Tips, hoe kom je aan een 'friend with benefits'?

14-02-2015 23:27 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vraagje. Ik ben eind dertig, vrouw, kids, 6 maand single en zin in een man. Ik hoef geen relatie, in de zin van huisje boompje beestje, maar heb wel ongelooflijk zin in seks en aandacht. Ik ben geen uitgaanstype, internet past denk ik niet bij me, ik wil liefst real life checken of het ok is/voelt, maar dan moet ik dus een man versieren.... Ehhhh.... .!?! Hoe dan andere vrouwen dat? Ik zal toch een beetje mn horizon moeten verbreden, anders gebeurt er nooit meer iets, ben ik bang
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 22:53:

[...]





Seks is gewoon seks. als iemand dat zegt dan heb je duidelijk nooit liefde ervaren.Vind jij.
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 22:48:

hoe oud zijn jullie eigenlijk ?Maakt dat uit? Ik ben iig meerderjarig.
Alle reacties Link kopieren
Weer een one-liner.

Leg uit.

Staat seks voor jou gelijk aan liefde?

hoe ervaar jij seks? wat is jouw definitie van echt goede seks?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 22:53:

[...]





Seks is gewoon seks. als iemand dat zegt dan heb je duidelijk nooit liefde ervaren.

Oh my, kind je hebt geen idee.

Je vroeg naar mijn leeftijd? Ik ben half 40. En met de mannen waar ik van hield had ik niét de beste seks, integendeel. De man waar ik nu van hou komt beter in de buurt. Seks kan een uiting zijn van liefde maar ook van lust of gewoon afgrijselijke geilheid. Het één is niet beter dan het ander, geloof me, ik heb het allemaal ervaren.



Laat ik het er maar op houden dat je gewoon niet beter weet.

Geeft niet, je wordt vanzelf ouder en wijzer.
...
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat allelampjes door haar moeder naar bed gestuurd is.

Slaap lekker en denk er aan, handjes boven de dekens!
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
allemaal oud en versleten haha dat dacht ik dus al, hier zit echt raar volk op.
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:25:

allemaal oud en versleten haha dat dacht ik dus al, hier zit echt raar volk op.Kom je hier om de trol uit te hangen of om een serieus gesprek aan te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:25:

allemaal oud en versleten haha dat dacht ik dus al, hier zit echt raar volk op.

Ja? Zijn jouw ouders dat?



Ik ben verre van oud en versleten, up and running komt eerder. Ik zit lekker in mijn lijf en lekker in mijn seksualiteit en ik stond er behoorlijk veel anders in toen ik 25 was. Jouw tijd komt nog wel.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:25:

allemaal oud en versleten haha dat dacht ik dus al, hier zit echt raar volk op.



Ik ben 18, idioot. En de lekkerste seks heb ik uit pure, rauwe, vieze smerige geilheid. Wat nou 'liefde' , 't is iets moois maar niet iets dat onlosmakelijk aan seks verbonden hoeft te zijn.

Ik vind je reacties respectloos en heb medelijden met je dat je zo kortzichtig ben. Misschien je eens een keer laten gaan, zodat je van seks kan genieten. Als je seks hebt dan, tenminste, want dat betwijfel ik. Klinkt eerder als een zwarte kousen meisje dat stiekem het internet gevonden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk stiekem dat ze nog maagd is eigenlijk. Ik herken het van toen ik een roosje in de knop was. Witte lakens, overal kaarsen en klaroengeschal.

De rauwe waarheid was natuurlijk een hoop gedoe met een onervaren vriendje. Baai wolk!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 02 maart 2015 @ 23:34:

Ik denk stiekem dat ze nog maagd is eigenlijk. Ik herken het van toen ik een roosje in de knop was. Witte lakens, overal kaarsen en klaroengeschal.

De rauwe waarheid was natuurlijk een hoop gedoe met een onervaren vriendje. Baai wolk!





Et zat weinig tijd tussen de barbies en mijn eerste keer seks, dus die romantische visioenen heb ik nooit gehad. Ik dacht wel dat het geweldig zou zijn, viel dat even vies tegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 02 maart 2015 @ 23:32:

[...]





Ik ben 18, idioot. En de lekkerste seks heb ik uit pure, rauwe, vieze smerige geilheid. Wat nou 'liefde' , 't is iets moois maar niet iets dat onlosmakelijk aan seks verbonden hoeft te zijn.

Ik vind je reacties respectloos en heb medelijden met je dat je zo kortzichtig ben. Misschien je eens een keer laten gaan, zodat je van seks kan genieten. Als je seks hebt dan, tenminste, want dat betwijfel ik. Klinkt eerder als een zwarte kousen meisje dat stiekem het internet gevonden heeft.slet
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:37:

[...]





sletbeledigen mag niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:25:

allemaal oud en versleten haha dat dacht ik dus al, hier zit echt raar volk op.

mooi! daar ging je laatste restje geloofwaardigheid.

Je hebt geen idee waar je het over hebt, niet instaat tot een normaal gesprek, bekrompen en vooringenomen.

je bent echt een mooi mens met een flinke eigenwaarde!

Hulde!
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:37:

[...]





slet

Hoepel je nu lekker op?

Misschien is het grefo forum wat voor je of de pinkstergemeente site ofzo.

We hebben hier ook andere pijlers hoor. Ik staf je sowieso even.
...
Ik heb gestaft.
Alle reacties Link kopieren
conclusie is dat jullie allemaal sloeries zijn die zich door jan en alleman hebben of laten neuken, zijn julie toch wel vrouwen ? of lopen jullie allemaal je pik achterna ?
Alle reacties Link kopieren
Me too. Als je geen woorden meer weet, hou dan je knar.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 02 maart 2015 @ 23:38:

[...]



beledigen mag niet.is een feit, ga lekker de hoer spelen achter de ramen
Alle reacties Link kopieren
Hou op, je maakt jezelf belachelijk. Nergens voor nodig.
...
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:41:

[...]



is een feit, ga lekker de hoer spelen achter de ramenWaarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:40:

conclusie is dat jullie allemaal sloeries zijn die zich door jan en alleman hebben of laten neuken, zijn julie toch wel vrouwen ? of lopen jullie allemaal je pik achterna ?Jup, ik ben een verschrikkelijke slet, in ieder gaatje een lul 24/7. Altijd nog beter dan een 13-jarige troll die denkt het viva forum op zijn kop kunnen zetten door het woord 'slet'. Ga slapen, of je nuttig maken ofzo. Misschien heeft mama nog wel een klusje voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 02 maart 2015 @ 23:43:

[...]





Jup, ik ben een verschrikkelijke slet, in ieder gaatje een lul 24/7. Altijd nog beter dan een 13-jarige troll die denkt het viva forum op zijn kop kunnen zetten door het woord 'slet'. Ga slapen, of je nuttig maken ofzo. Misschien heeft mama nog wel een klusje voor je.-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2015 09:38
Reden: verwijderd ivm onnodig kwetsend
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij nader inzien is het ook mogelijk dat je een 45-jarige dikke mannelijke maagd ben. Hoe dan ook, je bent irritant en je verpest iemand serieuze topic. Ik zou het op prijs stellen als je de computer afsluit en je levenskeuzes gaat overdenken.
Alle reacties Link kopieren
Allofthelights(areout), Wat ben je een ongelofelijke nitwit die met elke ademteug angst uitademt. Pff dit is mijn eerste en enige reactie op dit gebeuzel.



Sterkte met je leven.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven