Vaak vroeg (nog donker buiten) in bos naakt willen zijn

04-01-2017 06:05 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan toch niet de enige zijn? Even schetsende, ik woon een minuut lopen bij een heel groot bos vandaan en heb ik regelmatig dat ik (als ik vroeg wakker ben en het nog donker buiten is, 04.00 bijvoorbeeld) wel eens naar buiten ga, het bos in ga (onverlicht), me daar uitkleed en dan echt geniet. En als ik niet de enige ben die zich hier fijn / geil bij voelt, hoe ervaren jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
Doe je dat ook met dit weer???
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Als jij in het geniet van naakt zijn in een donker bos, moet je dat doen. Als je je maar weer aankleed voordat de eerste hardlopers/hondenuitlaters komen.



En er zal vast wel iemand zijn die dat ook geil vindt. Alleen denk ik dat je heul weinig kans maakt om ze hier te treffen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier ermee kerel ! (hou je wel rekening met de meer normalere medemens svp?)
Bimzarellio...what else
Oh, jij bent die griezel die altijd in z'n blote kont rondloopt als ik 's ochtends vroeg fikkie uitlaat.
Geil hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Beaufort schreef op 04 januari 2017 @ 06:38:

Oh, jij bent die griezel die altijd in z'n blote kont rondloopt als ik 's ochtends vroeg fikkie uitlaat.Waarom is het meteen weer een griezel? Als ie dat leuk vind is dat toch geen schande?
ladi-dadi fucking everybody..
Het lijkt mij een beetje koud nu
Alle reacties Link kopieren
Dat je het fijn vindt om naakt in de natuur te lopen, dat lijkt me niet raar. Maar ik vind je ook een griezel als je daar geil van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat je zoiets met dit weer gaat doen.

Of hoe het geil kan zijn als je pik er zowat afvriest.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:dennishoudvankim schreef op 04 januari 2017 @ 06:43:

[...]



Waarom is het meteen weer een griezel? Als ie dat leuk vind is dat toch geen schande?Nee, op zich niet. Maar jij hebt to niet gezien hè
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Beaufort schreef op 04 januari 2017 @ 07:13:

[...]





Nee, op zich niet. Maar jij hebt to niet gezien hè Jij wel wil je zeggen? Ik zou als vrouw trouwens echt niet in het donker in het bos gaan struinen.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Het moet niet regenen nee!, en zorg dat medemens er geen hinder ondervind. Wil zeker niet dat mevrouw met Fikkie zich stoort, en laat zij 04.00 de hond uit in een onverlicht bos?
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer ? Nee, bedankt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het moet ook niet -2 vriezen nee...
Alle reacties Link kopieren
Een zomer activiteit dus? Wat is er dan zo geil aan? Tarzan gevoelens ofzo?
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Niet perse zomer, daarbij is het om 04.00 dan niet donker...
Alle reacties Link kopieren
En dan in je uppie in je nakie in het donker een boswandeling maken?
ladi-dadi fucking everybody..
quote:dennishoudvankim schreef op 04 januari 2017 @ 06:43:

[...]



Waarom is het meteen weer een griezel? Als ie dat leuk vind is dat toch geen schande?

Precies, is hartstikke normaal.

Preuts gedoe hier weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:dennishoudvankim schreef op 04 januari 2017 @ 07:17:

[...]



Jij wel wil je zeggen? Ik zou als vrouw trouwens echt niet in het donker in het bos gaan struinen.Ik niet eens in het Noorderplantsoen. Jammer van de pokémon daar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 04 januari 2017 @ 07:37:

[...]



Precies, is hartstikke normaal.

Preuts gedoe hier weer.Nou ja normaal is niet helemaal het goede woord. Ieder zijn ding toch?
ladi-dadi fucking everybody..
Ik snap het niet. Dan ben je toch een exhibitionist, als je geil wordt van buiten naakt zijn? Maar hoe dan zonder dat iemand je ziet? Anders kun je toch ook geil worden van naakt onder de douche gaan staan? Ik denk dat je stiekem wel degelijk betrapt wilt worden.



Ik heb daar eens een docu over gezien. Heb je een keer een ervaring gehad waarbij iemand je naakt betrapte en dat je daar heel opgewonden van werd? Zo schijnt exhibitionisme te beginnen namelijk. En dan maakt het niet uit wie het is die je betrapt.



En ja, er zijn mensen die hun hond om vier uur uitlaten. Ik had een niet sociale hond en dan zijn dat soort tijdstippen ideaal. Dan kom je namelijk niemand tegen.... nou ja.. he.
Alle reacties Link kopieren
Ameliaaa je slaat de spijker op zijn kop!

Maar zoals ik het topic was begonnen:

Kennen meer mensen deze behoefte? En kan iemand die net als ik hier delen?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik nou nooit behoefte aan. Laat me eens raden: je bent 15.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 04 januari 2017 @ 07:50:

Daar heb ik nou nooit behoefte aan. Laat me eens raden: je bent 15.Nee, ben 28.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven