Trio, geef je mening

02-01-2015 00:41 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beginnen we aan een trio?

Inmiddels weten we waar we naar zoeken in een relatie. Wat is vreemd gaan? Hoe ver kun je gaan? Hoe ver gaan we? Wat vind je lekker, en wat vind hij lekker? Dat weten we, als goed is.



Past hierbij dan een trio? Wat spreek je dan daar weer over af? Regeltjes? Alles mag?

Bekende of onbekende?



Persoonlijke issues waar ik op dit moment mee worstel. Dit omdat de man ik kwestie, graag een eenmalige ervaring wil op doen met mij en een andere vrouw. Ben ik hier aan toe? Nee, denk ik. Geïnteresseerd? Ja. Kan ik dit aan? Euhm, misschien wordt ik juist wel jaloers. Straks wil hij vaker..
don't let stupid things, break your happiness
Je hebt toch al een soortgelijk topic?
Ik zou het nooit doen. Je hebt het misschien wel goed besproken, maar hoe het op het moment supreme is kun je je niet voorstellen. Gevoelens zijn net sneaky slangen die opeens verschijnen.



Maargoed, ik snap dan ook niet wat er zo leuk is aan een trio.
Alle reacties Link kopieren
Don`t let stupid things, break your happines...



voor wie wil je het doen??? Voor hem? >> stupid
..ben bij letter i ....I`m cool.
In dit geval, bij twijfel niet doen lijkt me.

Ik neem aan dat de man in kwestie je vriend is? Dan kan hij vast wel geduld opbrengen tot jullie vragen en jouw issues duidelijk zijn. (Hoop ik)

Anders zou t wel heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor jullie relatie.



Edit: klinkt idd alsof je t vooral voor hem wilt doen.
Alle reacties Link kopieren
Simpel, bij twijfel niet doen!
En nou is het afgelopen!
Volgens mij zijn dit soort dingen leuk als ze een beetje spontaan ontstaan. In een dronken bui, het gebeurde gewoon, etc. Als het "op afspraak" gaat is het een recept voor gezeur.
Alle reacties Link kopieren
+1
Hard waar het kan, Veilig waar het moet!
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 02 januari 2015 @ 00:46:

In dit geval, bij twijfel niet doen lijkt me.

Ik neem aan dat de man in kwestie je vriend is? Dan kan hij vast wel geduld opbrengen tot jullie vragen en jouw issues duidelijk zijn. (Hoop ik)

Anders zou t wel heel vervelende gevolgen kunnen hebben voor jullie relatie.



Edit: klinkt idd alsof je t vooral voor hem wilt doen.Ik zou dus wel willen zoenen met een vrouw. En Sex alleen met een vrouw. Maar of ik daar mijn vriend bij zou willen hebben? Ik denk dat het idd dan een slecht idee is als daar nu al twijfels over ontstaan. Of gewoon beide niet doen en lekker verder gaan waar we zijn gebleven ;) of moet ik gewoon wachten totdat ik 10 jaar ouder ben? Misschien denk ik er dan anders over..
don't let stupid things, break your happiness
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet verder in je andere topic? Dan staan alle reacties bij elkaar
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je OP lijkt op een vraag-antwoord spelletje. Alleen geef jij zelf de antwoorden op jouw eigen vragen. Ik vind dat altijd zo raar lezen!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:joyceeee schreef op 02 januari 2015 @ 01:01:

[...]





Ik zou dus wel willen zoenen met een vrouw. En Sex alleen met een vrouw. Maar of ik daar mijn vriend bij zou willen hebben? Ik denk dat het idd dan een slecht idee is als daar nu al twijfels over ontstaan. Of gewoon beide niet doen en lekker verder gaan waar we zijn gebleven ;) of moet ik gewoon wachten totdat ik 10 jaar ouder ben? Misschien denk ik er dan anders over..Je wilt dus wel graag seks hebben met een andere vrouw a.k.a. vreemdgaan, maar als je vriend erbij betrokken wilt zijn ben je bang dat jij jaloers wordt zoals je in de opening van dit topic zegt? Begrijp ik dat goed? Ik denk dat je inderdaad moet wachten tot je 10 jaar ouder bent want nu heb je volgens mij geen idee wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 02 januari 2015 @ 01:32:

[...]





Je wilt dus wel graag seks hebben met een andere vrouw a.k.a. vreemdgaan, maar als je vriend erbij betrokken wilt zijn ben je bang dat jij jaloers wordt zoals je in de opening van dit topic zegt? Begrijp ik dat goed? Ik denk dat je inderdaad moet wachten tot je 10 jaar ouder bent want nu heb je volgens mij geen idee wat je wilt.Ik weet wel wat ik wil, maar twijfel en was/ben benieuwd naar andermans mening daarin.
don't let stupid things, break your happiness
Alle reacties Link kopieren
quote:joyceeee schreef op 02 januari 2015 @ 01:45:

[...]





Ik weet wel wat ik wil, maar twijfel en was/ben benieuwd naar andermans mening daarin.Je weet toch wel dat twijfelen precies het tegenovergestelde is van weten wat je wilt? Bij twijfel niet doen.
In theorie zou een MVM me nog wel leuk lijken, wat he in hemelsblauw met VMV moet is mij altijd een raadsel.



Praktisch zie ik een trio hoe dan ook niet zitten. Veel te veel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 02 januari 2015 @ 03:22:

In theorie zou een MVM me nog wel leuk lijken, wat he in hemelsblauw met VMV moet is mij altijd een raadsel.



Praktisch zie ik een trio hoe dan ook niet zitten. Veel te veel gedoe

Je wordt warrig, ga slapen.

Hemelsblauw.....
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Je twijfelt of dan alles mag of dat je regeltjes moet afspreken. Ik denk dat als je het doet, je helemaal vrij moet zijn. Als je geil bezig bent is het heel lastig om nog na te denken van o ja ik mocht dit wel een dit niet .

Dan gaat de lol er ook vanaf.
Iets met een andere vrouw, nee dank je wel! Iets met 2 mannen, ja graag!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit in een spontane, aangeschoten bui een keer gedaan. Het was een interessante ervaring, maar heeft bij mij wel bevestigd dat ik meer hetero ben dan ik dacht.



Leuk detail is dat de dame in kwestie en ik nog steeds vriendinnen zijn. Er is ook weleens aan ons gevraagd waar we elkaar van kennen...euh...nou.



Maar alleen doen als je er net zo sterk achter staat als je partner. Misschien anders voorstellen om het met een man extra te doen?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees nu via het loepje dat het je vooral gaat om de ervaring met een vrouw. Het is dan natuurlijk de vraag of je dit samen met je vriend moet doen. Misschien eerst alleen eens zoenen met een vrouw (dat vindt hij goed toch?)? Dan kan je daarna altijd nog kijken hoe je verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil dus zoenen met een vrouw, je hebt toestemming, dus dat is geen vreemdgaan. Jij wil eigenlijk best een keer seks proberen met een vrouw, hij wil een trio. In een trio heb je over het algemeen beide seks met de man, tenzij beide vrouwen bi zijn. Om een vrouw voor het eerst te ontdekken zou ik nooit een trio adviseren, dat zou ik dus gewoon met twee vrouwen doen. Bevalt dat, dan kun je een trio nog overwegen. Moet er niet aan denken als tijdens zo'n trio ineens het besef komt dat ik niet geil wordt van een vrouw, haar niet wil likken, zij niets bij mij mag en je dus een beetje buitenspel zit te wezen terwijl je vriend op haar losgaat... Vergis je daar niet in, geen man die dan zegt: schatje, ik neuk alleen jou hoor! En die andere vrouw wil ook waarvoor ze gekomen is: seks dus.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:nbk schreef op 02 januari 2015 @ 03:27:

[...]



Je wordt warrig, ga slapen.

Hemelsblauw..... autocorrect
Hou maar een grote hema onderbroek over pandora's doos.
Alle reacties Link kopieren
Een 1 malige ervaring? Misschien bevalt t wel en dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij vaker gaat willen als het bevalt. En als het niet bevalt dan is het hek van de dam om vrouwen te zoeken die hem wél bevallen.



Het grote taboe (seksuele monogamie) is dan doorbroken en het lijkt me dan wel erg moeilijk om weer monogaam en trouw te worden, aangezien het makkelijk gedacht is "nog ééntje dan". "Nee nog ééntje want morgen moet ik weer trouw zijn".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven