Tussen sauna en parenclub

29-11-2010 17:09 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een reguliere sauna mag je niet seksen, niet eens knuffelen eigenlijk. In een parenclub draait het eigenlijk alleen om seks en dat kan dan ook weer een beeeetje intimiderend zijn.



Zijn er ook tussenvormen? Waar de seks iets minder direct/rauw is, maar waar het ook normaal is als er wel wat gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
nee die zijn er niet
Alle reacties Link kopieren
Je kunt prive sauna's huren, waar je de privacy hebt om naar hartelust te seksen zonder dat je iemand lastig valt of door iemand wordt lastit gevallen.. maar dan ben je daar dus wel alleen met z'n tweetjes... tenzij je vrienden uitnodigd..
Ja.



Maar of het er ook zweterig is, hangt af van de kleding. Of je een winter-trui of lingeriesetje draagt. Of in compleet rubber gaat.



Denk aan een Little Sins-feest, Erotic Blabla-Vibes, Wasteland, die dingen die Mike Scheurs in de Hemkade doet.



Maar dan heb je er wel house-muziek bij.



Ik kan zo gauw niet iets bedenken wat tussen sauna en parenclub inzit. Parkeerplaats?
Huiskamerfeestje met verwarming heel hoog en een paar leuke vrienden uitnodigen?
Alle reacties Link kopieren
Nee zijn er niet.

Genieten van een sauna is één ding, seksen een ander.



Iets tussenin (inderdaad dan voor publieke instellingen) bestaat er inderdaad niet, of toch niet voor zover ik weet.
Alle reacties Link kopieren
Kan aan mij liggen, maar alles wat je organiseert waarbij seks een optie is, draait volgens mij daardoor uiteindelijk alleen om de seks. Toch? Kun je het nog zo leuk en mild willen verpakken: de deelnemers weten waarvoor ze komen en waar het op uit kán draaien, en ik vermoed dat ze teleurgesteld zijn als dat toch niet gebeurt.

De meeste swingersavondjes beginnen leuk met een kopje koffie, maar ik geloof niet dat het geapprecieerd zou worden als bij wijze van spreken na de tweede ronde niet het eerste kledingstuk uit gaat . Kortom: ik denk niet dat het mogelijk is iets te organiseren dat op seks kan uitdraaien zonder dat het om de seks gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ik ook wel willen, iets er tussen in, maar ik heb nooit iets gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 29 november 2010 @ 17:12:

Ja.



Maar of het er ook zweterig is, hangt af van de kleding. Of je een winter-trui of lingeriesetje draagt. Of in compleet rubber gaat.



Denk aan een Little Sins-feest, Erotic Blabla-Vibes, Wasteland, die dingen die Mike Scheurs in de Hemkade doet.



Maar dan heb je er wel house-muziek bij.



Ik kan zo gauw niet iets bedenken wat tussen sauna en parenclub inzit. Parkeerplaats?En dat zit er tussenin? Ranziger dan Wasteland kan je het bijna niet krijgen...
quote:spectral schreef op 29 november 2010 @ 17:20:

[...]



En dat zit er tussenin? Ranziger dan Wasteland kan je het bijna niet krijgen...





Het is er warm en je hoeft er niet aan deel te nemen, je kunt je ook prima verwonderen.



(heule dikke vette knipoog)
In antwerpen kun je prive sauna huren met prive zwembadje voor 2 a 3 uur. Weet niet meer hoe het heet. Maar daar kun je naar hartelust sexen....
Alle reacties Link kopieren
Mmm, gek eigenlijk he? Je zou zeggen dat het een gat in de markt zou moeten zijn.



Prive sauna vind ik dan weer een beetje prive, de interactie met anderen vind ik juist leuk. Kijken en bekeken worden heeft wel wat. Maar een parenclub is dan gelijk weer een beeeetje over-the-top met al die regeltjes en dresscode enzo..



Ik heb wel de tip gekregen om naar de sauna in Herkenbosch te gaan, en dat willen we binnenkort maar eens een keertje proberen. Iemand wel eens geweest?

http://saunajesdunjoh.nl
Alle reacties Link kopieren
waarom denk je dat dat een gat in de markt zou moeten zijn? In een parenclub kun je ook doen wat je nu als wens op geeft dat meer mag betekend niet dat het moet. de sauna is over het algemeen vrij rustig (vaak te warm om echt te sexen) maar je kunt wel aan elkaar zitten en het bij elkaar houden (dus geen andere erin betrekken) je kunt kijken en gezien worden/



Ik zie dat gat in de markt dus niet zo want wat is in jouw ogen minder rauw maar dat er wel wat meer gebeurd? ben je al eens in een club geweest? Het draait er in ieder geval niet alleen om sex.



De meeste reguliere sauna;s zijn inderdaad extreem preuts, maar sommige doen minder spastisch als je elkar een kus geeft of even aan elkaar hangt in het zwembad.



Die tussenvorm bestaat inderdaad niet en eerlijk gezegd zie ik ook niet wat het meer of minder bied dan wat je in de club ook kunt doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia Dalma schreef op 29 november 2010 @ 17:16:

.

De meeste swingersavondjes beginnen leuk met een kopje koffie, maar ik geloof niet dat het geapprecieerd zou worden als bij wijze van spreken na de tweede ronde niet het eerste kledingstuk uit gaat . Kortom: ik denk niet dat het mogelijk is iets te organiseren dat op seks kan uitdraaien zonder dat het om de seks gaat.



Nou dat ligt er aan met wie je date, wij hebben geregeld swingersfeestjes waar de onderbroek bij sommige niet uit gaat en waar men elkaar bv alleen wat masseert of zoent en knuffelt, sex is mogelijk maar geen doel.

Dus wat jij geloofd klopt niet helemaal.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, we zijn in de Fata Morgana geweest, en zelf vond ik het geweldig omdat ik nogal voyeuristisch ben. Maar mijn vrouwtje was ook wel een beeeetje overdonderd van al die seks overal om haar heen. Terwijl ze toch enorm sexueel is, mits juist gedoseerd.



In een voor ons ideale sauna zou je lekker je normale sauna routine kunnen doen, en tussendoor bij het chillen lekker wat seksen. Dan weer een saunaatje pakken ofzo.

Nu ik er zo over nadenk zou het het prettigst zijn als ze wat relaxruimtes zouden maken in reguliere sauna's. Wie geen seks wil kan er dan weg blijven, en wie wel seks wil kan er lekker z'n gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
TO weet ondertussen dat wat hij zoekt er niet is, tenminste niet in de hetero wereld. Homo sauna's zijn er zat!

Probeer dat eens. Er zijn er twee nl. waar ook stellen binnen mogen.

google ze!
Alle reacties Link kopieren
cernunnos ik ben er nooit geweest maar heb de link even bekeken, tja als je mij vraagt wat ranziger en meer sexgericht overkomt vind is het dit wel.



Ik krijg juist gevoel dat het hier alleen om sex gaat maar dan in een sauna.



Dit is gewoon een club alleen ik zou er niet heen hoeven en denk dat het in een parenclub minder sex gericht is dan hier (zoals die avonden dat je verplicht naakt moet en een stripact van heren)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cernunnos schreef op 29 november 2010 @ 22:01:

.



In een voor ons ideale sauna zou je lekker je normale sauna routine kunnen doen, en tussendoor bij het chillen lekker wat seksen. Dan weer een saunaatje pakken ofzo.

Nu ik er zo over nadenk zou het het prettigst zijn als ze wat relaxruimtes zouden maken in reguliere sauna's. Wie geen seks wil kan er dan weg blijven, en wie wel seks wil kan er lekker z'n gang gaan.





Ik denk dat ze in de sauna die je nu overweegt ook sex te zien krijgt. In fata wordt er toch ook alleen in de erotische ruimtes gesext? Oke soms ook in de natte ruimtes maar zelden erg heftig, vaak is het meer opwarmen en zoekt men voor echte aktie de erotische ruimtes op.



De beetje grotere clubs hebben wel ruimtes waar niet gesext wordt, rond de dansvloer bv.



en wat mag en kan dan wel, ik verwacht dat je in deze sauna ook neukende mensen zal zien, ik denk niet dat er een plek is waar men alleen streelt en oraal verwend.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
cernunnos let hier even op, je ziet bij de sauna die je overweegt dat er ook mannen alleen mogen komen en die betalen de hoofdprijs.



in fata kwam je in een club alleen voor stellen, hier mogen mannen alleen komen en die komen dus voor de sex, niet voor de sauna.



ik denk dat je vrouw hiet helemaal gillend weg wil als ze van fata al schrok.



Als er mannen alleen in een sexclub mogen komen (want dat is het) dan is de sfeer veel sexgerichter, overal waar jij en je vrouw gaan liggen komen er zo een zestal (als het er niet meer zijn) mannen om je heen staan kijken en rukken, als je rondloopt volgen ze je in de hoop dat er wat gaat gebeuren.



\Als je iets zoekt zoek dan iets uit waar alleen stellen mogen komen, die gaan met elkaar aan de slag maar komen je niet achtervolgen in de hoop dat ze voor die 60 euro entree ook nog wel wat kunnen sexen. een man die dat betaaald komt voor die sex en is daar op gericht anders gaat hij wel naar een gewone sauna



(ik weet dit omdat we ook wel in clubs zijn geweest waar mannen alleen mogen komen en ik verzeker je dat de sfeer heel anders is en ik ben bang dat je vrouw dit nog erger zal vinden)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Doddie, eigenlijk denk ik dat je gelijk hebt. Bij nader inzien lijkt dit toch eerder een sleazy parenclub met een saunacabine dan een sauna waar meer mag he?.... mmm, jammer .



Het is niet zo dat mijn vrouw geen seks wil zien hoor, integendeel. Het is meer dat de Fata net een beetje een overprikkeling was voor haar. Niet alleen maar vanwege de seks, maar ook vanwege de intensiteit, het late tijdstip, misschien het onbekende. Ze vond het zeker geen negatieve ervaring, maar over het algemeen heeft ze het liever iets subtieler.



De sleazy sfeer met mannen-alleen die je beschrijft zijn we ook tegengekomen in de Voyeur op de kamasutra. Daar hadden we een wat erotisch kontakt met een ander stel in zo'n 'pashokje' (beetje pijpen en voelen), maar ik was vooral de hele tijd bezig om mannenhanden weg te duwen. Maar wat verrassend was dat we daar eigenlijk niet zoveel moeite mee hadden, soms is sleazy wel leuk, alleen niet te lang en je moet er aan kunnen ontsnappen.



Misschien toch iets als littlesins dan, die tip kreeg ik ook al van iemand anders.



Toeval bestaat niet, maar vanmorgen zat er een uitnodiging in mijn mail voor een nieuwjaarsfeest in een erotische bar, dus dat gaan we ook maar eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Even een waarschuwing.



Indien je op het linkje klink wat Cernunnos in zijn berichtje heeft gezet dan krijg ik op mijn privécomputer en die op de zaak een melding dat er vanaf die site (van saunadunjoh) malware word verstuurd. Kan zijn dat de beveiligingsprogramma’s overactief reageren maar ik denk een waarschuwing naar de forummers op zijn plaats is.



Groet van Dave.



________________________________________________



Toevoeging:



Malware is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke software.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 30 november 2010 @ 09:16:

Even een waarschuwing.



Indien je op het linkje klink wat Cernunnos in zijn berichtje heeft gezet dan krijg ik op mijn privécomputer en die op de zaak een melding dat er vanaf die site (van saunadunjoh) malware word verstuurd. Kan zijn dat de beveiligingsprogramma’s overactief reageren maar ik denk een waarschuwing naar de forummers op zijn plaats is.



Groet van Dave.oeps, thanks. Ik krijg die melding niet (en hopelijk systeembeheer ook niet *bloos*).
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen hier met het openen van de website (op firmacomputer), onze beveiliging is nochtans een van de betere (zowel op firewall niveau, als op de proxy server als op de locale PC).



Anyway ik heb de website even bekeken en op het eerste gezicht gaat het hier om een PC waar het saunagebeuren een iets prominentere plaats krijgt), niet alleen qua opzet, ook qua prijszetting (Dame alleen, koppels, Heer alleen, ..), de links op de site verwijzen ook naar het swingersgebeuren.



Voor mij is het eerder een PC dus dan wel de sauna met dat "ietsje meer" waarnaar TO op zoek is.
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je ook prive eilandjes huren.

http://www.lakonia.be/
Alle reacties Link kopieren
Ach er zijn in Belgie honderden sauna's die je privé kan afhuren en waar je enkele uurtjes ongestoord kan seksen.



allemaal terug te vinden op :



http://www.e-sauna.be en klikken op prive verhuur.



Maaarre ... ik denk niet dat het dit is wat TO zoekt. Hij wil publiekelijk van bil gaan, en ook toekijken hoe andere dat doen, dus nikske privé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven