Tepels betrekken in seks

13-02-2013 11:30 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, meteen een vervolgvraag op mijn eerdere topic over gelikt worden: hoeveel vrouwen kunnen het waarderen dat hun tepels (en borsten) betrokken worden in het liefdesspel? Ik heb partners gehad die daar zeer opgewonden van werden maar ook enkele die het hooguit een irritant gevoel vonden.



Laat ik het hier dan wel minder ruim stellen; het gaat me erom of je 't op zich wel fijn vindt of eigenlijk niet, ervan uitgaande dat de persoon die dat bij jou doet het op de voor jou "goede" manier doet, dus niet knijpen, te hard bijten, te zacht strelen, etc.

Wil je dat je tepels betrokken worden bij de seks?

Totaal aantal stemmen: 53

meestal wel (85%)
meestal niet (15%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens zelf 'meestal wel' gestemd omdat ik anders de uitslag niet kan zien Mijn tepels doen wat mij betreft NIET mee bij de seks, maar de meeste vrouwen waar ik mee gevreeën heb vonden het wel (al dan niet heel erg) aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Pffff je gaat wel lekker zo he.....Ben benieuwd waar je volgende topic over gaat......
Alle reacties Link kopieren
quote:ienemienemutte schreef op 13 februari 2013 @ 11:32:

Pffff je gaat wel lekker zo he.....Ben benieuwd waar je volgende topic over gaat......First things first Er komt vast wel weer eens een andere vraag.
Kijk hier zeg ik dus volmondig JAAAA tegen. Uiteraard als hij niet bezig alsof hij radioknoppen bedient of een vlek uit het tapijt veegt, maar dat spreekt voor zich.
Alle reacties Link kopieren
Want? als er nu 85% "meestal wel" stemt, sla je met dat percentage je volgende bedgenote om de oren?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2013 @ 11:43:Uiteraard als hij niet bezig alsof hij radioknoppen bedient of een vlek uit het tapijt veegt, maar dat spreekt voor zich.Precies, we gaan uit van de ideale partner die weet wat hij doen moet om 't jou naar de zin te maken. En dan vraag ik me af of er vrouwen zijn voor wie er geen 'goede' manier is m.a.w. die gewoon vinden dat je met je tengels van d'r borsten en tepels af moet blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2013 @ 11:44:

Want? als er nu 85% "meestal wel" stemt, sla je met dat percentage je volgende bedgenote om de oren?Klopt, daar zijn statistieken toch voor? "Schat, het zit echt niet goed bij jou hoor..."
Alle reacties Link kopieren
Tepels zijn 'aan-knopjes'
Alle reacties Link kopieren
quote:Femme77 schreef op 13 februari 2013 @ 11:45:

Tepels zijn 'aan-knopjes' En te hard erin bijten is 'uit'?
quote:manikshamanik schreef op 13 februari 2013 @ 11:32:

Ik heb overigens zelf 'meestal wel' gestemd omdat ik anders de uitslag niet kan zien Mijn tepels doen wat mij betreft NIET mee bij de seks, maar de meeste vrouwen waar ik mee gevreeën heb vonden het wel (al dan niet heel erg) aangenaam.Ik kwam ooit eens een man in bed tegen die echt wild werd als ik z'n tepels aanraakte. Nooit eerder meegemaakt, maar wellicht ook een polletje waard hahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2013 @ 11:51:Ik kwam ooit eens een man in bed tegen die echt wild werd als ik z'n tepels aanraakte. Nooit eerder meegemaakt, maar wellicht ook een polletje waard hahaha.Nou, wat let je? Ik vind het in elk geval bloedirritant als er iemand aan gaat zitten frutten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk als er tijdens de daad ook aandacht wordt geschonken aan mijn tepels..
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt er dat niemand knijpen en te hard bijten kan waarderen?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij een absolute no go, meestal dan. Heel soms vind ik het wel lekker, maar dan moet ik net in een goede periode zitten. Heb nl last van mastopathie en dan is iemand die aan je borsten/ tepels zit, op z'n zachtst gezegd, niet prettig. Mijn man doet altijd heel erg zijn best, maar negen van de 10 keer is het echt wegwezen daar.
Vroegah vond ik het fantastisch, dat tepelgedoe. Je kon me meteen opdweilen . Na een paar jaar borstvoeding vind ik dat gefriemel aan mijn tepels alleen nog maar irritant. En het ligt toch echt aan mij, want ik heb niet ineens een andere man gekregen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:CCake schreef op 13 februari 2013 @ 12:44:

Wie zegt er dat niemand knijpen en te hard bijten kan waarderen?Dunno, it ain't me
Alle reacties Link kopieren
OP, wat vond je daar zo irritant aan? Wellicht is het bij jou tot nu toe ook nog niet "goed" gedaan? Ik heb het ook wel eens gehad dat ik het irritant vond.. Dat gepriegel!
Alle reacties Link kopieren
dat zal er idd ook wel mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chartreuse schreef op 13 februari 2013 @ 13:01:

[...]



Dunno, it ain't me Me neither!
Alle reacties Link kopieren
Een potje seks zonder dat mijn tepels aangeraakt/gelikt worden beschouw ik niet eens als goede seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:kindvandemelkboer schreef op 13 februari 2013 @ 13:49:

Een potje seks zonder dat mijn tepels aangeraakt/gelikt worden beschouw ik niet eens als goede seks.+1
Alle reacties Link kopieren
Het is geen kwestie van mogen, maar van MOETEN. Tuurlijk moeten mn tepels betrokken worden bij de seks!
Alle reacties Link kopieren
Mijn borsten zijn bijna net zo gevoelig als alleen mijn tepels. Dus die hele area betrekken in het liefdesspel is wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Amen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven