Tepels betrekken in seks

13-02-2013 11:30 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, meteen een vervolgvraag op mijn eerdere topic over gelikt worden: hoeveel vrouwen kunnen het waarderen dat hun tepels (en borsten) betrokken worden in het liefdesspel? Ik heb partners gehad die daar zeer opgewonden van werden maar ook enkele die het hooguit een irritant gevoel vonden.



Laat ik het hier dan wel minder ruim stellen; het gaat me erom of je 't op zich wel fijn vindt of eigenlijk niet, ervan uitgaande dat de persoon die dat bij jou doet het op de voor jou "goede" manier doet, dus niet knijpen, te hard bijten, te zacht strelen, etc.

Wil je dat je tepels betrokken worden bij de seks?

Totaal aantal stemmen: 53

meestal wel (85%)
meestal niet (15%)
Ja joh, zo ben ik hè, pleaser tot en mét!
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je nog iets toe te voegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat er veel vrouwen zijn die graag hebben dat hun tepels betrokken worden in een potje seks, TO. Wat denk jij?
O ja, goeie vraag!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het wel en niet.
Alle reacties Link kopieren
Saaie poll overigens. Die vul ik mooi niet in.
Alle reacties Link kopieren
Zeg Cake concentreer je eens op mijn tepels ipv zo te ouwehoeren. Roos horen we niet meer hoor na mijn 26e x Syrisch Alfabet-training
Dat kan jij dan toch veel beter, Keek.. polletjes maken.



Es denken:'



Ja, alleen likken met volle tong.

Ja, alleen likken met puntje tong

Ja, combi likken/zuigen graag

Ja, alleen hard zuigen

Ja, alleen zacht zuigen.

Ja, maar alleen door een vrouw

Ja maar alleen door een man

jajajajaja had ik al ja gezegd?



En ga zo maar door!
Alle reacties Link kopieren
Oh, excuus Tamara! Is het akkoord dat ik nog even op Rooss reageer?



Goed, ik doe het sowieso.



Rooss, ik mis onder andere de opties:

Ik weet niet wat tepels zijn.

Alleen aan de voor de kijker linkertepel.

Alleen aan de voor de kijker rechtertepel.

Mijn derde tepel ontvangt graag ook wat aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Excuses aanvaard...nu vlug door jij! haha
Oke, aangezien jij toch aan Tamara ligt te friemelen kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.



Nee, alleen als ik de dag daarvoor boerenkool heb gegeten.

Nee, ik vind tepels stom.

Nee, ik lig altijd op mijn buik.

Nee, ik word alleen geil als je bij vollemaan aan mijn grote teen sabbelt.

Nee nee nee, had ik al nee gezegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:ienemienemutte schreef op 13 februari 2013 @ 11:32:

Pffff je gaat wel lekker zo he.....Ben benieuwd waar je volgende topic over gaat......

Een tijdje geleden hadden we de not done-topics. Die werden ook aan de lopende band opgestart.



Sommige vrouwen likken mijn tepels, maar dat heeft weinig tot geen effect. Ik raak er niet opgewonden van. Volgens mij zijn tepels bij vrouwen gevoeliger. Ik kan me iemand herinneren wiens tepels hard worden, als ik eraan lik of ermee speel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik even een break neem met de cursus Syrisch:



Tegels betrekken bij de seks?

Alleen als Kerst dit jaar in de zomer valt

Ik geloof niet dat ik tepels heb

Heb nog nooit seks gehad

Heb ik u niet een keer bij de slager ontmoet?
Tammetje!



Hans, vrouwen bij wie de tepels niet reageren zijn eerder uitzondering dan regel. Ik vind het altijd gek als ze niet hard worden, vraag me dan of ze het wel leuk vindt!
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 13 februari 2013 @ 15:22:

Nou, het Syrisch alfabet kennende....



Dan schrijf ik een potje Cyrillisch:



Я тебя люблю (Ja tebja ljublju) = Ik hou van jou.



Dat geeft andere tongbewegingen dan bij onze letters.



Verder: ik lik vreemd genoeg niet aan borsten, tenzij de vrouw mij daarom vraagt of daartoe hint.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nou |Roos, dankzij Hans hierboven weet je meteen wat je te wachten staat
*slotje*
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 13 februari 2013 @ 15:59:

Aangezien ik even een break neem met de cursus Syrisch:



Tegels betrekken bij de seks?

Alleen als Kerst dit jaar in de zomer valt

Ik geloof niet dat ik tepels heb

Heb nog nooit seks gehad

Heb ik u niet een keer bij de slager ontmoet?
Weet je wanneer het echt lekker is als er eens flink in gebeten, getrokken of geknepen wordt?

Als je op het punt staat klaar te komen.....



Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik van het boerenland kom en geen Syberisch of Cyrillisch spreek....

Ik wil dus ook graag deelnemen aan de cursus bij Tam...is er nog een plekkie?
Alle reacties Link kopieren
Wat....



Is tammiepammie de cursusmarkt voor mij aan het verzieken?
Alle reacties Link kopieren
Oesje, los van in welke taal we liefst seksen, heb ik het met dit topic wat moeilijk. Als ik namelijk de tepels van mijn vriendin nog maar zie, krijg ik heel dikwijls al een erectie. Daar zit dus duidelijk een soort seksuele lading mee verbonden. Ik kan mij niet goed voorstellen dat die tepeltjes dus doelloos op de rest van het seksspel zouden moeten blijven toekijken :-) Betrekken andere mannen dan niet elk vierkante centimetertje van het lichaam bij de seks? Ik heb het niet over wild te keer gaan als je partner daar niet van houdt he, maar gewoon : betrekken bij het spel. Kan simpelweg een pluimzachte aai zijn.
Alle reacties Link kopieren
aah kom op dit kan toch niet eens een topic zijn? Natuurlijk moet je de tepels betrekken niet bij elke vrouw als "knopjes"maar heel licht strelen of likken vind toch elke vrouw lekker?
you being you, makes you special.
Alle reacties Link kopieren
Tepels horen erbij, punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzieq14 schreef op 13 februari 2013 @ 22:21:Natuurlijk moet je de tepels betrekken niet bij elke vrouw als "knopjes"maar heel licht strelen of likken vind toch elke vrouw lekker?7% van de vrouwen is het niet met je eens. En ik heb ook wel eens een vriendin gehad die het op zich wel lekker vond als haar borsten (als geheel) werden aangeraakt. Gefrunnik - hard of zacht - aan haar tepels vond ze irritant. En andere vrouwen vonden het juist wel weer erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 13 februari 2013 @ 22:31:

[...]





7% van de vrouwen is het niet met je eens. En ik heb ook wel eens een vriendin gehad die het op zich wel lekker vond als haar borsten (als geheel) werden aangeraakt. Gefrunnik - hard of zacht - aan haar tepels vond ze irritant. En andere vrouwen vonden het juist wel weer erg leuk.Oke maar even.. je streelt een vrouw haar borsten omzeil je dan de tepels? HUH die raak je dan zelfs onbewust aan.. zelfs als ik word vast gepakt bij mijn borsten tijdens de seks raakt hij mijn tepels aan dat valt toch niet te doen?
you being you, makes you special.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven