Tongzoenen, wat vinden jullie?

12-04-2010 21:04 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me zo af wat de gemiddelde man en vrouw van tongzoenen vinden. Ik vind tongzoenen eigenlijk helemaal niet zoveel aan.....
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan wel met de juiste partner gezoend?
Alle reacties Link kopieren
IK ben een enorme fan...zonder zoenen geen sex.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, maar ik vind het ook niet lekker met mijn vriend omdat hij van heel nat tongzoenen houdt.



Soms tijdens de sex vind ik het opwindend. Anders doen we het nooit eigenlijk.
Had bijna verteld wat ik van tongzoenen vind, maar ik vrees dat ik niet gemiddeld ben.



Ok, voor het geval ik toch gemiddeld blijk te zijn: soms geen zak aan, soms vervelend zelfs, soms heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou dus ook niet van die natte tongzoenen. Mijn man die wil de hele dag wel tongzoenen....

Zeggen jullie dat dan ook tegen jullie eventuele partner? Ik vind dat altijd wel moeilijk. Mijn man weet het wel, maar ja....
Alle reacties Link kopieren
Lekker hoor tongzoenen, maar dan niet met iemand die zijn tong in je mond steekt en als een dolgedraaide mixer tekeergaat.

Beetje met beleid, speels, terugtrekken, langs tanden, zuigen aan lip...mmm
Alle reacties Link kopieren
Ik vind tongzoenen fijn.

Wat vindt jij er niet leuk aan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Met een goede zoener: knikkende knieen :-).



En als hij niet kan zoenen, dan wordt hij ingeruild. Life's a bitch...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 12 april 2010 @ 21:07:

IK ben een enorme fan...zonder zoenen geen sex.Helemaal mee eens! Eerst even heerlijk zoenen doet mij altijd wel in de stemming brengen.
Alle reacties Link kopieren
Hoort erbij.

I like it, ultieme voorspel.
quote:Hoops schreef op 12 april 2010 @ 21:10:

Ik hou dus ook niet van die natte tongzoenen. Mijn man die wil de hele dag wel tongzoenen....

Zeggen jullie dat dan ook tegen jullie eventuele partner? Ik vind dat altijd wel moeilijk. Mijn man weet het wel, maar ja....Ja, ik heb het gezegd. Ik vond wel zeggen minder erg dan de rest van mijn leven niet knap tongzoenen.
Ik vind het heerlijk.Vriendje kan ook goed zoenen,beetje speels ook.Tijdens de sex vind ik het bijzonder opwindend.
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer dat je met iemand tongzoent, dat vind ik wel heel opwindend. Maar daarna wordt het al snel minder.

Ik heb al heel wat getongzoend met verschillende mannen, en natuurlijk zit er verschil in. Geen idee waarom het dan minder wordt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind (tong)zoenen heel lekker. Een man die er bedreven is, krijgt mij in no time in the mood voor meer.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er een beetje vanaf. Er zijn een heleboel mensen met wie ik tongzoenen op z'n minst ongepast zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er niet van. Mijn man en ik doen het hooguit 1 keer per jaar. Gelukkig vinden we er allebei niet veel aan.



Maar toch, ik heb ook weleens met mannen gezoend, aiaiai...die konden er wat van. Maar dan nog, na die eerste keren is er niet veel meer aan, vind ik. Het is meer de eerste keer zoenen, die heel erg opwindend kan zijn, als hij goed kan zoenen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 12 april 2010 @ 21:17:

Het hangt er een beetje vanaf. Er zijn een heleboel mensen met wie ik tongzoenen op z'n minst ongepast zou vinden. He bah, nu vind ik tongzoenen ineens ook niet meer zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik durf het bijna niet te zeggen maar,... ik vind het goor.

Een beetje mekaar in de bek spugen. En de dampen die uit de monden opstijgen, zijn toch ook niet bepaald lentefris.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 12 april 2010 @ 21:18:

Ik hou er niet van. Mijn man en ik doen het hooguit 1 keer per jaar. Gelukkig vinden we er allebei niet veel aan.



Maar toch, ik heb ook weleens met mannen gezoend, aiaiai...die konden er wat van. Maar dan nog, na die eerste keren is er niet veel meer aan, vind ik. Het is meer de eerste keer zoenen, die heel erg opwindend kan zijn, als hij goed kan zoenen dan.Ah gelukkig...ik ben niet de enige....
Alle reacties Link kopieren
quote:shirley40 schreef op 12 april 2010 @ 21:19:

Oei, ik durf het bijna niet te zeggen maar,... ik vind het goor.

Een beetje mekaar in de bek spugen. En de dampen die uit de monden opstijgen, zijn toch ook niet bepaald lentefris.Oke...zo kan je inderdaad ook zeggen.... Komt wel een beetje neer op wat ik ook vind....
Alle reacties Link kopieren
quote:shirley40 schreef op 12 april 2010 @ 21:19:

Oei, ik durf het bijna niet te zeggen maar,... ik vind het goor.

Een beetje mekaar in de bek spugen. En de dampen die uit de monden opstijgen, zijn toch ook niet bepaald lentefris.Hoe denk je dan over orale sex? Daar kan ik nog iets smerigers van maken dan jij nu van tongzoenen doet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en dan dat gekwijl...
Alle reacties Link kopieren
Ja da's weer een ander topic Wallace....
Alle reacties Link kopieren
Orale seks hou ik ook niet van, ik doe het soms omdat mijn man dat heel erg lekker vindt, maar ik zou het eigenlijk liever nooit doen.



Oei, klinkt wel heel erg eigenlijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven