Topless bij buiten zwembad

19-07-2013 21:18 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag tussen alle spelende kids etc. Een paar grieten topless liggen. Ben ik nu de enige die dacht: seriously?? Vind het persoonlijk stom bij zo'n buurtbad, maar ok. Wat jullie?

Topless bij zwembad

Totaal aantal stemmen: 153

Moet kunnen (22%)
Stom (41%)
Heb er geen probleem mee (37%)
Zou er iets van zeggen Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso geen pan.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ik vind het een no go bij een buitenzwembad. Eens met TO.



"Grieten" als in meidjes van 14 die nog geen notie van stijl hebben en nu moeders er niet bij is lekker doen waar ze zin in hebben of "grieten" als in de moeders van die meiden?
Alle reacties Link kopieren
Nee ze waren zeker dik in de 20...
Alle reacties Link kopieren
Nee is No Go
Ik zie het probleem niet.
Ik zou er geen moeite mee hebben. Zag dat als 4-jarige ook al op het strand.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er niet aan storen eerlijk gezegd. Ik hou mijn topje wel aan maar dat is meer om te verbloemen dat de wet van de zwaartekracht reeds lang geleden ingetreden is;)
belachelijk
Alle reacties Link kopieren
Vind het op het strand geen probleem hoor, maar nu dacht ik echt..Hmmm ordinair zeg...
Gestemd voor stom Ik zou er geen aanstoot aan nemen maar het is wel hmmm apart.
no go. En erg ordinair, trouwens.
Maar wat is dan het verschil met inhet zwembad of aan het strand? Daar spelen toch ook kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Aso.



Op het strand... soit. Maar dan nog liever niet.

Aan het zwembad hou je je badkleding gewoon aan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Dertig jaar geleden was topless heel normaal, ook in het zwembad. Mijn vriendinnen en ik hádden niet eens een bovenstukje. Ik word er dus niet warm of koud van als ik een paar topless meiden zie, hooguit een beetje nostalgisch. Zelf doe ik het niet meer, ik heb graag dat de andere zwembad/strandgangers ook een leuke dag hebben .



Oh ja, en waarom staat dit op Seks?
Alle reacties Link kopieren
Dit is veel kleiner dan het strand...dat vind ik toch anders...
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan, 4 minuten geleden

Ik zie het probleem niet.Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Vond seks het meest passend?
quote:saaaaar81 schreef op 19 juli 2013 @ 21:24:

Aso.



Op het strand... soit.

Aan het zwembad hou je je badkleding gewoon aan.Eens.
quote:domblondje schreef op 19 juli 2013 @ 21:22:

Ik kan me er niet aan storen eerlijk gezegd. Ik hou mijn topje wel aan maar dat is meer om te verbloemen dat de wet van de zwaartekracht reeds lang geleden ingetreden is;)Dat dus .
Alle reacties Link kopieren
quote:gelderka schreef op 19 juli 2013 @ 21:23:

Ach, mijn dochter van 5 wil met alle geweld haar bovenstukje aan, "want anders kan iedereen haar borsten zien".

De volgende generatie zal weer een stuk zedelijker zijn.



De volgende? Deze bedoel je.

In mijn tijd liepen er aardig wat topless in het buitenbad rond en nu douchen mijn leerlingen met bikini aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje van het zwembad afhangen. Het zwembad waar ik altijd heen ging is heel ruim opgezet met echt verschillende weides, heel veel groen, volwassen bomen, verschillende zwembaden etc. Daar zou het niet ongepast zijn op bepaalde gedeeltes.
Alle reacties Link kopieren
Een zwembad heeft huisregels, zal zeker iets instaan over dit onderwerp, hangt meestal ergens in de kleedruimte of bij de kassa.
quote:lilyrose2012 schreef op 19 juli 2013 @ 21:27:

Vond seks het meest passend?Lagen die topless meiden dan unverschämt te seksen ook nog? Dat zou ik inderdaad wel een beetje raar vinden. Maar als ze daar alleen maar topless lagen te wezen zie ik de link met seks niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyrose2012 schreef op 19 juli 2013 @ 21:27:

Vond seks het meest passend?Omdat je topless associeert met sex? Dat verklaart veel. Ik associeer topless vooral met egaal bruin zonder 'witte bandjes'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven