Tips aankoop eerste vibrator

22-11-2015 16:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Nu de feestperiode in aantocht is, is het weer tijd om cadeautjes te zoeken, deze keer iets gewaagder dan gewoonlijk voor m'n partner (ja ik ben een man indien dit niet duidelijk is).



Mijn partner komt niet zo gemakkelijk klaar wat voor haar de seks "minder prettig" maakt dan voor mij, dus misschien helpt een iets gewaagder cadeautje wel.

Zij is niet zo into speeltjes, zelfbevrediging, kinky gedoe, ... dus in de eerste plaats zoek ik iets deftigs en vrouwvriendelijk en al zeker en vast niet iets in een "slettenverpakking" of te exotisch roals een "rabbit" om met te starten lijkt me.

Zelf had ik al wat rondgezocht voor wat reviews enzo maar het aanbod is toch wel zeer uitgebreid.



Het mag kosten wat het wil maar anderzijds weet ik niet hoe ze hier op zal reageren.

Zo iets terugsturen naar de winkel... da's toch een beetje raar en ongewoon lijkt me.

Om ongebruikt in de doos te blijven zitten,... da's ook wat zonde.





Graag wat tips,

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste was een Lelo. Mooi zwart doosje en fijne vormgeving.
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Google op wand+vibrator. Niet voor inwendig gebruik, maar voor stimulering van de clitoris en erogene zone's. Niet 1 op batterijen kopen, maar gewoon 220V. Als ze het toch niks vindt, kun je hem altijd nog als massageinstrument voor andere lichaamsdelen gebruiken.
Als jouw vriendin sowieso al niet is van de speeltjes en zo dan denk ik dat dit kado wel eens in het verkeerde keelgat kan gaan schieten.
"Zij is niet zo into speeltjes, zelfbevrediging"



Leuk cadeau dan, een speeltje om haarzelf te bevredigen
quote:Blondie456 schreef op 22 november 2015 @ 16:56:

Als jouw vriendin sowieso al niet is van de speeltjes en zo dan denk ik dat dit kado wel eens in het verkeerde keelgat kan gaan schieten.Das dan weer onbedoeld een leuke dubbele opmerking
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 16:56:

"Zij is niet zo into speeltjes, zelfbevrediging"



Leuk cadeau dan, een speeltje om haarzelf te bevredigenZe komt niet makkelijk klaar, dan kan een vibrator een heel leuk kado zijn!
Before you assume, there is this thing called asking.
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 16:56:

[...]





Das dan weer onbedoeld een leuke dubbele opmerking Dat had ik al in de 'gaten' toen ik het schreef. Hij kan daar handig gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
Lelo
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:aquamarijne schreef op 22 november 2015 @ 16:58:

[...]





Ze komt niet makkelijk klaar, dan kan een vibrator een heel leuk kado zijn!Kan zeker... maar kan ook heel erg verkeerd vallen als ze daar totaal niet van is..
Alle reacties Link kopieren
De Womanizer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lianne74 schreef op 22 november 2015 @ 16:48:

Google op wand+vibrator. Niet voor inwendig gebruik, maar voor stimulering van de clitoris en erogene zone's. Niet 1 op batterijen kopen, maar gewoon 220V. Als ze het toch niks vindt, kun je hem altijd nog als massageinstrument voor andere lichaamsdelen gebruiken.



dat is toch nix, met een snoer eraan? ook niet als je 'm alleen als massage voor andere lichaamsdelen wilt gebruiken.



neem er eentje die ook onder douche kan. dus waterbestendig is. dan weet je nl ook zeker dat ie bv bij het opwekken van squirten niet kapot gaat. en het is hygienischer ivm schoonmaken.



dus check ook dat schoonmaken sowieso makkelijk is: geen rare randjes e.d. en goede kwaliteit knopjes.



en een goede maat! misschien is je vriendin extra te verwennen met een wat groter / dikker formaat?
Ik zou gewoon eens naar een sexshop gaan. Genoeg keuze daar, ook in mooi vormgegeven vibrators.



Ze houdt dus niet van speeltjes. Grote kans dat ze dit geen leuk kado gaat vinden dan. Zeker niet voor de feestdagen.
Hoe lang zijn jullie al samen? Misschien voelt ze zich nog niet helemaal ongeremd en op haar gemak bij jou. Elke vrouw is anders maar ik zou zelf niet blij zijn met zo'n kado. Zelf zie ik seksspeeltjes voor iets als je alleen bent. Sorry maar als je dat als vrouw zijnde nodig hebt in bed zie ik dat toch als falen van de man.
Alle reacties Link kopieren
Als ze niet zo makkelijk klaarkomt is de womanizer een goed idee.

En anders eentje van lelo.
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 17:02:

[...]



Kan zeker... maar kan ook heel erg verkeerd vallen als ze daar totaal niet van is..



Dat denk ik ook.



TO, je het best eens voor haar kopen, maar dan 'gewoon'. Het is stom om iemand iets voor de feestdagen kado te geven,waarvan je weet dat ze er niet van houdt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom houdt ze niet van speeltjes?



@Blondie, waarom vindt je dat falen van de man? Ik ben heel erg blij dat mijn lief daar duidelijk anders ove denkt Speeltjes zijn juist leuk om samen te gebruiken.
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 22 november 2015 @ 17:10:

[...]





Dat denk ik ook.



TO, je het best eens voor haar kopen, maar dan 'gewoon'. Het is stom om iemand iets voor de feestdagen kado te geven,waarvan je weet dat ze er niet van houdt.



ik zou gewoon de piek van de kerstboom aftrekken en m er bovenop plakken en dan ene liaan aan het plafond, daar als tarzan aan hangen en m met je tanden uit de boom trekken en voor haar neus ermee zwaaien. top!



als man zou je bij mij daar een onverwoestbare indruk mee maken
Ik zou voor iets klein en trillende gaan. Iets zoals de bullet.



Een enorme nep piemel met extra uitsteeksels zal haar misschien afschrikken daar ze al niet zo van de speeltjes is...
quote:simone789 schreef op 22 november 2015 @ 17:14:

[...]





ik zou gewoon de piek van de kerstboom aftrekken en m er bovenop plakken en dan ene liaan aan het plafond, daar als tarzan aan hangen en m met je tanden uit de boom trekken en voor haar neus ermee zwaaien. top!



als man zou je bij mij daar een onverwoestbare indruk mee maken Huh? Dat is toch traditie dat erbij hoort? Ik doe dat elk jaar..
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 22 november 2015 @ 17:08:

Hoe lang zijn jullie al samen? Misschien voelt ze zich nog niet helemaal ongeremd en op haar gemak bij jou. Elke vrouw is anders maar ik zou zelf niet blij zijn met zo'n kado. Zelf zie ik seksspeeltjes voor iets als je alleen bent. Sorry maar als je dat als vrouw zijnde nodig hebt in bed zie ik dat toch als falen van de man.



Wat een onzin! Waarom zou je niet samen met speeltjes aan de gang kunnen en er plezier aan beleven? Heeft nul komma nul met falen te maken.



de Paarse Keizerin heeft stijlvolle vibrators TO, op hun website vind je ook heel veel informatie.
quote:ponny schreef op 22 november 2015 @ 17:15:

Ik zou voor iets klein en trillende gaan. Iets zoals de bullet.



Een enorme nep piemel met extra uitsteeksels zal haar misschien afschrikken daar ze al niet zo van de speeltjes is...'

Dit is net TE denk je?
Alle reacties Link kopieren
Groupon heeft momenteel een Lelo te koop met flink wat korting. En dat ou ik er inderdaad over nadenken om het voor de zomaar te doen.



Ik zou trouwens sowieso voor een oplaadbare gaan en niet voor een op batterijen.
Alle reacties Link kopieren
[URL="https://www.depaars
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 17:23:

[...]



[img]http://www.sextoysforever.com/images/hu ... s-logo.jpg[/img]'

Dit is net TE denk je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven