Undercover... met dieren.

19-03-2013 15:55 397 berichten
Afgelopen weekend was er een aflevering van "undercover in nl" op de televisie die over seks met dieren ging. De belgische dame in kwestie schepte er genoegen in om zich te laten beseksen door haar veestapel en vroeg daar publiek bij dat grof mocht betalen.



Alberto bestempelde één en ander als dierenmishandeling en haalde er vanzelfsprekend de politie bij. Het wordt onderzocht en het verhaaltje zal nog wel een staartje krijgen. Seks met dieren is verboden (ook in België) sinds 2007.



Wat is jouw mening?
Zolang de dieren er niets van lijden (geen man die z'n leuter in 'n veel kleinere kip steekt bijv) zie ik het probleem niet.
Met wat voor dieren deed die vrouw het dan eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ze deed het met varkens en honden geloof ik ...



Ik vind het wel mishandeling. Een dier kan niet zeggen of hij het wel of niet wil.



Dieren lekker met dieren

En mensen lekker met mensen.
Ze deed het met een varken, paardjes en haar hond.



Volgens mij een is een man-beest niet te dwingen tot seks. En ook een vrouw-beest kan weglopen mits het dier niet vaststaat.

Ik weet niet.. ik heb er niet zoveel problemen mee denk ik. Alleen de betaalde freak-show die ze ervan maakt vind ik dan weer wel zwaar discutabel.
Alle reacties Link kopieren
quote:flower_power_girl schreef op 19 maart 2013 @ 16:10:

Ik vind het wel mishandeling. Een dier kan niet zeggen of hij het wel of niet wil.



Moet je dieren opeten ook verbieden, of dieren in een hokje stoppen of in een circus. Of dierenarts tot aan zijn schouder een koe in.



Je moet beesten geen pijn doen, maar volgens mij merkt de gemiddelde merrie echt niet dat er een klein mannenpiemeltje in staat te prikken. Wel eens een paardenpenis gezien? Merrie lacht zich gek.
Dus wij zijn bestiaal allemaal zeer ruimdenkend alhier? Toch een beetje jammer....
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 16:08:

Zolang de dieren er niets van lijden (geen man die z'n leuter in 'n veel kleinere kip steekt bijv) zie ik het probleem niet.Ik weet niet of ik het moet zien als mishandeling, maar ik vind wel dat degene die zich hier mee bezigen niet thuishoren in de maatschappij maar in een kliniek onder behandeling ( en met dwangbuisje aan)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt walgelijk. Het gaat gewoon te ver. Mensen die erop kicken zijn ziek. Ik kijk er niet eens naar, ik wil er gewoon niet bij stilstaan dat er mensen zijn die zoiets doen.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 16:15:

Dus wij zijn bestiaal allemaal zeer ruimdenkend alhier? Toch een beetje jammer.... Ehm nee, niet, ik ben dan wel de moraalridder te paard.
Mij lijkt dat 'n mannetjesdier 'm niet omhoog krijgt en niet gaan neuken als ie dat zelf niet wil.

Als 'n man 'm in 'n paard wil hangen, daar zal dat paard niets van voelen, maar steek 'm dan weer niet in 'n kip die daardoor uitscheurt.

Verder geen problemen mee, al zou ik het zelf nogal onhygienisch vinden. Wie weet wat voor enge ziektes je daar weer door op kan lopen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een heel vies idee vooral.. En tja verder denk ik dat ik het wel met je eens ben roos, zolang de dieren niet gedwongen worden (vaststaan ofzo) zie ik er niet heel veel kwaad in..



Een dier kan inderdaad weglopen ofzo denk ik dan.

Dus zolang het dier het niet tegen zijn zin in doet vind ik het goed, anders natuurlijk niet.. Maar blijf het een gruwelijk idee vinden
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 16:16:

Mij lijkt dat 'n mannetjesdier 'm niet omhoog krijgt en niet gaan neuken als ie dat zelf niet wil.

Als 'n man 'm in 'n paard wil hangen, daar zal dat paard niets van voelen, maar steek 'm dan weer niet in 'n kip die daardoor uitscheurt.

Verder geen problemen mee, al zou ik het zelf nogal onhygienisch vinden. Wie weet wat voor enge ziektes je daar weer door op kan lopen...Ik denk dat er geen sprake is van willen maar van instict.
Het idee is ronduit smerig en goor, daar ben ik het beslist mee eens.



Ik vraag me trouwens wel af hoe je in vredesnaam geneukt kan worden door een hengst!



Ervaringsdeskundigen hier?
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk.



Als ik die redenatie volg, mag een man met een micropenis ook seks hebben met elke vrouw die hij kan pakken. Ze voelt er toch niks van.



Ik weet niet in hoeverre dieren zich ervan bewust zijn.
Ik mag hopen van niet Roos, ik vind het ronduit geschift en ziek als mensen zich hier mee bezig houden.
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 16:18:

[...]





Ik denk dat er geen sprake is van willen maar van instict.Een dier is weinig meer dan een slaaf van zijn hormonen. Ziet een bukkend iets en duikt erop/erin. Willen of niet willen is niet aan de orde. En omdat er ook geen niet-willen is, zie ik het probleem niet zo hard.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 16:20:

[...]



Een dier is weinig meer dan een slaaf van zijn hormonen. Ziet een bukkend iets en duikt erop/erin. Willen of niet willen is niet aan de orde. En omdat er ook geen niet-willen is, zie ik het probleem niet zo hard.Nou, het probleem ligt natuurlijk vooral bij de "ontvanger", die is niet goed bij zijn hoofd.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 16:18:

Het idee is ronduit smerig en goor, daar ben ik het beslist mee eens.



Ik vraag me trouwens wel af hoe je in vredesnaam geneukt kan worden door een hengst!



Ervaringsdeskundigen hier?

Wel met het laten dekken van mijn merrie maar ik zou ook niet weten hoe je je als mens/vrouw zou kunnen laten neuken door 'n paard (buiten dat het veel te groot/breed is)

Dát zou ik nu best gefilmd willen zien!
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 16:21:

[...]



Wel met het laten dekken van mijn merrie maar ik zou ook niet weten hoe je je als mens/vrouw zou kunnen laten neuken door 'n paard (buiten dat het veel te groot/breed is)

Dát zou ik nu best gefilmd willen zien!





Dat is gefilmt en vast wel te vinden op internet. Ziek



Ik weet dat jij er niet zo vaak aan denkt maar er zijn vrouwen die er een hele baby uit kunnen persen, een paardenpiemel moet wel lukken.
Gadver, gadver, gadver!!! Je bent echt goed ziek als je zover afzakt dat je dat leuk vindt...en ook als je het normaal vindt.



En ja dat is mishandeling! We hebben het over dieren!! Daar kun je niet mee communiceren. Als mens heb je de gave dat je dat wel kunt, daarom kun je beter met je instincten omgaan. Dieren zijn hele andere wezens...daar ga je je toch niet toe verlagen...



Nogmaals: Dan ben je ziek en strafbaar aan mishandeling!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet voor niks bij de wet verboden. Zieke mensen die zoiets doen.
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 16:19:

Ik mag hopen van niet Roos, ik vind het ronduit geschift en ziek als mensen zich hier mee bezig houden.Natuurlijk is het ziek en geschift, maar meten we niet met 2 maten als we het verbieden? Verbied dan svp ook de bioindustrie ! Dat vind ik persoonlijk pas echt dierenmishandeling.
Alle reacties Link kopieren
Vies! Vooropgesteld..maar die Alberto vind ik ook maar een irritante man..
Always always believe in yourself, because if you don't who else Will sweety
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 16:21:

[...]



Wel met het laten dekken van mijn merrie maar ik zou ook niet weten hoe je je als mens/vrouw zou kunnen laten neuken door 'n paard (buiten dat het veel te groot/breed is)

Dát zou ik nu best gefilmd willen zien! Zou je er ook geen problemen mee hebben als jouw merrie wekelijks door de buurman genomen wordt ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven