Traanogen

02-01-2017 20:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!



Ik heb de laatste tijd last van traanogen tijdens het pijpen. Ookal is het niet altijd deep-throat. Ik schaam me er kapot voor want heb het idee dat dit bij bijna niemand gebeurt. Is hier iets aan te doen? Of heeft iemand hier ook last van??
Alle reacties Link kopieren
niet meer pijpen?

slotje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je je daarvoor schamen? Ik gok dat je vriend wel begrijpt dat je niet zit te janken..



Andere houding aannemen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Of ophouden met schamen. Slotje
Dat moet je niet willen voorkomen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 02 januari 2017 @ 20:59:

Waarom zou je je daarvoor schamen? Ik gok dat je vriend wel begrijpt dat je niet zit te janken..



Andere houding aannemen?



Uhm jaa ik heb geen vriend..

Maar zo erg is het dus blijkbaar niet om je ervoor te schamen? Dat is dan weer een opluchting..
Alle reacties Link kopieren
Je schamen? Waarom ooit?

Ik krijg natte ogen als ik geil word, heb daar werkelijk nog nooit iemand over horen klagen. Overdrijf je niet een beetje?
...
Alle reacties Link kopieren
Nou, als man heb ik daar geen moeite mee hoor, opwindend zelfs wel
Alle reacties Link kopieren
Prima toch, heeft zelfs de minst bedeelde man een keer het gevoel haar tot het uiterste te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Traanogen is eerder opwindend dan dat ik er last van zou hebben. Niets om je voor te schamen dus
Mijn vriend vindt dat ook geil hoor, zoals de andere mannen die reageren hier

Liefst heeft hij dat de mascara uitloopt en al ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker, met uitgelopen mascara en traanogen. Vooral als er zo gulzig gepijpt wordt en ze je aankijkt alsof ze uit de Sahara komt en jij het eerste vocht in je ballen hebt dat ze in dagen gezien heeft.
Knoop een blinddoek over je ogen. Problem solved en het kan er nog leuk uitzien ook.

Indien zaadvragende ogen gewenst zijn tijdens het pijpen kun je voor 5 euro een oogmasker halen bij bol.com.
Had je het vroeger ook al of nu enkel bij één sekspartner? Lijkt me wel geil, zolang je er zelf niet van afziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 03 januari 2017 @ 16:32:

Ja lekker, met uitgelopen mascara en traanogen. Vooral als er zo gulzig gepijpt wordt en ze je aankijkt alsof ze uit de Sahara komt en jij het eerste vocht in je ballen hebt dat ze in dagen gezien heeft.



Tha't s actually hot.... :$

(blijft vreemd als een andere man mij (indirect) weet op te winden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charles_Gentle28 schreef op 04 januari 2017 @ 09:42:

Had je het vroeger ook al of nu enkel bij één sekspartner? Lijkt me wel geil, zolang je er zelf niet van afziet.



Nee bij 2 of 3, daarvoor nooit gehad..

Maar de tranen lopen over me wangen dus niet altijd even prettig. Vind het zelf eerder raar dan geil..
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleurpeters schreef op 04 januari 2017 @ 13:49:

[...]





Nee bij 2 of 3, daarvoor nooit gehad..

Maar de tranen lopen over me wangen dus niet altijd even prettig. Vind het zelf eerder raar dan geil..Kost het pijpen zelf je ook echt meer moeite? Maak je vooral niet te druk, gezien de reacties...
quote:Fleurpeters schreef op 04 januari 2017 @ 13:49:

[...]

Nee bij 2 of 3, daarvoor nooit gehad..

Maar de tranen lopen over me wangen dus niet altijd even prettig. Vind het zelf eerder raar dan geil..Zoveel tranen klinkt wel als vervelend, of afleidend voor orgasme. Het is niet eens door emotioneel te worden tijdens seks ofzo, misschien een prikkel op je. Doe je het nog graag daardoor? Of ga je sneller over op penetratie om het te vermijden zo?
Alle reacties Link kopieren
Ach waarschijnlijk denkt hij dat je tranen van blijdschap hebt wanneer je aan zijn knots zuigt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven