Terugtrekken van seks

12-02-2017 22:31 60 berichten
Nadat we seks hebben gehad met mn vriend zouden we gaan eten, hij had me gebeft gevingerd etc. We gingen met doekjes onze handen schoon maken omdat we zouden eten. Ik zat ook aan hem. Ik was gwn even beniewd naar de geur en ik vroeg hem hoe hij het vind ruiken, hij zei dat het gewoon een vrouwengeur is en een normale geur heeft en het niet storend is.Ik werd er onzeker van omdat hij zijn handen schoonmaakte, terwijl ik het zelf ook deed eigenlijk, hij zei ik heb het wel eerder opgezocht voor jou al en weet dat het een geurtje wel normaal is. Maar waar ik vooral onzeker over werd was dat hij een grapje maakte over 'mijn haring', hij zei dat hij vaak van zijn vriend hoorde dat vagina s naar vis ruiken.. Hij heeft erop gezworen dat de mijne niet zo ruikt maar de grap al.. Dus nu trek ik me terug en wil niet meer dat hij me beft, daarintegen wilt hij me wel graag beffen.
Alle reacties Link kopieren
En je vraag is?
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal. Leest lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trek in sushi.
Alle reacties Link kopieren
Ooohhhh was je dát aan het doen vanavond!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Phaedra__ schreef op 12 februari 2017 @ 22:32:

En je vraag is?Ja die grap die hij maakte, maakt mij onzeker en ik wil hierdoor ook geen seks meer.. Weet niet of ik hierover moet praten en of hij het meent
Alle reacties Link kopieren
Whut? Je wordt er onzeker van ondat je vriend zijn handen schoonmaakte voordat hij ging eten?



Well, that's odd xD



Ik vind kuttenlucht van mijn sekspartners of van mezelf tijdens en vlak na de seks niet vies, maar als ik ga eten hoef ik het niet te ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1994 schreef op 12 februari 2017 @ 22:35:

[...]



Ja die grap die hij maakte, maakt mij onzeker en ik wil hierdoor ook geen seks meer.. Weet niet of ik hierover moet praten en of hij het meentGewoon geen seks meer.
quote:shala91 schreef op 12 februari 2017 @ 22:36:

Whut? Je wordt er onzeker van ondat je vriend zijn handen schoonmaakte voordat hij ging eten?



Well, that's odd xD



Ik vind kuttenlucht van mijn sekspartners of van mezelf tijdens en vlak na de seks niet vies, maar als ik ga eten hoef ik het niet te ruiken.Nee het gaat eigenlijk meer om de grap die hij maakte
Alle reacties Link kopieren
que?



wat is nu t probleem?
quote:Sunny1994 schreef op 12 februari 2017 @ 22:35:

[...]



Ja die grap die hij maakte, maakt mij onzeker en ik wil hierdoor ook geen seks meer.. Weet niet of ik hierover moet praten en of hij het meentEen grap is toch wat het is? Namelijk een grap.
Alle reacties Link kopieren
omdat zijn vriend zegt dat vaginas naar vis ruiken, maar die van jou blijkbaar niet, wil je niets meer?
Alle reacties Link kopieren
Niet zo druk om maken, is gewoon een heel oud grapje. Iets in de trand van "je loopt met je vrouw in een visserij haven, zei zegt het stinkt hier, kun je als man zeggen "moet je je benen bij elkaar houden".



Super flauw en vagina ruikt helemaal niet naar vis maar heeft gewoon een geur die mannen ook kunnen hebben.



Ik ben zeevarende en soms als ik aftrek en mijn geur van penis kont omhoog dan is die soms de geur van mijn vrouws vagina en dat is heerlijk om te ruiken dan.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Oooo, of jij je moet terugtrekken uit jullie seksleven.

Ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 12 februari 2017 @ 22:37:

que?



wat is nu t probleem?

Vriend noemde TO of TO's puni mijn haring

TO denkt nu dat ze een viskraam heeft en wil niet meer neuken
Alle reacties Link kopieren
Sowieso hoort seks niet voor het huwelijk.
hij zei expliciet dat het hem niet stoort, er is niks aan de hand, je maakt je zorgen om niks... hij heeft hooguit een debiel gevoel voor humor
quote:HoesjeBoesje schreef op 12 februari 2017 @ 22:38:

omdat zijn vriend zegt dat vaginas naar vis ruiken, maar die van jou blijkbaar niet, wil je niets meer?Blijkbaar niet? Grapje als mijn haring is naar mijn mening hetzelfde als wat zijn vriend zei
Alle reacties Link kopieren
hij heeft gezworen dat ik niet zo ruik, zeg je in de OP.

wat is je probleem dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1994 schreef op 12 februari 2017 @ 22:36:

[...]



Nee het gaat eigenlijk meer om de grap die hij maakte



Liefje, het is een grap.



Niet meer dan dat. Mannen maken sinds mensenheugenis grapjes over de visluchtvaginageur van vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem niet gelooft ruik je toch zelf even?
Als hij die grap meende, zou hij je echt niet beffen hoor, denk daar gewoon aan
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er uitjes op doen dan is het af!

Het is zoals vele zeggen een oud grapje.
you go girl
Met hoeveel mensen hadden jullie nou seks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven