Tips, hoe kom je aan een 'friend with benefits'?

14-02-2015 23:27 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vraagje. Ik ben eind dertig, vrouw, kids, 6 maand single en zin in een man. Ik hoef geen relatie, in de zin van huisje boompje beestje, maar heb wel ongelooflijk zin in seks en aandacht. Ik ben geen uitgaanstype, internet past denk ik niet bij me, ik wil liefst real life checken of het ok is/voelt, maar dan moet ik dus een man versieren.... Ehhhh.... .!?! Hoe dan andere vrouwen dat? Ik zal toch een beetje mn horizon moeten verbreden, anders gebeurt er nooit meer iets, ben ik bang
Alle reacties Link kopieren
Nou...





Open een topic op het vivaforum.....

Wedden dat je PM-box vol stroomt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 februari 2015 @ 00:31:

Nou...





Open een topic op het vivaforum.....

Wedden dat je PM-box vol stroomt?



Dan wil ik , als betalend forummer, wel op de hoogte gehouden worden van het resultaat



Edit: lees even deze pijler door TO, genoeg hengeltopics, sommige topics zijn wat verstopt maar hé, een beetje moeite dien is leuk
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Betaal jij?



Jij bent gek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Betalen voor dit forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 februari 2015 @ 00:54:

Betaal jij?



Jij bent gek.Met mijn AE, alles wat niet goed gaat krijg ik teruggestort, no problem.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 15 februari 2015 @ 01:08:

Betalen voor dit forum?



Ja, ik heb geen last van al die bugs, guru's, gele helmen daardoor.

En als wel dan zorgt mijn golden card voor terugstorting.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, ik laat me betalen.

Ik lever af dus ik krijg betaald.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Had ik een moeten plaatsen of jij, Enn?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Betalen voor dit forum? Serieus, die is gek.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Maar je DM staat uit. Dat maakt het wel een beetje moeilijk.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Hang en vlag uit het raam met een spannend voorstel en ze komen van zelf aanbellen.



Gebruik een postduif en stop een briefje onder het ringetje met 'ik wil een fb, afzender Mw. Linvie, tel ...



Flessenpost ook heel old skool.



Je hebt wel telefoon, hoop ik?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hebben er zich nog geen viva mannen aangeboden?
Alle reacties Link kopieren
Tinder al geprobeerd? Hoewel je eigenlijk geen internet wil.... Schijnt gemakkelijk af te spreken te zijn, doel is meestal duidelijk, maar ook kans om even te zien/ spreken. Ik zou trouwens nooit thuis als eerste locatie afspreken.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 15 februari 2015 @ 01:41:

Had ik een moeten plaatsen of jij, Enn?

Moest je dat echt vragen?

Natuurlijk niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 15 februari 2015 @ 02:58:

Betalen voor dit forum? Serieus, die is gek.

Ja, vind ik ook.

Ik heb toen met de mods de afspraak gemaakt dat ik dat niet hoef. Ik ben dus ook één van de zgn. afspraakforummers van dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed...



@TO: Heb je al gescoord hier? Heb je al een aanbod gehad?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
**gaat op zijn handen zitten**

Niet hengelen

Denk aan het hengelverbod

HengelaaRs worden afgebrand



O hell... *gooit vistuigje uit*
anoniem_208319 wijzigde dit bericht op 15-02-2015 11:49
Reden: R toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zie je TO? Altijd goed om een topic te uppen en ervoor te betalen.

Daar is jouw knuffelbeer met een vistuigje aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 15 februari 2015 @ 00:26:



Zeg dat je een fuck body wilt...

?

Ja! Ik wil een fuck body.

Dan lukt het vinden van een sexvriend vast ook veel beter denk ik.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:lolapaloeza schreef op 15 februari 2015 @ 11:38:

[...]



Ja! Ik wil een fuck body.

Dan lukt het vinden van een sexvriend vast ook veel beter denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gewoon naar een singlesfeest of dansfeest 40 of 30 plus?

Ik was laatst per ongeluk op een feest in een wijk waar veel mensen gescheiden waren (nieuwbouwwijk opgeleverd zo'n 6 jaar terug schijnt standaard succes op te leveren, hoorde ik van doorgewinterde types daar).

Ik ben niet beschikbaar of leuk, en de mannen vlogen me om de oren.

Toen ik nog wel aan fb deed (lang geleden, ze hadden vaak een pieper voor je beeld) had ik wel geleerd ze ietsje beter te leren kennen om dit te voorkomen:

- types met 'hoer-maagd' vrouwbeeld. Dus of nauw verholen minachtend bij meerdere dates, of toch stiekem uit op een relatie

- combi's die nooit zouden werken en dan zo'n type die dan het toch niet kan hebben dat je ECHT geen relatie wil. En dan gaan mokken en zeuren.

Je zoekt lol en geen extra gedoe. Dus dan is eerst ontmoeten wel handig vind ik om een inschatting te maken.
Alle reacties Link kopieren
Nooit thuis afspreken tijdens de eerste date

Laat hem eerst op komen dagen op een terras of wat dan ook zodat je hem stiekem kan begluren en kan kijken of zijn uiterlijk enigszins lijkt op zijn profielfoto.



Een vrouw die op zoek is naar seks kan zich een koningin wanen op het internet. Zat mannen die op zoek zijn naar een verzetje dus ik zou zeggen datingsites, sexdatingsites, Tinder, Badoo, flirten in een café en je komt er wel hoor.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 15 februari 2015 @ 11:49:

Gewoon naar een singlesfeest of dansfeest 40 of 30 plus?

Ik was laatst per ongeluk op een feest in een wijk waar veel mensen gescheiden waren (nieuwbouwwijk opgeleverd zo'n 6 jaar terug schijnt standaard succes op te leveren, hoorde ik van doorgewinterde types daar).

Ik ben niet beschikbaar of leuk, en de mannen vlogen me om de oren.

Toen ik nog wel aan fb deed (lang geleden, ze hadden vaak een pieper voor je beeld) had ik wel geleerd ze ietsje beter te leren kennen om dit te voorkomen:

- types met 'hoer-maagd' vrouwbeeld. Dus of nauw verholen minachtend bij meerdere dates, of toch stiekem uit op een relatie

- combi's die nooit zouden werken en dan zo'n type die dan het toch niet kan hebben dat je ECHT geen relatie wil. En dan gaan mokken en zeuren.

Je zoekt lol en geen extra gedoe. Dus dan is eerst ontmoeten wel handig vind ik om een inschatting te maken.



Ja, precies!! Voelde me al beetje naïef met mn vraag, en de reacties die volgden, maar dit bedoel ik inderdaad. En ik ben ook weer niet het type van: maakt me niet uit, als er maar gesekst wordt. Het maakt me behoorlijk uit: wie, wat, hoe. Het enige is dat het niet 'the one' hoeft te zijn, want dat zoek ik nou ook weer niet, maar t moet er wel een beetje in de buurt komen, wil ik van het 'samen zijn' kunnen genieten. En dat laatste, daar gaat het nou net om. Als ik er niet van kan genieten, laat dan maar!



Nou, toevallig woon ik in een nieuwbouwwijk 😉, es even opletten of hier wel eens feestjes zijn dan!



En ik had verwacht dat er wel meer vrouwen met hetzelfde zaten, of zich hierin zouden herkennen. Of deze zoektocht al hebben gehad en me een beetje richting konden geven.



Komende vrijdag ga ik met een vrijgezelle (veel jongere) vriendin stappen, kijk, dat is én gezellig, én kom ik er weer een beetje in, én kan ik misschien al beetje oefenen met versieren....



En die dansfeesten zijn hier inderdaad ook. Moet ik ook maar weer eens heen, beetje kansen spreiden...



Haha, wie weet overwin ik mn schroom nog eens! Ik zal het laten weten als het een beetje gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
TO, nu is de tijd in het zuiden des lands om een FWB op te doen.

Sexy pakje aan en de kroeg in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven