Tijden seks met partner fantaseren over andere, wie ook?

28-03-2012 23:30 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het bijna altijd, zit nu in een 10jarige relatie, 2 kinderen voor mij is de lol en spanning er wel af.



Favo fantaseer onderwerpen



Buurmeisje

Haar vriendinnen en zus





en jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 29 maart 2012 @ 00:14:

[...]



Maar jullie hebben nog wel regelmatig seks? En heb je haar ook verteld dat je niet opgewonden meer wordt van haar?Ik word nog wel opgewonden van haar maar minder dan voor heen. We hebben 2 keer per week seks. Ik fantaseer om het geiler te maken, niet altijd hoor soms als ze eens een keer bovenop wil dan is het niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:16:

Ik laat me niet op de kast jagen hoor dames . Ik heb mijn leven prima op orde. En wat ik kut vind, pak ik aan.



Ontopic.. Is je vrouw alleen aangekomen of is ze ook onverzorgd geworden?Nee ze is zeker verzorgd.
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:17:

[...]





Nee ze is zeker verzorgd.



Dus je voelt je minder tot haar aangetrokken omdat ze is aangekomen? Ik kan me dat, zoals hamish even duidelijk maakte , best voorstellen.



Vind je het vervelend dat je fantaseert over andere vrouwen? Of vind je het zelf wel best?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 29 maart 2012 @ 00:19:

[...]





Dus je voelt je minder tot haar aangetrokken omdat ze is aangekomen? Ik kan me dat, zoals hamish even duidelijk maakte , best voorstellen.



Vind je het vervelend dat je fantaseert over andere vrouwen? Of vind je het zelf wel best?





Ik zie het kwaad er niet van in. Het heeft niks te maken met hoeveel ik van haar hou.



Zou jij het willen weten van je man?
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:21:

[...]





Ik zie het kwaad er niet van in. Het heeft niks te maken met hoeveel ik van haar hou.



Zou jij het willen weten van je man?

Ja, ik zou het willen weten. Maar ik ben jouw vrouw niet.

Als jij vindt dat het op geen enkele manier afbreuk doet aan jullie relatie. En het jullie seksleven okay-ish houdt... Dan is het toch prima?



Ik zou, indien ik jouw vrouw zou zijn (en niet zou willen afvallen), me wellicht wat meer focussen op mooie lingerie etc.

Om te kijken of ik de spanning terug zou kunnen brengen.
Ik zou niet willen weten dat en wat hij fantaseert.

Ik zou het we willen wetenals hij mij niet meer aantrekkelijk vindt en waar dat aan ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:21:

[...]





Ik zie het kwaad er niet van in. Het heeft niks te maken met hoeveel ik van haar hou.



Zou jij het willen weten van je man?

Absoluut niet! Dat lijkt me echt killing om te horen. Hou het maar lekker in je hoofd. En eventueel stimuleren om wat af te vallen. Samen gaan sporten ofzo. Jij zal ook wel niet meer de Ruud van tig jaar geleden zijn.
quote:Miekkie schreef op 29 maart 2012 @ 00:24:

Ik zou niet willen weten dat en wat hij fantaseert.

Ik zou het we willen wetenals hij mij niet meer aantrekkelijk vindt en waar dat aan ligt.dat dus.
Laat hamish even in een hoekje spelen en niet op letten, mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 29 maart 2012 @ 00:27:

Laat hamish even in een hoekje spelen en niet op letten, mensen.Ja sorry
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen het gewicht dat ook wel weer meevalt. Het is meer de sleur van 10 jaar lang dezelfde persoon, ik ben nooit vreemdgegaan. Op een gegeven moment raak je uitgekeken hoe hard dat ook klinkt.



Of ligt dit echt alleen aan mij?
Eleine!! Jij ook, kom bij de grote mensen staan en praat over Ruuds fantasieën. Hamish gaat nu spelen en zichzelf vermaken
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:31:

Het is niet alleen het gewicht dat ook wel weer meevalt. Het is meer de sleur van 10 jaar lang dezelfde persoon, ik ben nooit vreemdgegaan. Op een gegeven moment raak je uitgekeken hoe hard dat ook klinkt.



Of ligt dit echt alleen aan mij?Nee tuurlijk ligt dat niet alleen aan jou. Wat wel bij jou ligt is hoe je het weer spannend kan maken. Daar kan je toch wel dingen voor bedenken?
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:31:

Het is niet alleen het gewicht dat ook wel weer meevalt. Het is meer de sleur van 10 jaar lang dezelfde persoon, ik ben nooit vreemdgegaan. Op een gegeven moment raak je uitgekeken hoe hard dat ook klinkt.



Of ligt dit echt alleen aan mij?



Ik denk het.



Als je van je vrouw houdt dan beleef je de liefde.
Ik heb nog maar 3 jaar een relatie dus over sleur kan ik niet meepraten na 10 jaar.



Wat is er veranderd dan? Is het voorspelbaar geworden?
quote:Miekkie schreef op 29 maart 2012 @ 00:32:

Eleine!! Jij ook, kom bij de grote mensen staan en praat over Ruuds fantasieën. Hamish gaat nu spelen en zichzelf vermaken



Ja ja sorry .. Ik stond al met 1 been bij jullie .





quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:31:

Het is niet alleen het gewicht dat ook wel weer meevalt. Het is meer de sleur van 10 jaar lang dezelfde persoon, ik ben nooit vreemdgegaan. Op een gegeven moment raak je uitgekeken hoe hard dat ook klinkt.



Of ligt dit echt alleen aan mij?Volgens mij is dit héél afhankelijk van de moeite die je er zelf in stopt.. Alsin, is het altijd dezelfde riedel? Of doen jullie ook wel eens "iets geks"?
Alle reacties Link kopieren
Vrouw is er kan niet meer reageren, thnx dames.



Prettige nacht
Alle reacties Link kopieren
quote:hamish schreef op 28 maart 2012 @ 23:56:

[...]





zeg ga jij even de getrouwde (met nieuwe baby) verwarmingsmonteur neuken.En jij denkt dat je mij daar mee kunt kwetsen?? het was in ieder geval zóó lekker met hem neuken dat ik niet over anderen hoefde te fantaseren..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Misschien fantaseert zij wel over de buurman,of over jouw vrienden/collega's.. wie zal het zeggen...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:37:

[...]





En jij denkt dat je mij daar mee kunt kwetsen?? het was in ieder geval zóó lekker met hem neuken dat ik niet over anderen hoefde te fantaseren.. Goed zo. Die heb je in the pocket!
Alle reacties Link kopieren
quote:ruud0 schreef op 29 maart 2012 @ 00:36:

Vrouw is er kan niet meer reageren, thnx dames.



Prettige nachtOh je zit hier stiekem je problemen voor te leggen op een vrouwenforum. Waarom niet gewoon open en eerlijk met je vrouw bespreken. Ik denk dat je daar al een heel eind mee geholpen zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit hetzelfde als vreemdgaan... Vind ik dan !! In mijn ogen is dit gewoon bedriegen..! Als je haar niet meer aantrekkelijk vind dan zet je er een punt achter.. ( Als praten niet meer helpt ) Dan kan je misschien je fantasie's in werkelijkheid uitbrengen.. Ik hoop niet dat je buurmeisje minderjarig is dan ;)
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 00:40:

Ik vind dit hetzelfde als vreemdgaan... Vind ik dan !! In mijn ogen is dit gewoon bedriegen..! Als je haar niet meer aantrekkelijk vind dan zet je er een punt achter.. ( Als praten niet meer helpt ) Dan kan je misschien je fantasie's in werkelijkheid uitbrengen.. Ik hoop niet dat je buurmeisje minderjarig is dan ;)

Echt? Gedachten over een ander vind jij hetzelfde als seks hebben met een ander?



Overigens vind ik een relatie afkappen omdat je elkaar niet meer aantrekkelijk vind wel errug rigoureus. Hoe moet dat dan als je allebei 75+ bent?
Alle reacties Link kopieren
Ans,twee zielen,één gedachte..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 00:40:

Ik vind dit hetzelfde als vreemdgaan... Vind ik dan !! In mijn ogen is dit gewoon bedriegen..! Als je haar niet meer aantrekkelijk vind dan zet je er een punt achter.. ( Als praten niet meer helpt ) Dan kan je misschien je fantasie's in werkelijkheid uitbrengen.. Ik hoop niet dat je buurmeisje minderjarig is dan ;)Vind je dat echt? En als je dan geprikkeld wordt door een erotische film of boek? Is dat dan vreemdgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven