Vagina of penis

08-09-2012 17:36 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is beschamender voor degene: als een man met zijn benen wijd op bed ligt of een vrouw?



Moet een vrouw zich ongemakkelijker voelen als de man?



Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op zaterdag 08 september 2012 17:50 Ik denk dat jij meer moet doen ipv denken, TOwhahahahahahaahah scherp amand, scherp
Alle reacties Link kopieren
quote:tommie25 schreef op 08 september 2012 @ 17:36:

Wat is beschamender voor degene: als een man met zijn benen wijd op bed ligt of een vrouw?



Moet een vrouw zich ongemakkelijker voelen als de man?









Waarom zijn geslachstdelen, is bloot zijn, beschamend?



Of snap ik de vraag niet, kan ook
Alle reacties Link kopieren
HUMOR ZEG JONGE!





"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 08 september 2012 @ 18:23:

Het hangt ook een beetje van de situatie af, denk ik.

Stel bent bedden aan het shoppen bij de IKEA op een drukke zaterdagmiddag en ineens lig je met je benen wijd op bed, dan zou ik dat wel beschamend vinden.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Als je als vrouw je benen bij elkaar houdt zodat hij er niet in kan kijken, dan kan hij ook bepaalde hele lekkere dingen niet doen.



Voor een man zijn er dan ook bepaalde lichaamsonderdelen die wat moeilijker bereikbaar worden.



Ik ben een voorstander van onderzoeken, leren, nieuwsgierig zijn, anatomie leren kennen, openheid maar dit alles wel met respect voor elkaar.



Als je je bij elkaar op je gemak voelt en je zelf tevreden bent over je lichaam is er tijdens seks niets om je voor te schamen in die positie.



Heb je jezelf wel eens met een spiegel bekeken?



Als je nog jong bent hoef je echt niet gelijk met je benen wijd. Leer elkaar voorzichtig en op rustig tempo ontdekken en kijk waar je jezelf prettig bij blijft voelen. Maar kijk ook naar waarom je je schaamt, dat is toch uiteindelijk onnodig.



Misschien voelt het alsof je jezelf dan helemaal geeft, kwetsbaar bent, ongemakkelijk met de situatie en dat je denkt dat hij bepaalde dingen kan gaan vinden.



Maar het is een natuurlijk iets. Dus verzorg jezelf goed en kijk hoe je samen kan genieten zonder over je grenzen te gaan maar wel te kijken hoe je jezelf gemakkelijker kan gaan voelen.
Alle reacties Link kopieren
Eensch met Peakzwart.
Ik zou het je niet kunnen vertellen in de zin dat ik enkel ervaring heb met een vagina en nog nooit een penis heb gehad. Ik schaam me sowieso niet voor mijn lichaam, iedereen heeft toch een vagina dan wel een penis?
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 08 september 2012 @ 23:16:

Ik zou het je niet kunnen vertellen in de zin dat ik enkel ervaring heb met een vagina en nog nooit een penis heb gehad. Ik schaam me sowieso niet voor mijn lichaam, iedereen heeft toch een vagina dan wel een penis?



Precies Netniet. De ene helft van de wereldbevolking is gezegend met een gleufje, de andere helft met een slurfje. So what? Niks nieuws onder de zon.

Dat wil niet zeggen dat je te pas en te onpas (bijv. bij IKEA) je geslachtsdeel hoeft te laten zien; daar kunnen mensen aanstoot aan nemen.



Maar thuis, in de bslotenheid van je huis? Op hele warme dagen en avonden (zoals een paar weken geleden), lig ik best wel eens naakt op bed, met geopende benen. Net zoals mijn dan wel eens doet. En dat doen we zonder gene tegenover elkaaar. Het is ook niet iets seksueels of zo. Heeft met afkoeling te maken.



Maar ook als het niet warm is, lopen we 's-ochtends (bijv. in het weekend) wel eens in ons blootje door het huis. Heerlijk toch?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten idd waarom iemand zich zou moeten schamen in de beslotenheid van je eigen huis.

Nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Breeduit zitten - met de hele mikmak gepresenteerd - is lomp, niet aantrekkelijk en vooral plat. Dus, ja dat je er een handdoekje over legt, snap ik heel erg goed. Dat geldt voor jongetjes en voor meisjes. Heeft niets te maken met schaamte, of privé of wat. Dat heeft alles te maken met vermijden van platheid.
Schaamte is mij onbekend. Ik vind het ook altijd stom als anderen zich schamen. Ik vind geen van beide dus beschamend.
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 08 september 2012 @ 23:42:

[...]





Precies Netniet. De ene helft van de wereldbevolking is gezegend met een gleufje, de andere helft met een slurfje. So what? Niks nieuws onder de zon.

Dat wil niet zeggen dat je te pas en te onpas (bijv. bij IKEA) je geslachtsdeel hoeft te laten zien; daar kunnen mensen aanstoot aan nemen.



Maar thuis, in de bslotenheid van je huis? Op hele warme dagen en avonden (zoals een paar weken geleden), lig ik best wel eens naakt op bed, met geopende benen. Net zoals mijn dan wel eens doet. En dat doen we zonder gene tegenover elkaaar. Het is ook niet iets seksueels of zo. Heeft met afkoeling te maken.



Maar ook als het niet warm is, lopen we 's-ochtends (bijv. in het weekend) wel eens in ons blootje door het huis. Heerlijk toch?!Nou dit. En dat heeft niets met seksualiteit of zelfs platheid te maken, wel met je natuurlijke lijf als iets gewoons zien en als zodanig accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Hangt wel af van de omstandigheden, en persoon maar vind meestal allebei wel mooi om te zien(maar ja, een man met zijn benen bij elkaar zodat hij wat meer omhoog komt is ook lekker)



betekend niet dat als ik een ikea binneloop ik allemaal naakte mensen op de bedden en banken wil zien met wijd open benen :p
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nog heel jong bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Rob
In de sauna vind ik een vreemde man of vrouw die wijdbeens zit platvloers, maar tijdens de sex (of ervoor/erna) vind ik het prima als ik dat zelf doe of mijn partner.
*noteert*



' niet in Ikea of in sauna met wijd geopende benen en/of kennelijke staat van opwinding te zitten/liggen.'



Iemand nog meer not-done plekken?
quote:ThunderassMan schreef op 10 september 2012 @ 12:35:

*noteert*



' niet in Ikea of in sauna met wijd geopende benen en/of kennelijke staat van opwinding te zitten/liggen.'



Iemand nog meer not-done plekken?Bij je schoonmoeder .
quote:iris1969 schreef op 10 september 2012 @ 12:51:

[...]



Bij je schoonmoeder .
Alle reacties Link kopieren
Hey Ster, ben je er weer!



Als de vraag is wat lelijker is, dan ga ik, hoewel ik beide geslachtsdelen niet echt een schoonheidsprijs zou geven, voor de lul.



Wijdbeens gaan liggen vind ik voor zowel man als vrouw geen charmante houding. Maarja, bepaalde acties zien er nou eenmaal niet charmant uit :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Bedoel meer van als je op bed ligt naakt en je vriend gaat dan een beetje naar je vagina zitten kijken op 3 centimeter afstand, vinden jullie dit dan niet een beetje ongemakkelijk.



Vinden jullie dit hetzelfde met een penis?
Alle reacties Link kopieren
quote:tommie25 schreef op 10 september 2012 @ 22:21:

Bedoel meer van als je op bed ligt naakt en je vriend gaat dan een beetje naar je vagina zitten kijken op 3 centimeter afstand, vinden jullie dit dan niet een beetje ongemakkelijk.



Vinden jullie dit hetzelfde met een penis? Als hij net op het punt staat om je te beffen of als jij onderweg bent om hem te pijpen, dan vind dat niet vreemd of ongemakkelijk. Of moet hij (of jij) dan eerst een blinddoek voor of een zonnebril opzetten...?
Nee, vind ik niet ongemakkelijk, maar als hij dan tóch zo dicht in de buurt is verwacht ik wel wat orale diensten!
Alle reacties Link kopieren
Loopt dit topic nog steeds? En nee, ik heb de reacties niet gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je vraagt wie er met zn benen wijd hoort te zitten.

Is dat toch de vrouw hé.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven