Tepelpiercing erg zichtbaar zonder bh?

03-11-2015 00:29 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jààren onzeker te zijn geweest over mijn kleine borstjes vind ik ze eindelijk prachtig! Nu wil ik ze versieren met een piercing maar... Ze zijn zo klein en stevig dat ik nooit bh's draag. Die heb ik écht niet nodig ook. Ik ben bang dat mijn piercings dan wel heel erg zichtbaar zijn. Soms is dat opwindend maar het kan natuurlijk ongepast zijn.. Graag ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Groenoog schreef op 03 november 2015 @ 10:15:

en daarom vindt ik piercing overbodig, je neemt ze, maar bedenkt je gelijk dat beter niemand ze mag zienIk vind dat je een piercing zeker als die seksueel getint is ook voor jezelf hebt. een ander choqueer je er misschien mee.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen ZONDER BH volgens mij.

Lig altijd dubbel wanneer ik dat zie.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 03 november 2015 @ 08:21:

Oh en voor degenen die hem nog gaan zetten: de genezing duurt 9 maanden tot 1,5 jaar. Meestal voel je hem na 1 maand nog amper maar dan is dat kanaaltje nog laaaaang niet genezen dus ik zou hem ook echt niet laten piercen met de instelling dat je er na 3 maanden een leuk sierraad in kunt doen, als je zo een rondje op internet doet blijkt dit bijna altijd fout te gaan.



Zelfs als mensen hem na 1jaar netjes wachten pas wisselen komt het vaak voor dat hij alsnog geïrriteerd raakt, tepelpiercings zijn over het algemeen zeer gevoelige piercings.Goed punt! Mijne was na twee jaar pas genezen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zouden mannen met tepel piercings dat dan doen? Of zou het gewoon niet boeien?
Geen idee. Ik heb er geen
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ( staafje) ook zichtbaar zonder bh.

In bepaalde gelegenheid kan het opwindend zijn, vind ik en mijn vriend.



Gewoon op straat en werk niet. Maar met bh aan zie je niks bij mij.



In bikini zie je het wel maar dat boeit mij weinig.
quote:Koettie schreef op 03 november 2015 @ 11:25:

[...]



Goed punt! Mijne was na twee jaar pas genezen.Ja wat een gedoe he! Ik heb hem pas een maand dus heb nog een laaaange weg te gaan. Maar ik heb het er voor over, ben er echt blij mee
Stomme vraag misschien. Maar werkt zo een pad niet om in je bh te stoppen?
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 22:45:

Stomme vraag misschien. Maar werkt zo een pad niet om in je bh te stoppen?Zeker wel, maar het ging er juist om dat je het zonder bh kon zien toch?
quote:pommiaan schreef op 06 november 2015 @ 23:07:

[...]

Zeker wel, maar het ging er juist om dat je het zonder bh kon zien toch?



O ja.. Lol. Volgens mij zie je dat dan toch altijd? Mits je geen wijde wollen trui draagt..
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 23:09:

[...]





O ja.. Lol. Volgens mij zie je dat dan toch altijd? Mits je geen wijde wollen trui draagt..Haha ja nouja zoals ik al zei ligt het aan de dikte van je staafje. Een normaal staafje is 1.6 mm breed plus bijbehorende balletjes dus die zie je sowieso. Ik heb door (te) kleine tepels een 1.2 staafje met kleinere balletjes en die zie je amper zonder bh.
Zoals gezegd ik heb er geen. En geen bh.



Maar maakt 0,4 mm het verschil tussen wel of niet zien? Das zo weinig..

Ligt het er niet enorm aan of je bv een strak topje draagt? Dacht dan zie je het altijd.
Nou het staafje zal niet heel erg veel uitmaken. Want mijn balletjes sluiten mooi aan bij mijn tepels. Dus het staafje zie je bij mij niet. Het zijn voornamelijk de balletjes die je ziet. Tenminste dat is bij mij zo.



Ik zit nu lekker zonder bh op de bank en ik zie nu 2x een tepel met daarnaast 2 balletjes. Dus gezellig 3 bobbeltjes op een rijtje.
quote:THE-BATWOMAN schreef op 06 november 2015 @ 23:35:

Het zijn voornamelijk de balletjes die je ziet. Tenminste dat is bij mij zo.

Ik zit nu lekker zonder bh op de bank en ik zie nu 2x een tepel met daarnaast 2 balletjes. Dus gezellig 3 bobbeltjes op een rijtje.

Doe een niet zo gedetailleerd!! Zit zonder bh en seau in badjas op de bank!

Have merci!

(kun je wel 3 op een rijen.. .)
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 23:39:

[...]



Doe een niet zo gedetailleerd!! Zit zonder bh en seau in badjas op de bank!

Have merci!

(kun je wel 3 op een rijen.. .)



Ja hallo, ik kijk alleen even naar mijn tieten om het te beschrijven dat het staafje niet zoveel uitmaakt.



Over de badjas heb ik niks gezegt. Alleen zonder bh.
Ik bedoelde me selluf. In badjas sonder bh en seau
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 23:45:

Ik bedoelde me selluf. In badjas sonder bh en seau Zeg dat dannnnnnnn.
Hahaha nee maar de bolletjes worden bij het zetten van de piercing afgesteld op de maat van het staafje . Ik heb kleine bolletjes omdat mijn staafje dunner is. Degene die met mij meeging heeft wel een normaal staafje en zij heeft daarom dus grotere balletjes dus bij haar zie je ze wel goed zitten. Snappie?
quote:THE-BATWOMAN schreef op 06 november 2015 @ 23:49:

[...]



Zeg dat dannnnnnnn.
Ok het wordt me steeds duidelijker (en ik krijg het steeds warmer. Zomer in aantocht denk ik.



Dragen jullie buitenshuis sowieso een bh. Of nu extra omdat het anders teveel zichtbaar is?

Zijn natuurlijk situaties waar je niet wil dat het gezien wordt.
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 23:57:

Ok het wordt me steeds duidelijker (en ik krijg het steeds warmer. Zomer in aantocht denk ik.



Dragen jullie buitenshuis sowieso een bh. Of nu extra omdat het anders teveel zichtbaar is?

Zijn natuurlijk situaties waar je niet wil dat het gezien wordt.Ik draag altijd een bh, behalve als ik ga slapen of ga douchen. Vind ik toch mooier vormen dan natuurlijke borsten . Natuurlijke borsten zijn vaak toch ietwat puntig zonder voorgevormde bh. Behalve bij een A, maar ook daarbij kan dat. Iniedergeval vind ik een bh beter staan onder strakkere kledingstukken. Tenzij je shirtje zo strak is dat 'ie je borsten alsnog rond vormt.
quote:pommiaan schreef op 07 november 2015 @ 00:15:

[...]. Natuurlijke borsten zijn vaak toch ietwat puntig zonder voorgevormde bh. Behalve bij een A, maar ook daarbij kan dat. .

Ik ga vanwege praaivisie niet teveel zeggen waarom ik er wel wat van af weet. Maar een voorgevormde is niet nodig (helpt wel als je je piercing niet te zichtbaar wil hebben) om je borsten goed te laten zitten zonder daf het puntig is.. En een strak topje brengt ze ook niet in model...

Maar ca. 80% draagt de verkeerde maat. Daar zit hem de crux..
Alle reacties Link kopieren
Het zichtbaar (kunnen) laten zijn van tepelpiercings, vind ik juist de fun van mijn ringetjes.



Normaal gesproken, met werk ed altijd een bh met vulling, zodat ze niet zichtbaar zijn.

Maar ik draag ook wel dunne bh's of soms geen, om er juist wel een blik op te laten werpen.
quote:ikke.merel schreef op 08 november 2015 @ 11:04:

Het zichtbaar (kunnen) laten zijn van tepelpiercings, vind ik juist de fun van mijn ringetjes.



Normaal gesproken, met werk ed altijd een bh met vulling, zodat ze niet zichtbaar zijn.

Maar ik draag ook wel dunne bh's of soms geen, om er juist wel een blik op te laten werpen.



Hangt zo van de situatie af he..

Op bezoek bij oma in het bejaardenhuis is een bh met vulling wel wenselijk
Alle reacties Link kopieren
Hahaha idd,Corona67😇

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven