Twijfel..

28-12-2016 02:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bel weleens in de nacht met een goeie vriend.

Laatst was hij best wel buiten adem aan de telefoon, en vroeg hij wat ik aanhad enzovoort.

Later dacht ik eraan.. was hij zichzelf misschien niet aan het aftrekken? Waarom zou een man überhaupt vragen wat je aanhebt, midden in de nacht als je in bed ligt. Of zeg ik nu iets heel raars?
Toen je zei dat je een baggy, verwassen joggingbroek droeg en een oversized lange mouwenshirt met een koddig beertje die een ballon vasthield er op en daaronder een sport BH en een grote witte onderbroek stopte het gehijg?
quote:Eleonora-1 schreef op 28 december 2016 @ 02:59:

Toen je zei dat je een baggy, verwassen joggingbroek droeg en een oversized lange mouwenshirt met een koddig beertje die een ballon vasthield er op en daaronder een sport BH en een grote witte onderbroek stopte het gehijg?
Raar...ff vragen of ie aan t'sporten is. Of anders volgende keer gelijkaardige vraag stellen en ook eens hijgen...als het dan stil wordt...

Nee gewoon eenvoudiger = je hebt een aanbidder
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 28 december 2016 @ 02:59:

Toen je zei dat je een baggy, verwassen joggingbroek droeg en een oversized lange mouwenshirt met een koddig beertje die een ballon vasthield er op en daaronder een sport BH en een grote witte onderbroek stopte het gehijg?



Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij belt 's nachts op, vraagt wat je aanhebt terwijl hij aan het rukken is? Tja, soms is telefoonseks een uitkomst maar meestal gaat er wel een normaal praatje aan vooraf.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet meer s nachts bellen.

Zijn vraag wat je aan had rukt namelijk letterlijk en figuurlijk de vriendschap in een andere context als het vaker gebeurt. Dat moet je willen.

En daar kies jij nu voor om je open in op te stellen door te vertellen wat je dan draagt en ook indirect door hem te bellen in de nacht.



T is aan jou of je hier nog langer de ruimte voor geeft.



Wat betreft dit specifieke geval, ik zou het er met hem over hebben. Juist ook om te kijken waar jullie de vriendschap met zo'n opmerking over wat jij aan hebt en nachtelijk gehijg naar toe manoeuvreren. Of dat het een foutje was.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
Ik zou simultaan gaan beren de volgende keer
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben jij?
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je 's nachts met een vriend? Tenzij je verschrikkelijk in de problemen zou zitten, maar anders zou ik echt niet blij zijn met dat soort telefoontjes....
quote:Eleonora-1 schreef op 28 december 2016 @ 02:59:

Toen je zei dat je een baggy, verwassen joggingbroek droeg en een oversized lange mouwenshirt met een koddig beertje die een ballon vasthield er op en daaronder een sport BH en een grote witte onderbroek stopte het gehijg?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wordt hij wel stiekem heel opgewonden van je, en vind hij je gewoon leuk.

Je zou het hem gewoon kunnen vragen toch?
FTopverhaal dit!



Geen twijfel hier overigens...

Goeie vrienden maken zich soms zorgen over je, deze was bang dat je het misschien koud had denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:DoeSunshine schreef op 28 december 2016 @ 06:17:



Nee gewoon eenvoudiger = je hebt een aanbidder En geen stille
Je bent zelf een theepot
Als je de volgende keer terug gaat hijgen zal hij misschien blij verrast reageren en weet je al snel dat hij zich aftrekt tijdens die nachtelijke gezelligheid met jou. Dan kan je zeggen, kom dan langs en hebben we echt seks, of niet. Of vind je hem niet op die manier leuk? Dan zou ik stoppen met nachtelijke gesprekken. Vind je het ook niet leuk dat hij aftrekt terwijl jullie bellen, en je een vriendschap raar dan vind, zeg je het en breek met die man. Keuzes genoeg....voor welke ga je?
Alle reacties Link kopieren
Of de volgende keer even met hem Skypen weet je het meteen
Alle reacties Link kopieren
Het zit allemaal best wel raar.. hij geeft rare signalen af. Ene keer flirt ie en de andere keer is het weer: Ik denk niet dat het gaat werken tussen ons. Maar vervolgens bellen we dan wel weer 4 keer op een dag. Het is best wel verwarrend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven