met minder snel oordelen. Leer je ook op elk sociaal niveau denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt het meestal ook wel zo, zeker in een relatie of als ik vaker met iemand het bed deel. Als het voor een nachtje is, ben je vaak niet goed genoeg op elkaar ingespeeld en is de man eerder, maar meestal zijn ze zich daar wel van bewust en helpen ze een handje ;) Een orgasme is geen absolute must, maar een beetje je best doen van beide kanten lijkt me wel prettig. Volgens mij zijn er ook genoeg vrouwen die van penetratie niet klaarkomen - maar dat lezen we vast vanzelf hier.
Alle reacties Link kopieren
Definieer 'Normaal'.





volgens de regel; gewoon

http://www.vandale.nl/opz ... maal&lang=nn#.VeoZ21cuerE



Vraag blijft: wiens regels?

Dan heb je jouw antwoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 05 september 2015 @ 00:18:

Heel vroegah! dacht ik dat het echt zo hoorde, samen klaarkomen. Maar dat is gelukkig niet zo. Lukt het je wel als stel, super en geweldig enzo! Maar euhm, je telt ook als mens mee als het niet zo is!

Dat zeg ik ook zeker niet!



Mijn vraag Is alleen naar meer ervaringen, hoe alle vrouwen hier de seks anders ervaren. Lijkt me interessant toch? Ben vast niet de enige!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:bijzonderheidje schreef op 05 september 2015 @ 00:22:

Roosje, roosje. Niet overal zo'n punt om maken! :D dat ik eens op een laat avondje vergeet, dat mijzelf vooraan de zin zetten, verkeerd door een forummer geïnterpreteerd kan worden..wil nog niet zeggen dat diegene niet goed wijs Is. Iets met minder snel oordelen. Leer je ook op elk sociaal niveau denk ik!



Op je teentjes getrapt? Hoef je niet meteen te blazen hoor.



Verders, gelijkertijd klaarkomen is eerder ongewoon dan standaard maar daarom nog zeker geen probleem en voor mij zeker niet iets voor mijn wensenlijstje.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
.
...
Alle reacties Link kopieren
Op mn teentjes getrapt? Valt wel mee hoor . Ik had alleen niet verwacht dat het zo'n taboe was om te vragen! Snap sommige off-topic hatelijke reacties dus niet helemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik kom meestal een paar keer, dus de eerste keren is het niet samen. Maar ik kan mijn orgasme wel afstemmen op dat van mijn vriend en weet ook wel goed of hij al bijna komt als hij in me zit. Soms zegt hij nog iets als "ik ga zo spuiten" maar ook zonder woorden weet ik wel hoever hij is. Dan is het een kwestie van goed concentreren, soms even mijn benen aanspannen en dan lukt het zo. De gedachte dat hij in me klaarkomt vind ik ook opwindend en dat helpt ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 05 september 2015 @ 00:55:

Ik kom meestal een paar keer, dus de eerste keren is het niet samen. Maar ik kan mijn orgasme wel afstemmen op dat van mijn vriend en weet ook wel goed of hij al bijna komt als hij in me zit. Soms zegt hij nog iets als "ik ga zo spuiten" maar ook zonder woorden weet ik wel hoever hij is. Dan is het een kwestie van goed concentreren, soms even mijn benen aanspannen en dan lukt het zo. De gedachte dat hij in me klaarkomt vind ik ook opwindend en dat helpt ook.Hihi is idd heel fijn! Leuk om te lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:bijzonderheidje schreef op 05 september 2015 @ 00:54:

Op mn teentjes getrapt? Valt wel mee hoor . Ik had alleen niet verwacht dat het zo'n taboe was om te vragen! Snap sommige off-topic hatelijke reacties dus niet helemaal Deze vraag is geen taboe, echt, kom nou! Hatelijke reacties? Sorry, misschien is dit niet jouw plek?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Pearls and pigs.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 september 2015 @ 01:09:

Pearls and pigs.Ik weet het, maar ach, we blijven proberen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval komt hij nooit eerder dan jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Is het alweer bijna volle maan ofzo? De TO's die weerstand/tegengas aanzien voor hatelijkheden duiken weer overal op ineens.



Tegelijk klaarkomen met mijn partner is me maar zelden overkomen eigenlijk. En die enkele keer dat het wel gebeurde vond ik het nou niet dermate speciaal dat ik er naar wil gaan streven.
Klaarkomen doe ik overigens wel, en vrij gemakkelijk ook. Geen klachten op dat gebied. Maar dus zelden tegelijk met mijn partner tijdens penetratie.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat data meer geromantiseerd wordt dan dat dat echt "het toppunt" van geilheid is.



Op het moment zelf ben je toch even helemaal in jezelf gekeerd. Dus of de ander net op dat moment ook klaar komt.

Daarbij vind ik het net geil om het gezicht van de ander te zien als hij klaar komt. Daar ga ik dan toch minder op letten als ik op dat moment ook orgasmiseer
Alle reacties Link kopieren
Niet weten dat de meeste mensen niet tegelijk klaarkomen, denken dat het een taboe is. Erg ontwikkeld ben je niet hè?

Ik heb een suggestie voor je volgende topic: mijn vriend en ik hebben iedere dag seks. Nu vertelde een vriendin laatst dat zij gemiddeld maar eens per twee weken seks hebben en soms een maand niet? Zijn er meer mensen zo? Ik had daar nog nooit van gehoord! Zijn die mensen raar? Moet ik nooit meer mijn huis uitgaan? Hoe werkt internet? Gaat mijn huis weggegeven worden aan een vluchteling? Waarom is iedereen de afgelopen weken boos over Zwarte Piet? Hij is toch een kindervriend? Dit is voor het eerst dat ik iemand negatief over die Pieterbaas hoor praten!
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven