tepelklemmen, iemand ervaring mee?

29-09-2010 06:44 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
al is het nog vroeg, ik gooi hem er toch maar in, omdat ik vanavond wat nieuwe speeltjes wil bestellen...mij lijkt het wel wat, iemand ervaring en tips en adviezen?

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Au! Geen ervaring...
Alle reacties Link kopieren
Mijn tepels doen vandaag vanzelf al pijn genoeg. Moet er niet aan denken. Wat is er mis met een ouderwetse massage?
Alle reacties Link kopieren
Als het je wat lijkt zou ik het gewoon doen als ik jou was. Ik kan me niet voorstellen dat het je uberhaupt wat lijkt maar mensen verschillen
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. Je kan ook eens beginnen met wasknijpers als je het idee van het gevoel wil krijgen. Wees vooral voorzichtig met eraf halen.



En begin NIET met deze: deze zijn heel hard en voor gevorderden, zeg maar

Alle reacties Link kopieren
quote:driewieler schreef op 29 september 2010 @ 07:16:

Mijn tepels doen vandaag vanzelf al pijn genoeg. Moet er niet aan denken. Wat is er mis met een ouderwetse massage?



Nou ja.......... post je ook " wat is er mis met een gehaktbal en rode kool " als iemand een specifiek recept vraagt met biefstuk?

Er is niks mis met massage..... als dat je ding is. Er is ook niks mis met tepelklemmen als dát je ding is. Tepelklemmen én een massage; ook niks mis mee.

Iemand veroordelen om een voorkeur; daar vind ik nou wel wat mis mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op zijn tijd kan ik het gebruik van tepelklemmen heerlijk vinden.Niet iedere keer en niet op bepaalde dagen van de maand maar als mijn bui geil genoeg is mmmmm.

Wel heb ik "beginnersklemmetjes" denk ik.



Alle reacties Link kopieren




Deze zijn ook heel prima. Zelf af te stellen qua knijpkracht.
Misschien iets voor de topic borstvoeding, handig anti lek item.

Alle reacties Link kopieren
tepelklemmen zijn heerlijk! Die op de foto van NevankaLetonja zijn idd bij Chrissie the Duck te koop, ik vond deze zelf vrij heftig om mee te beginnen. Mijn partner heeft ze in allerlei soorten (met tandjes..brr..grrr..) en besteld ze via de usa.

@pepersteak : ze zien er functioneel uit, dus beginners of niet...toch lekker!

@bgb : hihi...goeie opmerking! Jij bent echt grappig!
Alle reacties Link kopieren
Beviel me niet zo. Eventjes een "Kicken!"-gevoel.

Maar vond het moeilijk om de juiste strakheid te vinden. Of ze vielen er steeds af. Of ze maakten gaatjes; van die gaatjes waar bloed uit komt... En weken erna zaten er nog putjes in m'n tepels waar ze hadden gezeten.

Maar goed: ieder z'n ding.



(Die van mij waren meer ringetjes dan klemmen, overigens. Misschien lag het daar wel aan?)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2011 19:34
Reden: reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er met flosjes eraan, die zijn te doen, vergelijkbaar met (plastic) wasknijpers.



Belangrijk is wel hoe je ze plaatst, ff uitproberen, maar bijv niet op het topje alleen zetten, liefst zo ver mogelijk op de (hele) tepel, zeker in het begin. En niet te lang laten zitten, eraf halen is idd net zo pijnlijk/pijnlijker.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik zou deze nemen. Die kan je zo hard aandraaien als je zelf prettig vind, wat zeker aan te raden is als het je eerste klemmen zijn.

Ik heb ze volledig van metaal, vind ik veel mooier, maar kon er zo snel geen plaatje van vinden.



En die van smormel zijn inderdaad voor afgeharde tepels. Of andere lichaamsdelen



Alle reacties Link kopieren
Ik/wij hebben ook eens tepelklemmen gekocht. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij waren ze verpakt 'op moment van verkoop'. Maar goed, je voelt 'm natuurlijk al aankomen; op het moment dat we die dingen 'aanbrachten' bleken het meer klemmen zijn van het type accuklemmen.



Pfff, gloeit wel lekker na :p
Alle reacties Link kopieren
dank je wel voor de serieuze reacties, denk idd aan schroefklemmen, en niet voor knijpers, ga eens rondsnuffelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:BBKing schreef op 29 september 2010 @ 14:42:

Maar goed, je voelt 'm natuurlijk al aankomen; op het moment dat we die dingen 'aanbrachten' bleken het meer klemmen zijn van het type accuklemmen.



Pfff, gloeit wel lekker na :p



Waren het geen markt klemmen....

Sorry geen verder zinnige reactie, maar moest ff heel hard lachen en denken, auw, auw, auwwwww....
Alle reacties Link kopieren
Deze dus niet, lijkt me een pijnlijke ervaring. Ik ben benieuwd waarmee je thuis gekomen bent.





Alle reacties Link kopieren
quote:raspberry71 schreef op 29 september 2010 @ 06:44:

al is het nog vroeg, ik gooi hem er toch maar in, omdat ik vanavond wat nieuwe speeltjes wil bestellen...mij lijkt het wel wat, iemand ervaring en tips en adviezen?

Thanx!Yep, heb er ervaring mee maar is nogal dubbel..... die keer was best fijn maar was in gezelschap van een wel zeer ervaren ong. 10j. oudere dame die daar duidelijk nog al eens mee gespeelt had.... dus: kan leuk zijn maar wie ze derop plaats kan je volgens mij beter niet onderschatten.... anders zal het snel over zijn met de pret, dat beloof ik je!
Alle reacties Link kopieren
nou, ik heb ze gisteren besteld, dus zullen zien, ben benieuwd! moet er zowiezo voor in de juiste kinky mood zijn, lijkt me zo...verder besteld, trilei met afstandsbediening, anale vibrator en vastbindset voor op bed...I know, best kinky, maar goed, is weer tijd voor een beetje spanning in bed...
Alle reacties Link kopieren
@ Raspberry



Zozo, je hebt flink uitgepakt. Leuk hoor! Dat wordt een lange dag/avond/nacht..



Ook een optie: 2 tepelpiercings laten zetten

Best lekker!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook best eens het proberen waard, tepelklemmen, maar als ik er nu op dit moment aan denk krijg ik echt een heel vreemd gevoel in mijn borsten. Brrr.

Denk dat je er wel echt geil voor moet zijn.



Ben benieuwd hoe het jou bevalt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, lekker, vooral als mijn man dan na een tijdje juist de huid rond de tepelhof zachtjes aait of aan het kettinkje trekt......als ik heel opgewonden ben kan ik met de klemmetjes echt in een rush komen, heerlijk. En het moment dat ze eraf gaan is ook een bijzonder gevoel, kan pijnlijk zijn en tegelijkertijd heel erg lekker. Wel geldt: bouw het rustig op, niet klik in 1 kker erop zetten en hard trekken of er tegen aan slaan.......gewoon langzaam beginnen. Succes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor al jullie tips, zit met smart te wachten op de postbode, maar tot op heden, niks....
Alle reacties Link kopieren
Hang ze ook een keertje aan je schaamlippen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven