trio 2 vrouwen

17-11-2014 13:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje heb ik een bootycall die ik met enige regelmaat zie.

Zozoende weet ik dat hij het graag een keer met 2 vrouwen zou doen.



Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, maar heb praktisch nul ervaring.



Afgelopen weekend bracht hij de´trio´ ter sprake met de melding dat hij misschien wel een andere vrouw had gevonden.

Hij weet dat ik niet zo maar met een of andere vrouw wil proberen, er moet wel iets van een klik zijn.

Dus stelde hij voor om volgende week iets te gaan drinken met zijn drieën.

Natuurlijk was/ben ik nieuwsgierig naar haar en heb ik aantal vragen gesteld.



Toen bleek dat zij 19 is.

Dat vind ik echt super jong, zeker voor hem aangezien hij 30 is. Ik ben bijna 27.

En ik heb dan ook Nee gezegd.

Nu vindt hij dat raar....



Maar ik moet er niet aan denken. 19. Dat andere mensen dat willen geen probleem, en ik heb ook echt niets tegen relatie´s met grote leeftijdsverschillen, maar ik kan mezelf niet indenken met een 19 jarig (meisje zou ik bijna zeggen) vrouw om een trio uit te proberen.



Wat vinden/denken jullie ja, nee, of misschien (en dan een drankje komend weekend). Hadden jullie het wel gedaan?
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Big fat no!!



Waar had hij haar vandaan?
...
Alle reacties Link kopieren
Thinder...
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Je kunt altijd een drankje gaan drinken en dan nog nee zeggen.

Ik snap je beredenering wel, maar moet er eerlijk bij zeggen dat ik toen ik 19 was ook wel voor dat soort dingen in was.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Hij kijkt niet naar leeftijd? Denkt wsch: er zit een gat in dus is het wel oké??? Ik geef jou gelijk, TO, dat je hier niet aan meedoet!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 17 november 2014 @ 13:19:

Hij kijkt niet naar leeftijd? Denkt wsch: er zit een gat in dus is het wel oké??? Ik geef jou gelijk, TO, dat je hier niet aan meedoet!!Of hij kijkt juist wel naar leeftijd en ziet een strak bijna kind ontzettend heel erg zitten in zijn bed.
...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen.
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
jah je kunt ook naar het bejaardentehuis gaan of naar een bingoavond, die hebbe volges mij ook veel meer ervaring. en ze hebben ook geen tanden meer dus dat scheelt.
its britneybitch!
Alle reacties Link kopieren
quote:xbritneybitchx schreef op 17 november 2014 @ 13:29:

jah je kunt ook naar het bejaardentehuis gaan of naar een bingoavond, die hebbe volges mij ook veel meer ervaring. en ze hebben ook geen tanden meer dus dat scheelt.





Gaat me niet om de ervaring meer het feit dat ze 19 is....



@Missmissery, Ik had ook wel vriendinnen die dat intressant vonden toen ze 19 waren, maar geen idee of hun ervaring ook met zo veel ´oudere´ mannen was
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 17 november 2014 @ 13:39:

[...]





Gaat me niet om de ervaring meer het feit dat ze 19 is....

dus?? snap et niet hoor je doet alsof ze 12 jaar is :P
its britneybitch!
Alle reacties Link kopieren
quote:xbritneybitchx schreef op 17 november 2014 @ 13:45:

[...]



dus?? snap et niet hoor je doet alsof ze 12 jaar is :P





Voor jouw is het blijkbaar geen issue .

Jij had dus ja gezegd
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:xbritneybitchx schreef op 17 november 2014 @ 13:45:

[...]



dus?? snap et niet hoor je doet alsof ze 12 jaar is :P

Nee, ze doet of ze 19 is. En dat is ze ook.

Als een vrouw van 19 een trio aan wil gaan, prima maar mijn voorkeur gaat voor haar uit naar een experiment met leeftijdsgenoten. En niet naar een man van 30 en zijn steady vriendinnetje van 27. Alleen al om het feit dat ze zomaar 2 jaar van haar leeftijd af zou kunnen liegen en dan heb je zomaar een echt kind in je bed en ben je de bok als dat ooit uitkomt.

Ik snap ook niet waarom je het zou willen TO, een 19 jarige in je bed terwijl je zelf bijna 30 bent. Why?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 17 november 2014 @ 13:49:

[...]





Voor jouw is het blijkbaar geen issue .

Jij had dus ja gezegduhm nee ik kick daar nie op hihi maar kbedoel 19 is volwassen
its britneybitch!
Als jij je er niet prettig bij voelt is het antwoord heel simpel: niet doen!
Die gast is echt een baas als hij dat voor elkaar krijgt. 30 jaar en dan een trio waar hij doodleuk een chick van 19 bij haalt en straks twee meiden aan z'n stok.
Alle reacties Link kopieren
Als jij er niet happy mee bent, niet doen.



Maar jah wat is 19 jaar oud. denk dat je dan wel weet wat je wel/niet wilt doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 17 november 2014 @ 13:15:

Je kunt altijd een drankje gaan drinken en dan nog nee zeggen.

Ik snap je beredenering wel, maar moet er eerlijk bij zeggen dat ik toen ik 19 was ook wel voor dat soort dingen in was.

Ja, ik ook.

Alleen dat pakte niet altijd handig uit, ik wilde namelijk nogal veel.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha herkenbaar........
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 17 november 2014 @ 14:26:

Die gast is echt een baas als hij dat voor elkaar krijgt. 30 jaar en dan een trio waar hij doodleuk een chick van 19 bij haalt en straks twee meiden aan z'n stok.





Hahaha tja, het is ook een mooie man die weet wat die doet.

En andersom (twee mannen en ik) is ook al gebeurd dus ach dan heb ik het ook voor elkaar of niet?
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke.merel schreef op 17 november 2014 @ 15:02:

hahahahaha herkenbaar........Heb jij nou een foto van je reet (incl veter) als avatar?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Ikke.merel...whyyyy?? Ziet er een beetje uit alsof je kont het koud heeft (paars) Anyway ik zie niet in waarom het niet kan met iemand van 19. Maar als je je er niet goed bij voelt dan lekker niet doen. Ik heb er overigens geen ervaring mee
Alle reacties Link kopieren
Hell NO
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
quote:missmisery schreef op 17 november 2014 @ 17:25:

[...]



Heb jij nou een foto van je reet (incl veter) als avatar?Haha daar zat ik me ook al over te verbazen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 november 2014 @ 13:51:

[...]





Ik snap ook niet waarom je het zou willen TO, een 19 jarige in je bed terwijl je zelf bijna 30 bent. Why?



Ik snap ook niet waarom je het zou willen, een minaar in je bed. Why?



Als TO het wil, lekker doen en als ze niet wil niet. Beetje kort door de bocht ben je terwijl je er zelf activiteiten op nahoudt die anderen sterk zullen veroordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven