Terugtrekken van seks

12-02-2017 22:31 60 berichten
Nadat we seks hebben gehad met mn vriend zouden we gaan eten, hij had me gebeft gevingerd etc. We gingen met doekjes onze handen schoon maken omdat we zouden eten. Ik zat ook aan hem. Ik was gwn even beniewd naar de geur en ik vroeg hem hoe hij het vind ruiken, hij zei dat het gewoon een vrouwengeur is en een normale geur heeft en het niet storend is.Ik werd er onzeker van omdat hij zijn handen schoonmaakte, terwijl ik het zelf ook deed eigenlijk, hij zei ik heb het wel eerder opgezocht voor jou al en weet dat het een geurtje wel normaal is. Maar waar ik vooral onzeker over werd was dat hij een grapje maakte over 'mijn haring', hij zei dat hij vaak van zijn vriend hoorde dat vagina s naar vis ruiken.. Hij heeft erop gezworen dat de mijne niet zo ruikt maar de grap al.. Dus nu trek ik me terug en wil niet meer dat hij me beft, daarintegen wilt hij me wel graag beffen.
Je ruikt alleen naar vis als je vaginale balans een beetje verstoord is, of als je een bacteriele vaginose hebt.



Maak je nou maar niet druk, ook al ruik je naar vis (wat niet zo is zegt hij, hij heeft er blijkbaar geen moeite mee.



En dat hij zijn handen wast lijkt mij normaal.
Alle reacties Link kopieren
Niet druk om maken. Die vriend van hem beft gewone vieze vrouwen. En inderdaad: een stinkende kut wordt echt niet gelikt hoor... Geloof je vriend, onzekerheid in bed belemmert genot!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~




Ik heb trouwens niet mijn handen gewassen
quote:GateKeeper schreef op 12 februari 2017 @ 22:39:

[...]



Vriend noemde TO of TO's puni mijn haring

TO denkt nu dat ze een viskraam heeft en wil niet meer neuken
Alle reacties Link kopieren
Hoezo je handen schoonmaken met doekjes??

Was je handen erna gewoon ff onder de kraan met zeep..
Alle reacties Link kopieren
Zo'n topic en niemand die mij even komt roepen?
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Alle reacties Link kopieren
Seks moet leuk blijven, grapjes moeten daarbij toch ook kunnen?

M'n vriend en ik hebben het er altijd over dat we samen ruiken naar kroepoek, geen compliment maar ik kan er wel om lachen
Zure Visgleuf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 12 februari 2017 @ 23:59:

Zure Visgleuf? Hooooi Pluisje! .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymiss schreef op 12 februari 2017 @ 23:54:

Hoezo je handen schoonmaken met doekjes??

Was je handen erna gewoon ff onder de kraan met zeep..ja dat vraag ik me ook af. je hebt seks en daarna was je je handen bij de kraan. Eigenlijk altijd wel maar helemaal als je gaat eten waarom met doekjes?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Zure_Visgleuf schreef op 12 februari 2017 @ 23:57:

Zo'n topic en niemand die mij even komt roepen?

Nee, want ik weet dat het alarm bij jou thuis toch afgaat.



TO, de volgende keer als je vriend je beft strooi je er lekker wat uitjes bij, dat zal hem leren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 12 februari 2017 @ 22:37:

[...]



Een grap is toch wat het is? Namelijk een grap.Ja een grap, maar in de meeste grappen zit wel een kern van waarheid hoor. TO heeft groot gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zure_Visgleuf schreef op 12 februari 2017 @ 23:57:

Zo'n topic en niemand die mij even komt roepen? Ik wilde net gaan uitleggen dat zoiets op het VF ook wel een zure visgleuf genoemd wordt, maar ik zie dat ik te laat ben. Ik moet ook niet slapen 's nachts .
Alle reacties Link kopieren
Niet meer gebeft worden maar wel neuken? Vreemde keus.

Of wil je niks meer?
Alle reacties Link kopieren
Er loopt een blinde man langs een haringkar. Dan zegt hij : "Mogge dames!"
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Je handen wassen voor je gaat eten lijkt mij normale hygiëne.

Ik zou er juist op afknappen als iemand dat niet doet.

Dat jij er voor kiest om daar onzeker van te worden, grapjes serieus te nemen en geen seks meer te willen, dan zit er echt iets mis in jouw hoofd hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd wel van een visje tussendoor
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:spookdiertje77 schreef op 13 februari 2017 @ 01:36:

[...]



Nee, want ik weet dat het alarm bij jou thuis toch afgaat.



TO, de volgende keer als je vriend je beft strooi je er lekker wat uitjes bij, dat zal hem leren!

Aaah mijn toeter is al beroemd en berucht over heel Viva .



Sorry Grootje, je was te laat .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:IBIopviva schreef op 13 februari 2017 @ 01:29:

[...]





ja dat vraag ik me ook af. je hebt seks en daarna was je je handen bij de kraan. Eigenlijk altijd wel maar helemaal als je gaat eten waarom met doekjes?We waren in de auto
quote:Barbaa schreef op 13 februari 2017 @ 09:21:

Je handen wassen voor je gaat eten lijkt mij normale hygiëne.

Ik zou er juist op afknappen als iemand dat niet doet.

Dat jij er voor kiest om daar onzeker van te worden, grapjes serieus te nemen en geen seks meer te willen, dan zit er echt iets mis in jouw hoofd hoor.Dat hij zijn handen schoonmaakt vind ik niet erg, ik zit alleen met de grap die hij maakte, ik heb het hem gevraagd hij heeft erop gezworen dat het echt niet zo ruikt en dat hij mij niet zou beffen als het zou stinken etc, hij weet zelf niet meer waarom hij zo n grapje maakte, maar ik zit er gewoon mee, hij is mijn eerste ik trekte me al terug en nu dit..
Echt die grapjes zijn al zo oud als de weg naar Rome.

Hij bedoelt er niets mee .
Even loepen doet wonderen.

Denk dat jouw vriend beter niet meer tegen jou kan praten, alles maakt jou onzeker.
Je zocht een stok om mee te slaan en die heb je gevonden. Gefeliciteerd.
quote:Zure_Visgleuf schreef op 12 februari 2017 @ 23:57:

Zo'n topic en niemand die mij even komt roepen? DEAD
Gewoon een grap terug maken samen in een deuk liggen en dan is de onderbroekenlol er ook weer vanaf.

Ik vind piemels trouwens erger ruiken dan (mijn) vagijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven