Tips om goed te pijpen

09-09-2014 00:13 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
titel spreekt voor zich...als ik mijn vriend diep pijp krijg ik braakneigingen..ik heb het gevoel dat ik het uberhaupt niet goed doe ondanks het feit dat ie klaarkomt...iemand tips?alvast dank
Alle reacties Link kopieren
Pijp je toch niet diep?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of je het goed doet, kan alleen je vriend je vertellen. De braakneigingen kun je tegengaan door niet te snel te diep te willen gaan, je tong zo ver mogelijk uit te steken en te slikken zodra je de kokhalsreflex voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 09 september 2014 @ 00:16:

Of je het goed doet, kan alleen je vriend je vertellen. De braakneigingen kun je tegengaan door niet te snel te diep te willen gaan, je tong zo ver mogelijk uit te steken en te slikken zodra je de kokhalsreflex voelt.dat is een goeie dankjewel
Ik kan helemaal niet slikken terwijl ik mijn tong uitsteek!
Oefenen Rooss, oefenen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 september 2014 @ 00:21:

Ik kan helemaal niet slikken terwijl ik mijn tong uitsteek!Ik ga haast over mijn straatje nu ik dit zit te proberen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gooi jouw man dan effe mijn kant op! Kan hij ook meteen aanwijzingen geven.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 00:24:

[...]





Ik ga haast over mijn straatje nu ik dit zit te proberen.

Gosh nee hè, net zo'n malloot als ik! Ik zit hier ook als een malle met de lap uit de snoet te oefenen in slikken.

Ik vind het nog best een kunstje, heb jij er al een banaan bijgepakt?
Ah, ik ben niet de enige zie ik......



Mijn man houdt er niet zo van, ja ja, ik heb die ene. Maar zijn voorgangers hadden allen weer andere wensen, de ene hield van hard, de ander juist van zacht, de ene hield van diep, de ander juist niet. Kortom, vraag je vriend wat hij lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 september 2014 @ 00:24:

[...]



Gosh nee hè, net zo'n malloot als ik! Ik zit hier ook als een malle met de lap uit de snoet te oefenen in slikken.

Ik vind het nog best een kunstje, heb jij er al een banaan bijgepakt? Ik heb alleen mandarijnen, maar geloof me; dat is niet zo'n aanrader.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, ik trof laatst ook een niet-pijp-fanaat, stond daar wel even gek van te kijken maar goed, kon ik nog steeds niet oefenen dus.



Bianca, als jij kan slikken met een hele mandarijn in je snuit draag ik je op voor het guiness...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 september 2014 @ 00:34:





Bianca, als jij kan slikken met een hele mandarijn in je snuit draag ik je op voor het guiness...Ik ga morgen een meloen kopen; als ik er voor ga, dan ook meteen gelijk goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.




Rooss, vanavond heb ik zelf nog plannen met 'm (huwelijksjubileum en zulks) maar morgen mag je 'm wel lenen hoor



Het trucje met dat slikken is niet dat je niet kunt slikken met je mond open (want dat kun je immers wel als je uit een glas drinkt bijvoorbeeld) maar dat er een soort vacuüm moet zijn om te kunnen slikken. De luchtstroom moet afgesloten zijn. En dat is het geval als je uit een glas drinkt en ook als je een lul diep genoeg in je mond hebt
Nou... (ik verklaar mezelf nu dus officieel voor volslagen malloot dat ik het uberhaupt hier op de bank, laptop op schoot aan het proberen ben) met mond dicht lukt het ook niet. En dan is er toch echt een vacuüm in mijn mond. Maar misschien is dan de mondholte weer niet groot genoeg, hè wat vervelend allemaal.



Stuur die kerel morgen dan maar ja. Goed plan!
Alle reacties Link kopieren
Als je diep gaat, adem dan goed in en uit via je neus. Niet te snel gaan, 'voel' eerst hoe diep je kunt gaan zonder te kokhalzen. Verder draait pijpen niet om deepthroaten. Ikzelf gebruik veel mijn tong dm.v. rondjes te draaien om zijn eikel, de schacht goed af te gaan en gewoon een beetje te kietelen. Verder vindt mijn vriend het fijn dat vochtig genoeg is, dus gebruik genoeg spuug. Gebruik ook je hand, vinden ze ook helemaal geweldig.



Hoop dat je er wat aan hebt,
Life is for the alive, my dear
Alle reacties Link kopieren
Pro tip: stop de p!emel van je vriend in je mond en blijf zuigen en likken totdat hij klaar komt.
Ben je nou helemaal gek?
quote:bij_zonder schreef op 09 september 2014 @ 00:36:





Rooss, vanavond heb ik zelf nog plannen met 'm (huwelijksjubileum en zulks)



Oh God, ik ben morgen 9 jaar getrouwd... ik moet weer aan de bak! Moet eerlijk zeggen dat er na mijn laatste bevalling (4 mnd geleden) nog weinig is gebeurd.....en denk serieus nu pas aan zulks... wat erg!

Nou, ga de boel maar vast optuigen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Hier komt de degenslikker training uitstekend van pas!



Oefen een paar keer per dag met een tandenborstel. Maak daarmee kleine draaiende bewegingen op jou tong en ga langzaam naar achteren, totdat die braakneigingen weer boven komen. Probeer het plekje te vinden waar je het nog 10 seconden vol houd. Ga zo telkens een stukje verder. Niet zo ver dat je de kop van je tandenborstel niet meer kan zien. Zo heb je het redelijk snel onder de knie. Ontspannen en goed letten op je ademhaling spreekt voor zich zou ik zeggen en ja als je niet regelmatig oefent dan raak je de vaardigheid helaas weer kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch niet een tandenborstel in mijn mond steken zodat die piemel dieper mijn keel in kan.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:luvda schreef op 12 september 2014 @ 20:03:



Oefen een paar keer per dag met een tandenborstel. Maak daarmee kleine draaiende bewegingen op jou tong en ga langzaam naar achteren, totdat die braakneigingen weer boven komen. Probeer het plekje te vinden waar je het nog 10 seconden vol houd. Ga zo telkens een stukje verder. Niet zo ver dat je de kop van je tandenborstel niet meer kan zien. Zo heb je het redelijk snel onder de knie. Ontspannen en goed letten op je ademhaling spreekt voor zich zou ik zeggen en ja als je niet regelmatig oefent dan raak je de vaardigheid helaas weer kwijt.enne, jouw vent is elke dag met een gewicht aan zn tong in de weer om deze langer te krijgen, zodat hij jou dieper oraal kan bevredigen? of doet-ie wat anders om deze inspanningen van jouw kant tegemoet te komen? ben benieuwd naar zijn input
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 12 september 2014 @ 20:14:

[...]





enne, jouw vent is elke dag met een gewicht aan zn tong in de weer om deze langer te krijgen, zodat hij jou dieper oraal kan bevredigen? of doet-ie wat anders om deze inspanningen van jouw kant tegemoet te komen? ben benieuwd naar zijn input
Alle reacties Link kopieren
Scampman zegt: net of mannen het wat uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 00:14:

Pijp je toch niet diep?



Ik heb, erewoord, van JOU dieppijpen geleerd.

Oké, ik stelde de vraag niet maar las slechts met rode oortjes mee, maar JIJ gaf de gebruiksaanwijzing!

En daarna kwam iemand melden dat je wel aan bronvermelding moest doen als je uitleg van het internet plukte, maar toch..

Was in de oertijd toen jij zo ongeveer de enige was die nog antwoordde op de sexpijler.



Ik weet nog dat het een enorme lap tekst was en dat ergens in het begin zoiets als 'kantel je hoofd naar achteren' stond. Kennelijk had ik de rest van die lap niet nodig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven