Vagina diepte

22-02-2017 18:14 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Op internet heb ik gelezen dat de vagina 8 centimeter is (zo groot als je wijsvinger). Maar op sommige sites staat vermeld dat als je opgewonden raakt je vagina 'dieper' wordt want anders zou een penis niet passen. Maar nu vraag ik me af; wat is hiervan waar? HOe groot/lang/diep is de vagina en hoe werkt het precies tijdens seks?



Bij voorbaat dank,
Meet het op zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is waar.

Anders zou er geen piemel in passen natuurlijk.
Steek een rolmaat in je doos.
Alle reacties Link kopieren
Het was zo'n knagende vraag dat je dacht 'ik meld me aan bij het Viva forum, daar hebben ze een wekelijks 'meet de diepte van je vagijn' bijeenkomst?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Phaedra__ schreef op 22 februari 2017 @ 18:19:

Ja, het is waar.

Anders zou er geen piemel in passen natuurlijk.En zeker niet die 21cm van mijn vent!
Wachten totdat iemand met 'n formaat van 8 cm wil checken, en daarna iemand met 'n ander formaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 22 februari 2017 @ 18:22:

[...]



En zeker niet die 21cm van mijn vent!

Ja dit.



En waarom zou ik de diepte van mijn vagina in verschillende stadia van opwinding willen weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit Cynthia was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 22 februari 2017 @ 18:23:

[...]



Ja dit.



En waarom zou ik de diepte van mijn vagina in verschillende stadia van opwinding willen weten?



Omdat mannen van de lengte van hun penis in alle verschillende stadia wel een groot punt maken.

En dat is niet eerlijk! Nu gaan wij aan het meten!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een paar liter water (iets anders mag ook) meenemen naar bed. Vervolgens beentjes omhoog, kussen onder je kont en afvullen maar. Op basis van het aantal liters is de inhoudt zo te berekenen en kun je de grootte, diepte en lengte gaan berekenen zonder rolmaat in je doos te stoppen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 22 februari 2017 @ 18:53:

Ik zou een paar liter water (iets anders mag ook) meenemen naar bed. Vervolgens beentjes omhoog, kussen onder je kont en afvullen maar. Op basis van het aantal liters is de inhoudt zo te berekenen en kun je de grootte, diepte en lengte gaan berekenen zonder rolmaat in je doos te stoppen.Wat een geniaal idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 22 februari 2017 @ 18:53:

Ik zou een paar liter water (iets anders mag ook) meenemen naar bed. Vervolgens beentjes omhoog, kussen onder je kont en afvullen maar. Op basis van het aantal liters is de inhoudt zo te berekenen en kun je de grootte, diepte en lengte gaan berekenen zonder rolmaat in je doos te stoppen.



Mijn dank is groot!



Want als ik google op 'hoe meet je de diepte van je vagina?' dan weet google het niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dit is toch gewoon een verveeld puberjoch... mag ik hopen?
Onmetelijke dieptes.....
Alle reacties Link kopieren
Als hij "Wie is de koning van Wezel" in je vagina roept en er komt "Ezel. Ezel.Ezel' terug dan is-ie te diep.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 22 februari 2017 @ 18:57:

[...]





Mijn dank is groot!



Want als ik google op 'hoe meet je de diepte van je vagina?' dan weet google het niet.....ik gooi het zo wel online, even een nachtje indexeren en mijn bijdrage aan de wereld is groots...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Shit, nu zit mijn rolmaat vast....
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 22 februari 2017 @ 19:01:

Als hij "Wie is de koning van Wezel" in je vagina roept en er komt "Ezel. Ezel.Ezel' terug dan is-ie te diep.Kun je er tegen praten dan? Weer wat geleerd...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Één vinger diep.
Alle reacties Link kopieren
Heb snel een berekening nodig want nu is mijn rolmaat kwijt!

Denken jullie dat ik het red met een verbogen kleerhangertje?
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 22 februari 2017 @ 19:25:

Heb snel een berekening nodig want nu is mijn rolmaat kwijt!

Denken jullie dat ik het red met een verbogen kleerhangertje?Zolang er geen kind zit, wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 22 februari 2017 @ 19:25:

Heb snel een berekening nodig want nu is mijn rolmaat kwijt!

Denken jullie dat ik het red met een verbogen kleerhangertje?Geodriehoek kan ook.
De diepte van uw warme ontvangsthal is slechts te meten met een maatstaf...
Alle reacties Link kopieren
Toeval wil dat ik bij de gyn heb gezien hoe diep mijn vagijn was. Hij vroeg of ik mee wilde kijken en ik dacht dat ie een echo bedoelde. Gaf ie me de spiegel aan. Acht cm kan wel kloppen en toch kan ik er zo een hoop cm meer in kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven