Uitgaan

22-01-2017 14:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



hebben jullie tips om met mijn man meer sexy / erotisch uit te kunnen gaan?



Google geeft wel veel resultaten maar niet wat ik zoek, ik wil niet dat extreme.

Ik wil het luchtig houden. Geen derden, geen fetish, geen SM.



Liefst is het gewoon uitgaan in café of discotheek en dat dan net dat beetje meer ook mag. Of een sauna (maar waar geen prostitutie is).

We zijn midden 30, hebben 2 kleine kinderen en hebben onder andere door een verhuizing vanuit het buitenland en 2 grote verbouwingen een periode met extreem veel stress achter de rug. Nu is het tijd voor onszelf ;)



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Welk extreme wil je niet? Geen parenclub? Niet uit in lingerie? Wel een dansfeest of juist niet? En welke regio?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
We wonen op de grens van Brabant met Limburg. Dichtbij is fijn maar hoeft niet.

Graag uitgang is sexy kleding, geen lingerie. Geen parenclub nee.



Kamasutrabeurs is ook al zoiets verschrikkelijks. Leeftijd is hoog, komen veel creeps en te veel lak en leer.
Ik zou je OP toch op het parenclub/swingers topic zetten. Waarschijnlijk hangen daar wel mensen rond die je verder kunnen helpen. En waarom eigenlijk geen parenclub? Als jij dat niet wilt hoef je niks met iemand anders, alleen met je eigen vent.
Kamasutrabeurs lijkt mij ook teveel aapjes kijken.
Alle reacties Link kopieren
Tips? Trek jullie twee kinderen óók een paar erotische pakjes aan, en maak er met zijn vieren een gezellig thuisfeestje van.
Je wilt uitgaan maar geen derden?
quote:KennyBee schreef op 22 januari 2017 @ 15:10:

Tips? Trek jullie twee kinderen óók een paar erotische pakjes aan, en maak er met zijn vieren een gezellig thuisfeestje van.??
Je kan toch best uitgaan met je man in een sexy outfit? En jou man kan toch ook in een mooi sexy pak uitgaan? Trek er nog iets sexy onder qua lingerie en ik denk dat je dan een mooi begin hebt.
En een duomassage in een massagesalon?
quote:sandra1905 schreef op 22 januari 2017 @ 15:15:

En een duomassage in een massagesalon?Ook een leuk idee
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 22 januari 2017 @ 15:10:

[...]





??Ja, vind t belachelijk dat twee ouders hun kindertjes naar een oppas brengen omdat ze zich samen zo nodig erotisch willen uitdragen
quote:KennyBee schreef op 22 januari 2017 @ 15:17:

[...]





Ja, vind t belachelijk dat twee ouders hun kindertjes naar een oppas brengen omdat ze zich samen zo nodig erotisch willen uitdragenWaarom is dat belachelijk? Als TO en haar man dat graag willen om bv hun huwelijk goed te houden is daar in mijn ogen niets mis mee.
En soms even tijd voor elkaar vrij maken is zeker ook niet verkeerd, de één gaat uit eten en de ander naar een parenclub
Alle reacties Link kopieren
Geen lak/leer/lingerie. Dan vallen erotische dansfeesten dus ook af. Geen parenclub, dus ook niet die waar veel uitgaansmensen komen. Waar je ook lak/leer/lingerie hebt natuurlijk.

Ik vraag me af wat jij dan bedoeld met 'net dat beetje meer' ? Je wil zoenen? Je wilt meer dan zoenen? Je wil eigenlijk wel seks mogen hebben?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 22 januari 2017 @ 15:17:

[...]





Ja, vind t belachelijk dat twee ouders hun kindertjes naar een oppas brengen omdat ze zich samen zo nodig erotisch willen uitdragenJij bent voorstander van vreemdgaan danwel scheiding want "mijn man/vrouw wil geen sex meer!" ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een bar/discotheek bedoelt waar je lekker kan dansen, je drankje kan drinken maar dan iets stouter dan in de gemiddelde bar of disco zonder dat je je latex pakje uit de kast moet trekken.

Nederland kent dit niet, helaas. Het zou een gat in de markt zijn imo.
...
Dit mag niet, dus ik hoop niet dat iedereen heel boos wordt, want 'vies', maar vriend en ik gaan een paar keer per jaar naar de sauna. Dan zoeken we gewoon een plekje waar we stiekem wat meer kunnen doen. Denk aan verkleedhokjes voor twee personen, de zonnebankruimte, een massagebed in een afgesloten ruimte, dat idee... altijd enorm geslaagde dagen, hebben we dan.



Misschien is dat iets voor jullie? ^^
Alle reacties Link kopieren
TO vraagt om echte uitgaansgelegenheden, niet om plekjes om stiekem te seksen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het verder niet, maar anderen wellicht wel.

sexyuitgaan punt com in Tilburg.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met 'ietsje meer mag' ?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:KennyBee schreef op 22 januari 2017 @ 15:17:

[...]





Ja, vind t belachelijk dat twee ouders hun kindertjes naar een oppas brengen omdat ze zich samen zo nodig erotisch willen uitdragenTO vraagt niet om jouw mening. Soms kun je beter je mond houden.
quote:KennyBee schreef op 22 januari 2017 @ 15:17:

[...]





Ja, vind t belachelijk dat twee ouders hun kindertjes naar een oppas brengen omdat ze zich samen zo nodig erotisch willen uitdragenHuh? En samen een film pakken mag wel? Of een dinertje voor twee? Mogen ze wel gaan werken of moet een van beiden thuis blijven voor de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Stripclub? In Tilburg of Scheveningen of Amsterdam? Niks verplicht wel een erotisch tintje..
quote:Skizzo schreef op 22 januari 2017 @ 18:43:

[...]



Huh? En samen een film pakken mag wel? Of een dinertje voor twee? Mogen ze wel gaan werken of moet een van beiden thuis blijven voor de kinderen?



Wat is dat nou voor domme opmerking? Eenmaal er kinderen zijn heb je toch ook geen seks meer.

Neen, elke avond samen op de bank achter de buis en vervetten zullen ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven