Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 10:59:

Hahaha o Postman, wat een eikel ben jij eigenlijk ;)

Hij vindt alles aan mij leuk, heel treurig eigenlijk. Ik heb absoluut geen teleurstellende tietjes, vind ik zelf niet maar hij al helemaal niet.

Eigenlijk is alles naar wens verlopen haha.



Het vuistgedeelte zal ik nuanceren; ik dacht dat mijn hand er ruim omheen zou sluiten maar hij kwam er bovenuit. Kak wat klinkt dit belachelijk.



Afijn, verslag uitgebracht hebbende. Nog meer details?



Ik ben een eikel ja. Of ik weerleg gewoon? Want seks komt toch van twee kanten? Ik mis een kant van het verhaal. Want wat jij zegt kan ik toch niet zonder meer geloven...?



Heeft ie het al ergens op een mannenforum staan? Laat me nou niet langer wachten alsjeblieft!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss*Poes schreef op 17 oktober 2014 @ 09:37:

[...]





Pardon?Ik ben ook in de war, dan hebben we het dus over een centimeter of 10 a 11. Prima natuurlijk als jij daar happy mee bent, helemaal mooi, maar als dat goed genoeg is dan vraag ik me af wat een afknapper was geweest?!
Postman, in het kader van dit topic willen we nu natuurlijk ook de afmetingen van die eikel.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 17 oktober 2014 @ 12:40:

Postman, in het kader van dit topic willen we nu natuurlijk ook de afmetingen van die eikel.I second that
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
@TO, wat leuk om te lezen dat je toch hebt genoten en dat het je alles meeviel



Had Elfquest toch gelijk met haar posting van 02.10 uur
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 17 oktober 2014 @ 12:40:

Postman, in het kader van dit topic willen we nu natuurlijk ook de afmetingen van die eikel.20cm mijn pik en 16cm omtrek met mooie eikel erop. Pb mij maar.
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 09:20:

hij bleek groter dan verwacht.

Groter dan mijn vuist dus had ik me behoorlijk verkeken.
Dat de lengte van een penis meer is dan alleen een meetlatje erlangs leggen, is al lang wetenschappelijk bewezen in Southpark S15E4:



Bekijk de aflevering hier :D



Bepaal de Echte lengte van een penis hier!



Randy Marsh is een geoloog (dus wetenschapper :D), dus zal het wel kloppen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 17 oktober 2014 @ 12:57:

[...]





20cm mijn pik en 16cm omtrek met mooie eikel erop. Pb mij maar.



Voor de foto's?



Kijk uit hoor, als het op hengelen gaat lijken heb je zo een ban helaas
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Als tie echt kei geil is、is er wel wat mee te doen. En heb vibo's die hij dan 'beheerd', tot het moment dat ik dan bijna klaarkom, en maak hij het 'af' .. En verschillende standjes uitproberen. Had ik ook al iemand zien zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Piemel is langer dan 12cm. voor zover mijn ruimtelijk inzicht dat kon zien.



Hij zwol nog enorm op. Helaas geen Postman-pik

Maar ik vind het acceptabel en wil hem voor geen goud missen.



We hebben geen geheimen voor elkaar maar gelukkig komt hij hier nooit achter. Ik haat mezelf hier ook om hoor, maar ik MOEST het kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 13:56:

Piemel is langer dan 12cm. voor zover mijn ruimtelijk inzicht dat kon zien.



Hij zwol nog enorm op. Helaas geen Postman-pik

Maar ik vind het acceptabel en wil hem voor geen goud missen.



We hebben geen geheimen voor elkaar maar gelukkig komt hij hier nooit achter. Ik haat mezelf hier ook om hoor, maar ik MOEST het kwijt.Maak je niet druk meeste mannen weten heus wel dat hun vriendin/vrouw liever een grotere wil dan zij vaak zelf hebben, alleen er zijn niet zoveel mannen met erg grote penis ( 10 % van de mannen populatie ) kom je in een relatie is de kans veel groter dat zijn penis kleiner is dan je ideale lengte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 oktober 2014 @ 13:07:

[...]





Voor de foto's?



Kijk uit hoor, als het op hengelen gaat lijken heb je zo een ban helaas



Zoals ooit een forummer het uitdrukte:



"je hoeft helemaal niet te hengelen.

Ze springen vanzelf op de kant"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je dat het beviel! Je gaat er nu helemaal voor, je ziet hem zitten? Je kon hem goed voelen? Veel plezier samen!



Nog wel wat vraagjes: is hij nu 11-12 cm en vind je dat bij nader inzien prima, of is hij toch groter dan je dacht? Schat je hem meer gemiddeld in nu je z'n erectie van dichtbij hebt bekeken? Niet om over de precieze cijfers te zeuren, maar ik ben benieuwd of je nu andere ideeën hebt over de gemiddelde grootte. Want blijkbaar (zo lees ik hier) speelt size (ook) voor sommige vrouwen best een rol.



PS. Vind het leuk trouwens dat je hier je vraag postte, interessant om vrouwenperspectief te horen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 13:56:

Piemel is langer dan 12cm. voor zover mijn ruimtelijk inzicht dat kon zien.



Hij zwol nog enorm op. Helaas geen Postman-pik

Maar ik vind het acceptabel en wil hem voor geen goud missen.



We hebben geen geheimen voor elkaar maar gelukkig komt hij hier nooit achter. Ik haat mezelf hier ook om hoor, maar ik MOEST het kwijt.Laat hem dan ook dit topic lezen oppervlakkige tramp
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 17 oktober 2014 @ 10:49:

[...]





En is hij ook ruim tevreden over jou? Kun je lekker zuigen? Maar had je misschien toch maar tegenvallende tietjes en een dikke reet? Waar kan ik zijn verhaal (van zijn kant) lezen??? Ik wil graag alle details weten!!



Liefst in een Excel sheet...
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 17 oktober 2014 @ 20:33:

[...]



Laat hem dan ook dit topic lezen oppervlakkige trampExcusez?!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 17 oktober 2014 @ 20:33:

[...]



Laat hem dan ook dit topic lezen oppervlakkige trampHoezo oppervlakkig? Een kleine penis is nou eenmaal schrikken omdat je bang bent de penetratie niet te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, je penis afmetingen hier neerzetten lijkt me meer tramp gedrag dan wat TO vertoont.
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 17 oktober 2014 @ 20:33:

[...]



Laat hem dan ook dit topic lezen oppervlakkige trampHuiliehuilie!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een gevoelig snaartje geraakt bij piepdemuis
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 17 oktober 2014 @ 20:33:

[...]



Laat hem dan ook dit topic lezen oppervlakkige tramp



Ik vind jou oppervlakkig geloof ik, dat je je als kerel zo laat kennen.

Komt dat omdat je zelf minder bedeeld bent en jezelf dus in je kruis getast voelt of zo?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Pielemuis van Piepdemuis is zelf niet eens topicwaardig denk ik ;)



Gemiddeld wil ik mijn man's piemel niet noemen maar de champignon die ik eerder gezien had ontpopte zich tot een maatje meer en voor zover ik kon zien toch meer dan 12cm en niet bijzonder dik maar ook niet heel dun.



Maar ik ben ontzettend gelukkig met deze man en in bed is er ruimte voor ontwikkeling maar gelukkig voelde ik wel wat van hem, waar ik dus heel bang voor was.



Thnx voor het antwoord Kitty, leuk dat het zo goed te doen is. Creatief zijn dus en ik voel me geweldig bij mijn vent dus we kunnen later nog genoeg experimenteren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Veel plezier met ontdekken samen!
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
dicky dick ..................kijken wat ie doet



in ruste ziet geen enkele piemel er veel belovend uit.



gelukkig viel het mee en is het geen obstakel in jullie relatie.
hoe ouwer, hoe gekker..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven