Tijden seks met partner fantaseren over andere, wie ook?

28-03-2012 23:30 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het bijna altijd, zit nu in een 10jarige relatie, 2 kinderen voor mij is de lol en spanning er wel af.



Favo fantaseer onderwerpen



Buurmeisje

Haar vriendinnen en zus





en jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:02:

Kunnen we het even ontopic houden.Ik heb je een vraag gesteld maar daar reageer je niet op
Alle reacties Link kopieren
Sodemieter op trieste, zieke hamish :puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:01:

[...]





Moet jij je energie niet eens gaan steken in andere dingen dan mensen loepen en vervolgens kutopmerkingen maken over hun zwakke plek?



Je bent vast zelf erg ongelukkig dat je dit nodig hebt :-) . Succes met je karma .nee, vind het sneu dat zo'n jonge meid zo'n puinhoop van haar leven maakt.
Ik fantaseer over topics die een slotje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
In mijn fantasie win ik de staatsloterij en hoef ik nooit meer te werken, maar dat telt zeker niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat een zielig verhaal.. Als ik je vriendin was had ik je meteen buiten gezet...
Alle reacties Link kopieren
Hamish kun je oprotten uit mijn topic en ergens anders aandacht gaan vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 00:09:

Wat een zielig verhaal.. Als ik je vriendin was had ik je meteen buiten gezet...Meen je die nou? Om wat? Fantaseren is toch heel normaal?
Alle reacties Link kopieren
Slap Hamish.

Zit je hier onder een nieuwe nick al je 'kennis' te spuien van het veelvuldig meelezen (en schrijven) ofzo?

Neem nog een borrel en kom met je echte nick langs als dat zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 29 maart 2012 @ 00:03:

[...]



Ik heb je een vraag gesteld maar daar reageer je niet opSpanning terugbrengen zei je, dat gaat niet lukken. Mijn vrouw is enorm veel aangekomen en wil daar niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, sorry TO voor de vervuiling: ik fantaseer serieus niet over een ander tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 29 maart 2012 @ 00:11:

Slap Hamish.

Zit je hier onder een nieuwe nick al je 'kennis' te spuien van het veelvuldig meelezen (en schrijven) ofzo?

Neem nog een borrel en kom met je echte nick langs als dat zo is.Dit ja. @ eleine, lekker negeren deze rellert
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:10:

Hamish kun je oprotten uit mijn topic en ergens anders aandacht gaan vragen.maar stel je voor dat jouw buurmeisje mijn dochter is?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:09:

[...]





Jij denkt dat ik een puinhoop van mijn leven maak? Omdat ik een eetstoornis heb is mijn hele leven een puinhoop?



Beetje kortzichtig he .Laat je niet op de kast jagen hoor. Sneu figuur dat het is. Vast kleine pik, dikke buik en laag iq.
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:12:

[...]





Spanning terugbrengen zei je, dat gaat niet lukken. Mijn vrouw is enorm veel aangekomen en wil daar niks aan doen.Maar jullie hebben nog wel regelmatig seks? En heb je haar ook verteld dat je niet opgewonden meer wordt van haar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijdens de seks geen tijd om over anderen te fantaseren. Dan moet ik al mijn aandacht erbij houden zal ik maar zeggen.
Fantaseer je om überhaupt opgewonden te raken of als extra stimulans?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de neiging tot fantaseren over een ander als ik spacecake op heb, en zelfs dan vind ik het niet kunnen eigenlijk...
Ik laat me niet op de kast jagen hoor dames . Ik heb mijn leven prima op orde. En wat ik kut vind, pak ik aan.



Ontopic.. Is je vrouw alleen aangekomen of is ze ook onverzorgd geworden?
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 29 maart 2012 @ 00:14:

[...]



Maar jullie hebben nog wel regelmatig seks? En heb je haar ook verteld dat je niet opgewonden meer wordt van haar?Ik word nog wel opgewonden van haar maar minder dan voor heen. We hebben 2 keer per week seks. Ik fantaseer om het geiler te maken, niet altijd hoor soms als ze eens een keer bovenop wil dan is het niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:16:

Ik laat me niet op de kast jagen hoor dames . Ik heb mijn leven prima op orde. En wat ik kut vind, pak ik aan.



Ontopic.. Is je vrouw alleen aangekomen of is ze ook onverzorgd geworden?Nee ze is zeker verzorgd.
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:17:

[...]





Nee ze is zeker verzorgd.



Dus je voelt je minder tot haar aangetrokken omdat ze is aangekomen? Ik kan me dat, zoals hamish even duidelijk maakte , best voorstellen.



Vind je het vervelend dat je fantaseert over andere vrouwen? Of vind je het zelf wel best?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:19:

[...]





Dus je voelt je minder tot haar aangetrokken omdat ze is aangekomen? Ik kan me dat, zoals hamish even duidelijk maakte , best voorstellen.



Vind je het vervelend dat je fantaseert over andere vrouwen? Of vind je het zelf wel best?





Ik zie het kwaad er niet van in. Het heeft niks te maken met hoeveel ik van haar hou.



Zou jij het willen weten van je man?
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:21:

[...]





Ik zie het kwaad er niet van in. Het heeft niks te maken met hoeveel ik van haar hou.



Zou jij het willen weten van je man?

Ja, ik zou het willen weten. Maar ik ben jouw vrouw niet.

Als jij vindt dat het op geen enkele manier afbreuk doet aan jullie relatie. En het jullie seksleven okay-ish houdt... Dan is het toch prima?



Ik zou, indien ik jouw vrouw zou zijn (en niet zou willen afvallen), me wellicht wat meer focussen op mooie lingerie etc.

Om te kijken of ik de spanning terug zou kunnen brengen.
Ik zou niet willen weten dat en wat hij fantaseert.

Ik zou het we willen wetenals hij mij niet meer aantrekkelijk vindt en waar dat aan ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven