Tips aankoop eerste vibrator

22-11-2015 16:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Nu de feestperiode in aantocht is, is het weer tijd om cadeautjes te zoeken, deze keer iets gewaagder dan gewoonlijk voor m'n partner (ja ik ben een man indien dit niet duidelijk is).



Mijn partner komt niet zo gemakkelijk klaar wat voor haar de seks "minder prettig" maakt dan voor mij, dus misschien helpt een iets gewaagder cadeautje wel.

Zij is niet zo into speeltjes, zelfbevrediging, kinky gedoe, ... dus in de eerste plaats zoek ik iets deftigs en vrouwvriendelijk en al zeker en vast niet iets in een "slettenverpakking" of te exotisch roals een "rabbit" om met te starten lijkt me.

Zelf had ik al wat rondgezocht voor wat reviews enzo maar het aanbod is toch wel zeer uitgebreid.



Het mag kosten wat het wil maar anderzijds weet ik niet hoe ze hier op zal reageren.

Zo iets terugsturen naar de winkel... da's toch een beetje raar en ongewoon lijkt me.

Om ongebruikt in de doos te blijven zitten,... da's ook wat zonde.





Graag wat tips,

Alvast bedankt!
Het is dus gewoon een cadeau voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 17:23:

[...]



[afbeelding]'

Dit is net TE denk je?Is wel een hele mooie deurstopper. Ik heb altijd zo'n last van windvlagen in de herfst!
quote:aquamarijne schreef op 22 november 2015 @ 17:11:

Waarom houdt ze niet van speeltjes?



@Blondie, waarom vindt je dat falen van de man? Ik ben heel erg blij dat mijn lief daar duidelijk anders ove denkt Speeltjes zijn juist leuk om samen te gebruiken.Oke, ieder zijn ding maar ons ding is het niet met speeltjes. Als mijn man daar mee aan zou komen dan draai ik me liever om en ga slapen. Voor echte seks mag hij me wakker maken. Maar iedereen ervaart dat op zijn of haar eigen manier. Als mijn man mij niet tot een hoogtepunt zou kunnen brengen met zijn eigen lichaam en wij speeltjes nodig zouden moeten hebben, ja dat zie ik dus echt wel als falen. Zou ook zijn van mijn kant als hij speeltjes nodig zou hebben om tot een orgasme te komen.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge sjonge sommige antwoorden zijn toch echt niet serieus hoor...



Wij zijn al behoorlijk wat jaren samen, samen opgegroeid eigenlijk dus elkaars eerste liefje

Wie denkt dat dit het enige cadeautje is dat ze krijgt heeft het grondig mis hoor, dit is een extraatje.



De seks is goed, maar net dat laatste duwtje in de rug ontbreekt vaak om haar te doen klaarkomen.

Ik zoek dus meer iets om samen te gebruiken, maar zo'n "koppelvibrator" lijkt me qua vormgeving maar niks.
quote:Wardijntje schreef op 22 november 2015 @ 17:29:

[...]





Is wel een hele mooie deurstopper. Ik heb altijd zo'n last van windvlagen in de herfst!Ik denk dat bij alle vormen van windoverlast deze goed zal helpen
Ik zou de Womanizer voor haar kopen. Ik kom zelf moeilijk klaar,maar met dít apparaatje...wauw!!

Hij ziet er lief en vrouwvriendelijk uit en zeker niet aanstootgevend.

Er is nu blijkbaar een nieuwe versie met nog meer standjes.

Maar bij de oude versie zit een mooi rose opbergdoosje ,ook handig voor op reis.

Die heeft volgens mij standjes genoeg

Plus hij is iets goedkoper..

Ik heb de panterversie,maar hij is er ook met roze roosjes.

Succes gegarandeerd!! Letterlijk van de fabrikant uit. Orgasmegarantie.



Succes en fijne feestdagen!
Alle reacties Link kopieren
quote:localhost schreef op 22 november 2015 @ 17:34:

Sjonge sjonge sommige antwoorden zijn toch echt niet serieus hoor...



Wij zijn al behoorlijk wat jaren samen, samen opgegroeid eigenlijk dus elkaars eerste liefje

Wie denkt dat dit het enige cadeautje is dat ze krijgt heeft het grondig mis hoor, dit is een extraatje.



De seks is goed, maar net dat laatste duwtje in de rug ontbreekt vaak om haar te doen klaarkomen.

Ik zoek dus meer iets om samen te gebruiken, maar zo'n "koppelvibrator" lijkt me qua vormgeving maar niks.





ik heb twee heel serieuze reacties gegeven waar je niet eens op ingaat.



en verder, bovenstaande vet, als ik sex heb met een man en vaak niet klaarkom is dat slechte sex voor mij.



misschien dat jij de sex goed vindt die je met je partner hebt, maar je partner zal alleen beleefdheidshalve ook zeggen dat het voor haar goed is, om de rest van de relatie niet op scherp te zetten.



dus waar zit jouw behendigheid op het vlak van sex om haar klaar te laten komen? speeltjes zijn extra. het klinkt hier meer of de basis van jullie sexleven al helemaal niet klopt.



jij fijn klaarkomen en zij vaak niet..... pfff bij mij is dat exit man, na een maand poging tot verbeteren.
quote:localhost schreef op 22 november 2015 @ 17:34:

Sjonge sjonge sommige antwoorden zijn toch echt niet serieus hoor...



Wij zijn al behoorlijk wat jaren samen, samen opgegroeid eigenlijk dus elkaars eerste liefje

Wie denkt dat dit het enige cadeautje is dat ze krijgt heeft het grondig mis hoor, dit is een extraatje.



De seks is goed, maar net dat laatste duwtje in de rug ontbreekt vaak om haar te doen klaarkomen.

Ik zoek dus meer iets om samen te gebruiken, maar zo'n "koppelvibrator" lijkt me qua vormgeving maar niks.

En het duwtje in de rug is een vibrator? Denk jij.



Heb je het er al ooit met haar over gehad waarom ze moeilijk klaarkomt bv?



En is de seks minder voor haar daardoor? Of denk jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook iets kleins proberen. Een bullet is makkelijker om zelf eens te gebruiken, misschien in het begin in haar eentje. Speeltjes zijn persoonlijk en soms blijkt iets toch niet helemaal te zijn wat je van tevoren had verwacht. Dan is het het 'net niet'.

Swan heeft ook prachtig speelgoed, vind ik!



Blondie456, het is toch geen vervanging voor iets? Het is iets extra's soms. Zoals de slagroom op je stukje appeltaart. Zonder gaat ook prima, maar met is soms net even wat lekkerder. Of leuker, in geval van een speeltje. Heeft niets met falen te maken, maar alles met fun. Alleen het uitproberen is vaak al leuk!
Tja, elkaars eerste liefje en ze komt niet klaar. Sorry maar ik denk dat je dan echt iets verkeerd doet. Te weinig ervaring misschien.? Als je een speeltje nodig hebt om een vrouw klaar te laten komen dan doe je in mijn ogen echt iets verkeerd. Ik blijf gewoon dubbelzinnig maar ik als vrouw zou er snel klaar mee zijn.
Waarom denk je dat ze dat leuk zou vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 22 november 2015 @ 17:46:

Tja, elkaars eerste liefje en ze komt niet klaar. Sorry maar ik denk dat je dan echt iets verkeerd doet. Te weinig ervaring misschien.? Als je een speeltje nodig hebt om een vrouw klaar te laten komen dan doe je in mijn ogen echt iets verkeerd. Ik blijf gewoon dubbelzinnig maar ik als vrouw zou er snel klaar mee zijn.



dit dus. in mijn ogen ook.



het speeltje is een leuke extra, maar de basis moet wel goed zijn.



is hier niet het geval.
quote:Heiidi schreef op 22 november 2015 @ 17:46:

Ik zou ook iets kleins proberen. Een bullet is makkelijker om zelf eens te gebruiken, misschien in het begin in haar eentje. Speeltjes zijn persoonlijk en soms blijkt iets toch niet helemaal te zijn wat je van tevoren had verwacht. Dan is het het 'net niet'.

Swan heeft ook prachtig speelgoed, vind ik!



Blondie456, het is toch geen vervanging voor iets? Het is iets extra's soms. Zoals de slagroom op je stukje appeltaart. Zonder gaat ook prima, maar met is soms net even wat lekkerder. Of leuker, in geval van een speeltje. Heeft niets met falen te maken, maar alles met fun. Alleen het uitproberen is vaak al leuk!Zoals ik al zei, dat ligt voor iedereen anders. Zelf heb ik geen behoefte aan speeltjes en als ik dat wel zou hebben dan is het goed mis met de seks wat mij betreft. Slagroom daar heb ik geen problemen mee. Dat kan je seksleven verrijken.
quote:simone789 schreef op 22 november 2015 @ 17:50:

[...]





dit dus. in mijn ogen ook.



het speeltje is een leuke extra, maar de basis moet wel goed zijn.



is hier niet het geval.Als je ervan houdt, maar de vriendin van TO houdt er niet van.
quote:theamuts schreef op 22 november 2015 @ 17:53:

[...]





Als je ervan houdt, maar de vriendin van TO houdt er niet van.Dit dus.. Waarom forceren..
Alle reacties Link kopieren
't is nu niet dat we beiden kunnen vergelijken hoe het in een vorige relatie was hé.

We hebben er al over gepraat hoor maar we weten beide de oorzaak niet...
nou dat vind ik een beetje sneu hoor voor TO. Wij kunnen toch niet zijn technieken van achter een scherm beoordelen? Ik kom bij mijn vriend ook niet zo heel makkelijk klaar, maar bij sommige ex-vriendjes helemaal niet, dat ligt ook wel gewoon aan mezelf.

En het gaat TO toch aan het hart, ik bedoel hij streeft toch naar meer evenwicht in deze?

Het is jammer dat je vriendin niet houd van zelfbevrediging TO, mss heeft ze die fase een beetje gemist als jullie al zo lang samen zijn? Helpt wel om te ontdekken wat je nodig hebt om klaar te komen. Maar goed, dat is ook een beetje lullig om aan te dragen, als ze daar geen zin in heeft. Dan beter een speeltje mss inderdaad.
oh crosspost.
quote:theamuts schreef op 22 november 2015 @ 17:53:

[...]





Als je ervan houdt, maar de vriendin van TO houdt er niet van.Dit. Zoiets doe je in overleg of als je zeker weet dat die ander het leuk vindt, omdat het al eens ter sprake is gekomen.
kan ze helemaal nooit klaarkomen, of soms wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:*bloem schreef op 22 november 2015 @ 18:00:

nou dat vind ik een beetje sneu hoor voor TO. Wij kunnen toch niet zijn technieken van achter een scherm beoordelen? Ik kom bij mijn vriend ook niet zo heel makkelijk klaar, maar bij sommige ex-vriendjes helemaal niet, dat ligt ook wel gewoon aan mezelf.

En het gaat TO toch aan het hart, ik bedoel hij streeft toch naar meer evenwicht in deze?

Het is jammer dat je vriendin niet houd van zelfbevrediging TO, mss heeft ze die fase een beetje gemist als jullie al zo lang samen zijn? Helpt wel om te ontdekken wat je nodig hebt om klaar te komen. Maar goed, dat is ook een beetje lullig om aan te dragen, als ze daar geen zin in heeft. Dan beter een speeltje mss inderdaad.DANKUWEL *bloem! dat doet me deugd om te horen, toch iemand die iets constructiefs bijdraagt inplaats van af te breken.



Inderdaad een gemiste fase in mijn ogen voor haar.

Maar of mannenlogica op dat vlak hetzelfde is als vrouwenlogica dat betwijfel ik

Nogal moeilijk om aan te moedigen.



Het lukt soms wel maar dan moet alles zeer ontspannen zijn. Geen zorgen, geen werkjes/klusjes te doen, ... (gebeurt ook zelden dat ze zo ontspannen is)

Glaasje wijn, gezellig avondje, ...
ah ok, nou ja, volgens mij kan je het best geven hoor, tezamen met nog andere kadootjes, en een beetje inpakken met:

schrik niet, ik weet echt niet of je het leuk vind dus ik kan het gewoon terugsturen en als je het niet leuk vind hoop ik dat je het me niet kwalijk neemt of al te serieus maar gooi het dan maar op mijn doorzichtige mannenlogica.



ofzo.



en verder veel investeren in gezellige avondjes en glaasjes wijn!
Alle reacties Link kopieren
Het is echt nog nooit in me opgekomen dat een speeltje gebruiken als een tekortkoming wordt gezien. Ik vind het een geweldige toevoeging aan ons seks leven. Zoals al eerder gezegd, de kers op de taart. Zonder kers ook erg de moeite waard maar met kers soms nog lekkerder.



Maar ik ben het er wel mee eens dat het handiger kan zijn even te overleggen. Mijn eerste kocht ik zelf daarna kochten we samen of mijn lief verraste me. Heerlijk!



Ervaart jouw vrouw het ook als falen als je speeltjes gebruikt?
Before you assume, there is this thing called asking.
Vriendje ooit stelde voor een speeltje voor me te kopen, leek me maar eng gedoe.

Heeft ie toch gedaan.

Vriendje al lang de deur uit gedaan, speeltje niet......

Dus zo kan t ook!

Overigens succes van speeltje had niks te maken met deur wijzen van vriendje.
quote:aquamarijne schreef op 22 november 2015 @ 18:35:

Het is echt nog nooit in me opgekomen dat een speeltje gebruiken als een tekortkoming wordt gezien. Ik vind het een geweldige toevoeging aan ons seks leven. Zoals al eerder gezegd, de kers op de taart. Zonder kers ook erg de moeite waard maar met kers soms nog lekkerder.



Maar ik ben het er wel mee eens dat het handiger kan zijn even te overleggen. Mijn eerste kocht ik zelf daarna kochten we samen of mijn lief verraste me. Heerlijk!



Ervaart jouw vrouw het ook als falen als je speeltjes gebruikt?Is blijkbaar heel persoonlijk.. Ik zie dat zo ook niet.. Misschien dat anderen veel prestatiegerichter zijn en dat het dan als bedreiging of tekortkoming wordt gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven