Tips anale seks

13-11-2016 11:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lezeressen,



Ik ben op zoek naar tips voor het hebben van anale seks. Ik heb het 10 jaar geleden weleens eerder gedaan en met veel geduld ging dat prima.

Gister weer geprobeerd maar het lukte echt niet.... Ik zou graag wat tips en trics horen!



Alvast bedankt!
Glijmiddel en gaan met die banaan. En zoek wat oude topics op, dit onderwerp komt zo ongeveer elke week langs.

http://www.meesterminnaar.nl/16-anale-seks-tips/

En tips van de meesterminaar. Nou, dat moet helemaal goed komen op deze manier. Succes TO!
Doe het zoals de keer dat het prima ging.
Alle reacties Link kopieren
Ontspannen en op je eigen tempo. Tja..meer kan ik er niet van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ahh thanks @sansra1905 ! Heb het net even doorgelezen
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het zo graag, is het op aandringen van je partner ?

Als je het echt wil lukt het. Maar relax en neem de tijd als je geil genoeg bent gaat het bijna van zelf.

ontspan en gebruik glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Willem's tip: Niet doen.



Anders eindig je met fecale incontinentie.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 13 november 2016 @ 13:44:

Willem's tip: Niet doen.



Anders eindig je met fecale incontinentie.Gaat het wel goed met je? Jij geeft anders nooit zulke tips.
Dreft een flinke scheut ......
Alle reacties Link kopieren
Eeeh ja, ik wil het graag ja! Anders open ik geen topic op een forum toch?
Alle reacties Link kopieren
Doe het NIET!

Er is geen betere tip.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eve91 schreef op 13 november 2016 @ 21:53:

Doe het NIET!

Er is geen betere tip.Waarom niet?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 13 november 2016 @ 22:03:

[...]





Waarom niet?



Omdat ik bijna dagelijks mensen zie die blijvende klachten hebben door anala seks.

Het is onnatuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eve91 schreef op 13 november 2016 @ 22:26:

[...]





Omdat ik bijna dagelijks mensen zie die blijvende klachten hebben door anala seks.

Het is onnatuurlijk.Zonder in detail te treden, hoe leg jij het causale verband tussen anale seks en de klachten die de mensen hebben? Er vanuitgaande dat je iets doet in de medische of zorg sector lijkt het mij toch verdomde moeilijk om dat verband elke keer weer aan te tonen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Oefen met een butt-plug (en glijmiddel). Je kunt leren ontspannen en je kunt leren hoe 't voelt. Butt-pluggen zijn er ook in hele kleine maatjes, om te wennen (en de maat van een piemel heb je niet altijd voor het uitkiezen).
Alle reacties Link kopieren
Het kan helpen om op je linkerkant te gaan liggen. Dit ivm de natuurlijke vorm van je darmen. Rectale medische handelingen gebeuren ook op je linker zijde.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Neem de tijd ervoor en dan bedoel ik niet de tijd nemen op 1 avond maar bouw het op in een paar weken of zelfs paar maanden. Probeer het niet bij elke vrijpartij, anders loop je het risico dat het een obsessie wordt. Stimuleer alleen als je echt opgewonden bent en blijf in controle over hoe verder. Bij maar een klein beetje twijfel of het nog prettig is moet je stoppen. Of je in diezelfde vrijpartij ermee verder wilt merk je vanzelf en luister dan naar je lichaam. Je partner moet goed rekening houden hoe jij verbaal en non verbaal reageert.

Op deze manier ervaar je wat jij wel en niet prettig vind want "De manier om anaal te gaan" bestaat niet.
quote:Eve91 schreef op 13 november 2016 @ 22:26:

[...]





Omdat ik bijna dagelijks mensen zie die blijvende klachten hebben door anala seks.

Het is onnatuurlijk.De brandweer ziet dagelijks brandende huizen met een dak. Schaf daken af!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eve91 schreef op 13 november 2016 @ 22:26:

Het is onnatuurlijk.



Ah, precies. En dingen als vliegen, autorijden, films kijken, internetten op je mobiel, paracetamolletje slikken, douchen... Dat zie je de nijlpaarden en stokstaartjes in de documentaires van David Attenborough ook gewoon doen, toch? Dus dat is WEL natuurlijk.



En dat voorval van de wilde mannetjeseend die een andere wilde (dode) mannetjeseend anaal verkracht, dat is dan NIET natuurlijk.



Of je verzint gewoon je eigen logica, dat kan ook. Natuurlijk.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Hoezo onnatuurlijk?

Is pijpen ook onnatuurlijk? Is een mond ook niet voor bedoelt, primair gezien.
Alle reacties Link kopieren
Is er überhaupt een bedoeling? Mond, anus of andere lichaamsdelen hebben zeker een primaire functie. Maar een bedoeling?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Wellicht alleen functies, primair en overige vrij invulbare rankordes.
Alle reacties Link kopieren
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Esthervand1986 schreef op 13 november 2016 @ 15:33:

Eeeh ja, ik wil het graag ja! Anders open ik geen topic op een forum toch?Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat je partner het graag wil, en jij hem iets leuks voor zn verjaardag wil geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 13 november 2016 @ 23:36:

[...]





Zonder in detail te treden, hoe leg jij het causale verband tussen anale seks en de klachten die de mensen hebben? Er vanuitgaande dat je iets doet in de medische of zorg sector lijkt het mij toch verdomde moeilijk om dat verband elke keer weer aan te tonen.



Wat een stroom aan moeilijke reacties.

Mensen zijn er vaak open over en vaak is het bij onderzoek te zien.

Het is gewoon een tip. In wezen is het lichaam niet gemaakt voor iets wat de anus ingaat.

En wat betreft de rest vd reacties, fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven