Tussen sauna en parenclub

29-11-2010 17:09 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een reguliere sauna mag je niet seksen, niet eens knuffelen eigenlijk. In een parenclub draait het eigenlijk alleen om seks en dat kan dan ook weer een beeeetje intimiderend zijn.



Zijn er ook tussenvormen? Waar de seks iets minder direct/rauw is, maar waar het ook normaal is als er wel wat gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cernunnos schreef op 29 november 2010 @ 21:20:

Mmm, gek eigenlijk he? Je zou zeggen dat het een gat in de markt zou moeten zijn.



Prive sauna vind ik dan weer een beetje prive, de interactie met anderen vind ik juist leuk. Kijken en bekeken worden heeft wel wat. Maar een parenclub is dan gelijk weer een beeeetje over-the-top met al die regeltjes en dresscode enzo..



Ik heb wel de tip gekregen om naar de sauna in Herkenbosch te gaan, en dat willen we binnenkort maar eens een keertje proberen. Iemand wel eens geweest?

http://saunajesdunjoh.nltja deze schijnt niet er tussenin te zijn, maar gewoon een sexsauna (ben er nog nooit geweest )
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook gewoon stiekem doen in sauna- en welnesscomplexen, is ook extra spannend omdat het eigenlijk niet mag....
Geen ervaring mee, maar weet wel precies wat je bedoelt! Leuk dat alles mag, maar graag wel een beetje de uitstraling van een wellness, en niet dat je op een verbouwde boerderij zit met tegeltjes uit '72 en een velours bankstel dat eerst in iemands woonkamer heeft gestaan.



Dat laatste kom ik helaas wel tegen als ik google bij bijvoorbeeld inn4love ergens in groningen. Voor de rest is het concept van de saunadagen wel een beetje wat je bedoelt misschien.



Over het linkje naar saunajesdunjoh; dat heeft helaas ook wel een beetje die onfrisse verouderde uitstraling.



Maar goed; de wellness zou voor mij nog niet eens zo uitgebreid hoeven; als iemand een PC/Sauna weet met een buitenzwembad, buitenbarretje en een grote (grOte) ligweide ben ik er komende zomer te vinden!!! 26 graden, zonnetje, drankje.... heerlijk! Een soort naaktstrand maar dan liberaal.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zouden ze in de grote welnesscomplexen niet alleen een damesdag of badkledingdag moeten hebben, maar ook een erotische dag dat alles mag! Dan weten de mensen die hier niets van willen weten, dat ze die dag er dus niet moeten zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:Cernunnos schreef op 29 november 2010 @ 22:01:

Ja, we zijn in de Fata Morgana geweest, en zelf vond ik het geweldig omdat ik nogal voyeuristisch ben. Maar mijn vrouwtje was ook wel een beeeetje overdonderd van al die seks overal om haar heen. Terwijl ze toch enorm sexueel is, mits juist gedoseerd.



In een voor ons ideale sauna zou je lekker je normale sauna routine kunnen doen, en tussendoor bij het chillen lekker wat seksen. Dan weer een saunaatje pakken ofzo.

Nu ik er zo over nadenk zou het het prettigst zijn als ze wat relaxruimtes zouden maken in reguliere sauna's. Wie geen seks wil kan er dan weg blijven, en wie wel seks wil kan er lekker z'n gang gaan.Sorry, maar daar zitten reguliere sauna's en reguliere saunabezoekers niet op te wachten. Ook al gebeurt het dan uit het zicht, het trekt gewoon niet de types aan, die je in een reguliere sauna wilt hebben. Sauna is iets anders dan sex. Omdat je in de sauna naakt bent, associeren mensen het gelijk maar met sex (althans, te veel mensen die deze associatie hebben). Maar echte saunabezoekers komen voor de sauna, en niet voor de sex. Dus wil je die sex ook echt niet faciliteren in aparte ruimten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 08 december 2010 @ 15:07:

Je kunt het ook gewoon stiekem doen in sauna- en welnesscomplexen, is ook extra spannend omdat het eigenlijk niet mag....Ah daar hebben we Franck weer, gaan we die discussie nou weer beginnen? Stiekem bestaat niet, iedereen zit en merkt het, ook als er niemand om je heen is. Mensen zien het gewoon, en het is zo vervelend weer naar de balie te moeten lopend om een sexend paartje te melden.
Alle reacties Link kopieren
quote:avril_ schreef op 27 januari 2012 @ 14:10:

[...]



Sorry, maar daar zitten reguliere sauna's en reguliere saunabezoekers niet op te wachten. Ook al gebeurt het dan uit het zicht, het trekt gewoon niet de types aan, die je in een reguliere sauna wilt hebben. Sauna is iets anders dan sex. Omdat je in de sauna naakt bent, associeren mensen het gelijk maar met sex (althans, te veel mensen die deze associatie hebben). Maar echte saunabezoekers komen voor de sauna, en niet voor de sex. Dus wil je die sex ook echt niet faciliteren in aparte ruimten.

Darkrooms in de sauna dus eigenlijk..... of darkrooms op het werk... darkrooms op het station.... darkrooms op het vliegveld.... darkrooms in een restaurant.....



Hmhm, van mij hoeft het ook niet, gatver!
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 27 januari 2012 @ 14:01:

Eigenlijk zouden ze in de grote welnesscomplexen niet alleen een damesdag of badkledingdag moeten hebben, maar ook een erotische dag dat alles mag! Dan weten de mensen die hier niets van willen weten, dat ze die dag er dus niet moeten zijn....En daarna alles ontsmetten met dettol!
Alle reacties Link kopieren
@avril: je hebt duidelijk mijn post van net niet gelezen, met de perfecte oplossing!



@spectral: lijkt mij ook, maar dat moeten ze sowieso elke dag doen in zo'n complex, lijkt me, want mensen die ziek zijn, wondjes hebben, of weet ik wat laten ook genoeg "residu" achter waar jij niet in wilt zwemmen...;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 27 januari 2012 @ 14:16:

@avril: je hebt duidelijk mijn post van net niet gelezen, met de perfecte oplossing!



@spectral: lijkt mij ook, maar dat moeten ze sowieso elke dag doen in zo'n complex, lijkt me, want mensen die ziek zijn, wondjes hebben, of weet ik wat laten ook genoeg "residu" achter waar jij niet in wilt zwemmen...;)

Ik denk dat het helemaal geen perfecte oplossing is. Ik denk zelfs dat mensen die daar niet op zitten te wachten die sauna gaan ontlopen omdat het ranzige associaties bij ze op roept.



Wie wil er tenslotte in een bad zwemmen, of op een bankje zitten waar de dag er voor allemaal neukende mensen hebben gelegen/gezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 27 januari 2012 @ 14:16:

@avril: je hebt duidelijk mijn post van net niet gelezen, met de perfecte oplossing!



@spectral: lijkt mij ook, maar dat moeten ze sowieso elke dag doen in zo'n complex, lijkt me, want mensen die ziek zijn, wondjes hebben, of weet ik wat laten ook genoeg "residu" achter waar jij niet in wilt zwemmen...;)Inderdaad is dat geen oplossing, omdat reguliere goede sauna/welness complexen dat soort types niet over de vloer willen hebben voor hun reputatie. Het is geen sexclub.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn er wel hoor, nog nooit geweest. Zoek maar eens op "gay sauna gemengd" , die op bepaalde dagen voor stellen open zijn. Ik denk dat je dan niet vervelend moet doen als je een paar mannen aan elkaars piemel ziet trekken.



=============

Met name in grotere sauna zie je door de onpersoonlijke sfeer stelletjes wat meer tegen elkaar aan plakken. Nooit iets van zien zeggen. Moet ook kunnen. Verder weet je dat er wel eens wat gebeurd.Ik heb er te weinig oog voor.
Alle reacties Link kopieren
@avril: Dat soort "types"? Dat soort "types" heb je in alle lagen van de bevolking, jong, oud, man, vrouw, jij dot net of het een besmette groep randdebielen is....



@spectral: jij zit liever op een bankje waar dag ervoor iemand met een besmettelijke ziekte heeft gezeten, heel netjes en keurig en sexloos...
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 27 januari 2012 @ 14:25:

@avril: Dat soort "types"? Dat soort "types" heb je in alle lagen van de bevolking, jong, oud, man, vrouw, jij dot net of het een besmette groep randdebielen is....



@spectral: jij zit liever op een bankje waar dag ervoor iemand met een besmettelijke ziekte heeft gezeten, heel netjes en keurig en sexloos...

Dat van die ziekte weet je niet he... dat van dat sexen weet je wel. En zo werkt dat nu eenmaal bij mensen. En hoeveel mensen met een besmettelijke ziekte (zoals?) gaan er uberhaupt naar een sauna....



En als je denkt dat je een gat in de markt hebt gevonden, bel eens een sauna op en leg je plan voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Costello schreef op 26 januari 2012 @ 15:22:

als iemand een PC/Sauna weet met een buitenzwembad, buitenbarretje en een grote (grOte) ligweide ben ik er komende zomer te vinden!!! 26 graden, zonnetje, drankje.... heerlijk! Een soort naaktstrand maar dan liberaal.http://www.uilestay.nl/in ... iew=article&id=3&Itemid=3



http://www.sauna-overzicht.nl/wellnessboot.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een sauna op het water is dubbel zo ontspannend. De Wellnessboot in Brabant is een heerlijk sauna- en beautyresort.



Brabantse Mill

Met de Wellnessboot ga je mee op ontdekkingsreis… Een reis van luxe en ontspanning in het Brabantse Mill. Het luxe jacht biedt vele faciliteiten voor een heerlijk dagje ontspanning.



Binnen en buiten

In de boot zijn kruidenbaden, sauna’s, stoombaden, voetenbaden, een zwembad en nog veel meer. Maar ook buiten valt er veel te ontspannen. Een buitenzwembad, opgietsauna, buitenbar en een whirlpool met een mooi uitzicht.





.



Beauty ook voor mannen

Daarnaast is er een beautyafdeling. Hier zijn onder andere gelaatsbehandelingen, geheel afgestemd op eigen huidtype en persoonlijke wensen. Ook de mannenhuid heeft verzorging nodig, en daarom hebben ze hier ook een beautybehandeling speciaal voor de mannenhuid.



Arrangementen

Mocht je daarna nog niet genoeg hebben gehad van alle wellness zijn erook nog onstspanningsmasages, hotstone massages en aromasoul scrub masssages. Of kies een arrangement met lekkere hapjes en drankjes voor een leuk dagjes uit!





Waar: Hoogveldseweg 1, 5451 AA Mill, Noord-Brabant, Entree (vanaf 16 jaar) ¤ 28,50, Meer informatie vindt u op de website www.wellnessboot.nl
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2012 @ 14:36:

Een sauna op het water is dubbel zo ontspannend. De Wellnessboot in Brabant is een heerlijk sauna- en beautyresort.

Volgens mij werd er gezocht naar een sauna met een ParenClubcomponent. Deze wellnessboot sauna heeft volgens de huisregels "gewenste of ongewenste intimiteiten zijn niet toegestaan".



Mocht het daar anders werken, en zijn immers regels en "regels", zou je dat dan willen onderbouwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:dirk1971 schreef op 27 januari 2012 @ 14:52:

[...]





Volgens mij werd er gezocht naar een sauna met een ParenClubcomponent.Ik dacht dat Costello dat niet zozeer zocht, maar nu ik nogmaals zijn post lees..... denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben. Ik las het als sauna óf pc, maar je zou het ook op kunnen vattren als pc-achtige sauna.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Franck schreef op 27 januari 2012 @ 14:25:

@avril: Dat soort "types"? Dat soort "types" heb je in alle lagen van de bevolking, jong, oud, man, vrouw, jij dot net of het een besmette groep randdebielen is....

Tuurlijk asociale onbeschofte mensen heb je in alle leeftijden en lagen van de samenleving zitten. Dat soort gedrag degradeert je tot randdebiel, zo zou je dat wel kunnen zeggen ja. Besmet lijkt me een beetje overdreven en niet passend, debiel gedrag; jazeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Costello schreef op 26 januari 2012 @ 15:22:

... en niet dat je op een verbouwde boerderij zit met tegeltjes uit '72 en een velours bankstel dat eerst in iemands woonkamer heeft gestaan.



Dat laatste kom ik helaas wel tegen als ik google bij bijvoorbeeld inn4love ergens in groningen. Voor de rest is het concept van de saunadagen wel een beetje wat je bedoelt misschien.



Sorry... maar een velours bankstel uit '72 kom je echt niet tegen bij Inn4Love in Wagenborgen. Club ziet er van binnen juist hartstikke goed uit. Qua faciliteiten en grootte niet te vergelijken met de Fun, maar absoluut geen aftandse bende!



De erosauna waar ze mee adverteren is ook te bezoeken door single mannen, dus ik denk niet dat dit is waar TO naar op zoek is.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
_avril .. lees ik nou echt goed uit je berichten dat parenclub-bezoekers "types" zijn .. als in besmette groep randdebielen ?



wow :-)

weet ik nu tot welke groep ik hoor





herstel; niet besmet gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:marit_1978 schreef op 30 januari 2012 @ 15:51:

_avril .. lees ik nou echt goed uit je berichten dat parenclub-bezoekers "types" zijn .. als in besmette groep randdebielen ?



wow :-)

weet ik nu tot welke groep ik hoor





herstel; niet besmet gelukkig.

Nee, dat lees je verkeerd. Als je goed had gelezen, dan had je opgemerkt dat Franck die typering van besmette groep randdebielen maakte. Niet ik. Niet dat je hier nog terugkomt om te lezen. Topic langsdroppen, niet goed lezen, even je commentaar neerzetten en weer weg.



Mensen die in reguliere sauna's sex denken te kunnen hebben, en maling hebben aan de andere saunagangers, die vind ik zeker asociaal en debiel. Had je ook kunnen weten, als je de moeite had genomen om goed te lezen. Besmet niet, dat is nogmaals een typering van Franck.



Wat mensen in parenclubs doen, daar heb ik geen enkele opmerking over gemaakt. Ik denk dat ze alles behalve randdebiel zijn en ik hoop van harte nergens mee besmet, dan kan iedereen daar veilig plezier hebben met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
TS, ik denk dat je juist in een parenclub precies vindt wat je zoekt. Het is veeeeeel tammer dan je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom regelmatig als single vrouw in een parenclub.

Als ik echter naar een GEWONE sauna ga heb ik geen behoefte om met iemand te gaan zitten flikflooien. De mensen daar, en ikzelf, zitten daar niet op te wachten.



Dan moet je daar gewoon niet voor zijn.

Zit niemand op te wachten.



Ga dan gewoon naar een parenclub. Iedereen tevreden.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:blinkie123 schreef op 31 januari 2012 @ 12:48:

Ik kom regelmatig als single vrouw in een parenclub.

Als ik echter naar een GEWONE sauna ga heb ik geen behoefte om met iemand te gaan zitten flikflooien. De mensen daar, en ikzelf, zitten daar niet op te wachten.



Dan moet je daar gewoon niet voor zijn.

Zit niemand op te wachten.



Ga dan gewoon naar een parenclub. Iedereen tevreden.En zo is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven