Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon gedroomd van dit topic....Er stak een heel klein dopje uit iemands schaamhaar...
Alle reacties Link kopieren
was het een vrouw?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Nee whaha
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 17 oktober 2014 @ 21:42:

Ik heb gewoon gedroomd van dit topic....Er stak een heel klein dopje uit iemands schaamhaar...





Google maar eens op "micropenis"

Er is veel verborgen en onbespreekbaar leed op deze wereld
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Aanrader voor wie hem niet kent: Unhung Hero. Documentaire over een man wiens kleine penis reden was voor een afgewezen aanzoek.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Micropenis is niet aan de orde! Ook geen dopje uit schaamhaar.

Jullie maken er een potje van! Haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 oktober 2014 @ 22:06:

[...]





Google maar eens op "micropenis"

Er is veel verborgen en onbespreekbaar leed op deze wereldNee dank u
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Mooie ontwikkeling hahah.
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat hier steeds verder, nu zijn we bij de micropenis aangekomen.

Van herfsttaferelen naar de grote zwans van Postman en terug naar de extreem kleine pielemuis. O ja en de zuurpruim van een Piepdemuis.





Ahhhh fijn forum is dit toch
Oh god ik heb dat weleens in de sauna gezien... grote brede kerels met een soort clitorisje wat net boven het schaamhaar uit kwam koekeloeren. En dan uit respect je gezicht in de plooi proberen te houden tot iemand zegt 'kijk een Fokke en Sukke pikkie'
Dat vind ik wel echt een kutopmerking trouwens. Kleine tieten kun je nog laten vergroten, maar zo'n gast publiekelijk vernederen terwijl hij het ook niet mooier kan maken dan het is...
Alle reacties Link kopieren
Op een slappe piemel moet je nooit je mening baseren. Ik liep ook een keer over het naaktstrand nadat ik uit de koude zee kwam, toen was er van de mijne weinig meer over. Voelde een beetje lullig. 't Is heel anders als ik helemaal opgewonden ben, dan wordt mijn onderbroek te klein.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Beste sex had ik met een man die niet heel groot geschapen was maar wat was hij geweldig! :-) Ik was daarvoor te veel op penetratie gericht, hij liet mij ervaren dat er meer is. Er was een enorme sexuele spanning en soms bedacht ik mij pas achteraf dat er van penetratie geen sprake was geweest, gewoon niet gemist. Pppffff, krijg het al warm als ik aan hem denk. Als ik moet kiezen tussen hem of een man van flink formaat hoef ik niet lang na te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 oktober 2014 @ 20:52:

[...]





Ik vind jou oppervlakkig geloof ik, dat je je als kerel zo laat kennen.

Komt dat omdat je zelf minder bedeeld bent en jezelf dus in je kruis getast voelt of zo?Dat vroeg ik me dus ook af..
Ik vind het sneu voor mannen die een micro-piemel hebben.
Ja ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Back on topic: leuk al die begrijpende en relativerende reakties maar mijn ervaring is dat vrijwel alle vrouwen gewoon hard genomen willen worden, sommigen een enkele keer, anderen vaak, en dat gaat nu eenmaal niet met een kleintje. Als een relatie nieuw is dan stap je makkelijk over minpunten heen maar later gaat dit wel een rol spelen. Vroeger wel eens geprobeerd ermee om te gaan: open relatie enzo maar dat gaat vroeger of later mis. Wel heb ik zo een aantal boeiende ervaringen opgedaan dat dan wel weer
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 14 oktober 2014 @ 23:34:

[...]





Omdat je dus oppervlakkig bent en niet weet waar je het nu eigenlijk zoekt.



Waar vindt je trouwens fora waar geklaagd kan worden over kleine tieten en weide poezen? Wil ook graag klagen. Zijn dat poesjes die in de wei lopen? of te wijd zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 15 oktober 2014 @ 13:42:

De wijde dozen mythe is verzonnen door mannen met kleine piemels. Dan ligt het niet aan hun, snap je?De kleine piemel-mythe is verzonnen door vrouwen met een uitgelubberde doos. Zo, nu jij weer.
Alle reacties Link kopieren
kom op mannen .....................



leer eens met kritiek omgaan
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 17 oktober 2014 @ 14:40:

[...]





alleen er zijn niet zoveel mannen met erg grote penis ( 10 % van de mannen populatie ) kom je in een relatie is de kans veel groter dat zijn penis kleiner is dan je ideale lengte.



Zit jullie vrouwen toch ook niet mee in deze wereld he...



Maar 10% potentieel ideale partners



Hang in there!
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik dan meer groter geschapen mannen beleefd dan kleiner? 10% maar van alle mannen? Had ik vast veel mazzel.

Echte cockzilla's heb ik maar een keer van dichtbij bekeken, niks mee gedaan, ik werd er bang van; afmeting echt groot en dik. 21cm+

(Gemiste kans!)



17cm+ vind ik toch wel fijn maar de seks tussen mij en mijn mooie man die niet bijster indrukwekkend geschapen is, is nog steeds prima. Plus de liefde is sterk.
Ik heb inderdaad ook een aantal grote in bed gehad en de rest gemiddeld. Dus die kleintjes zijn naar mijn idee toch (gelukkig) in de minderheid.



Grappig detail is dat de kleinste man 1.66cm de grootste piemel had. Dat was een surinamer.



En de grootste man, ook wel een best aardige piemel had, maar gezien zijn lichaamslengste en breedheid, voor mij toch een wat teleurstellend formaat had.



Gelukkig nog nooit een kleintje getroffen, de man moet dan wel heeeeeel leuk zijn wil ik ermee doorgaan, maar heel eerlijk... vrees ik dat het een afknapper gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit "kleintjes" gehad, kan er dus eigenlijk niet over mee praten. Weleens een "minder grote", maar kleintjes, nee, die ken ik niet echt. Ik weet nog wel dat mijn zusje eens een lekkertje aan de haak had geslagen. Ik zei tegen haar wat een lekkertje ze nu had, maar een paar weken later was het uit omdat hij een "kleintje" had. Tja, het kan verkeren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Toch grappig.. Ik had nooit gedacht dat dit bij 'normale' vrouwen een issue kan zijn en dat vrouwen zich hier zorgen over kunnen maken. Ik heb mijn partner of exen hier echt nooit over gehoord behalve dan het obligate beleefdheidscomplimentje. Ik heb zelfs nooit het idee gehad dat ze zelfs ook maar ooit gekeken hebben naar mij op die manier. Ze hadden genoeg te klagen verder dus dat was het ook niet maar ze waren hier echt totaal niet mee bezig. Misschien ook wel niet zo'n goed teken dan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven