Tekort aan seks?

11-08-2015 00:47 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerdere topics gezien die hier over gaan en het is best wel iets dat in veel relaties voorkomt. Je kent dat, er zijn 100 redenen om niet te stoppen met je relatie, alleen van seks komt het er niet meer van. Je gooit er een vib tegenaan of neemt de douchekop. Maar is dat het dan? Er zijn ook heel wat vrouwen die seks zoeken bij een andere man.

Ik heb een paar jaar geleden iets anders uitgevonden dat mij nog steeds uitstekend bevalt, moet ik zeggen. Er zijn heel wat parenclubs en tegenwoordig ook de sexbios "nieuwe stijl" (met forum) waar je je fantasien uit kunt leven met andere personen zonder allerlei gedoe te hebben zoals dat gerelateerd is aan "echt" vreemdgaan. Immers een andere partner wil je telefoonnummer weten, je facebook, je alles. Met alle risico's van dien. Als er gezeur komt kunnen ze je ook nog chanteren. Vaak komt er een onvermijdelijke liefde op, en daar wil je niets mee. Je wilt alleen maar een keer lekker seksen. Ik leef me met enige regelmaat lekker uit in een bios of in een parenclub. (een bios is ook vaak s'middags open) Best goedkoop voor alleenGaande vrouwen (soms zelfs gratis) en je hebt ze maar voor het uitkiezen. Hoe ver je gaat en wat je allemaal doet moet je zelf weten, daar ben je geheel vrij in.

Als iemand meer wil weten of interesse heeft, laat maar horen. Ik weet er inmiddels wel het een en ander van. Je zal overigens niet de enige zijn, er komen steeds meer vrouwen op af.
Iemand in een seksbios neuken is gewoon echt vreemdgaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat wil ik ook niet ontkennen, maar je doet het veilig en anoniem. Dat is een heel verschil met een een sexvriendje.
Je belazert gewoon de kluit, met wie je het ook doet.

Heb ballen en bespreek wat je doet met je partner.
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo? Maakt dat echt een verschil?
Alle reacties Link kopieren
fout
Alle reacties Link kopieren
Met heel veel partners valt veel te bespreken maar weinig te doen! Maar alleen om die reden wil je niet alles stuk maken. Is dat zo raar? Er is er maar 1 waar ik van hou, en dat blijft zo.
Alle reacties Link kopieren
Neuken met een vreemde zonder dat je partner het weet is bedriegen, liegen, vreemdgaan.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn topic niet de vraag gesteld of het nu wel of niet ok is om vreemd te gaan, daar heeft iedereen zijn mening wel over. Dat lijkt me duidelijk. Zo kan je het hele forum wel volschrijven.

Dit topic is meer bedoeld voor mensen die ruimer dan dat denken, en daar minder moeite mee hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat je zegt van iemand te houden, maar vervolgens als het neuken in die seksbios uitkomt al zijn zelfvertrouwen, respect en vertrouwen in een relatie verliest.



Maar hey, doe lekker je ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk hartstikke ruim en doe ook wel eens een parenclubje maar me laten grijpen in een ranzige, bevlekte halfdonkere bios waar ik nauwelijks kan zien wie waar insteekt en of er wel een rubber omheen zit gaat me nou net een stapje te ver.

Fijn dat je zoveel van je man houdt. Ben heel erg benieuwd of dat nog wederzijds is als je geheimpje een keer uitlekt omdat je de foute treft in die lekker anonieme seksbios.



Misschien hangt *lookatme* hier nog ergens rond, die was er ook niet vies van.
...
Alle reacties Link kopieren
Precies!!
Alle reacties Link kopieren
laten grijpen in een ranzige, bevlekte halfdonkere bios ???? Wie heeft het daar over? Er zijn tegenwoordig heel wat leukere dingen te beleven dan dat!
Alle reacties Link kopieren
Jij toch?

Of bedoel je wat anders met sexbios nieuwe stijl?
...
Ik vind het nog erger dat je laat pakken in een seksbios of in een parenclub door een onbekende dan dat je op de 'old fashioned' manier vreemd gaat.



Een tijd terug was hier een olympisch kampioen hoerenloper mét vriendin op de bank. Ik zou me dan nog smeriger voelen als partner die niets vermoedend op de bank zit. Dan kan jij mij niet wijs maken dat je dan oprecht van jouw partner houdt als je zo iets flikt.



Soïso vind ik vreemd gaan het aller aller ergste wat je jouw partner aan kan doen. Als het gras aan de overkant groener is, verkoop jouw huis en verkas naar de overkant.



Maar to, wat wil je nu? Vreemdgaan op een andere manier promoten?
Ik snap dit ook niet. Ik heb liever dat mijn partner vreemdgaat, omdat hij verliefd wordt op een ander of gewoon te veel aantrekkingskracht heeft met een bepaald persoon om zich in te houden, dan dat hij het zomaar met iedereen doet. Hoe weinig ben ik dan waard?



Waarom ga je niet aan de slag met je eigen relatie om jullie seksleven weer tot leven te brengen?
quote:rosaaa schreef op 11 augustus 2015 @ 01:26:

Ik snap dit ook niet. Ik heb liever dat mijn partner vreemdgaat, omdat hij verliefd wordt op een ander of gewoon te veel aantrekkingskracht heeft met een bepaald persoon om zich in te houden, dan dat hij het zomaar met iedereen doet. Hoe weinig ben ik dan waard?



Waarom ga je niet aan de slag met je eigen relatie om jullie seksleven weer tot leven te brengen?Hier doelde ik dus ook op. Alleen is het voor mij te laat om dit zo onder woorden te brengen. Dank
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2015 09:09
Reden: trollhinten
% gewijzigd
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 11 augustus 2015 @ 01:33:[...]

Omdat jij het niet gelooft zijn wij naief?

Right.

Misschien ben jij extreem wantrouwend en heb je een idiote manier van naar de wereld kijken. Kan ook.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2015 09:10
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Zie het als een levend speeltje. Een keer lol en dan weer lekker naar huis. Ik heb daar geen problemen mee hoor. En ik weet dat er velen met mij zijn. Dat het vies en ranzig is, is absoluut gelul, dan weet je er dus niets van. Er zijn een aantal bios nieuwe stijl, zoals ik het noem, die nog schoner, netter en veiliger zijn dan een parenclub. Ik heb daar nog nooit problemen gehad en ik heb nog nooit me door iemand laten "pakken". Daar ben ik echt zelf nog wel bij. En nogmaals, ik ben echt lang niet de enige hoor...

Ik ga niet over mijn relatie beginnen in dit topic.
Dus dat je niet de enige bent maakt dat het goed is?

Dat vindt die serieverkrachter of winkeldief vast ook.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2015 09:10
Reden: trollhinten
% gewijzigd
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Ferdinandje.... Dat is precies wat ik dacht toen ik dat las...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
Alle reacties Link kopieren
Joh echt, als jij je wilt laten uitwonen door een vreemde in een schimmig biosje. ...helemaal prima hoor.

Je doet er niemand kwaad mee toch?

Als dat zo is hè, vertel het je partner dan ook gewoon.

DAN ben je eerlijk.



Nu nu ben je gewoon ordinair aan het neuken met een ander

En dan maakt het niet uit in wat voor jasje, of bioscoopje nieuwe stijl je het ook giet.



Mijn liefde voor mijn partner zou in ieder geval direct over zijn als ik hier achter zou komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:stillbelieve schreef op 11 augustus 2015 @ 01:05:

Dit topic is meer bedoeld voor mensen die ruimer dan dat denken, en daar minder moeite mee hebben.



ruimdenkend?



Ik vind stellen die dit soort issue's bespreken en dan elkaar de ruimte kunnen geven het elders te zoeken ruimdenkend.

wat jij omschrijft vind ik juist een teken van zwakte en ordinair.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven